دیجی اسکریپت

مدیریت همزمان چند سایت وردپرسی در یک پیشخوان | دیجی اسکریپت

مدیریت همزمان چند سایت وردپرسی در یک پیشخوان
[ad_1]

مدیریت همزمان چند سایت وردپرس

مدیریت همزمان چند سایت وردپرس

وقتی ادمین چندین سایت وردپرسی در هاست‌های مختلف هستید، باید برای هر کدام زمانی به طور جداگانه صرف کنید و آنها را مدیریت و به روز رسانی کنید. و هر روز حواستان باشد سایت ها down نشوند و از دسترس خارج نشوند. همچنین باید به تمامی درخواست های کاربران به بهترین نحو رسیدگی و آنها را راضی نگه دارید چرا که سایت بدون بازدید کننده به هیچ نمی‌ازد!

خب این طوری کمی سخت میشه و مسولیت تان سنگین تر و مدیریت کردن سایت ها مشکل ساز می شود. برای راحتی کارتان میتونید افزونه MainWP Child را در سایت وردپرسی تان نصب و تمامی سایتها را تنها در یک پیشخوان وردپرس مدیریت و کنترل کنید. نگران نباشید فقط آموزش زیر را دنبال کنید و از سوئیچ کردن بین سایتها خلاص بشید 🙂

امکانات افزونه MainWP Child

  • متصل شدن و کنترل تمامی سایت های وردپرسی نصب شده در هاست های مختلف
  • به روز رسانی تمامی افزونه ها، قالب ها در یک داشبورد وردپرس
  • مدیریت و افزودن پست به تمامی سایتها در یک داشبورد وردپرس
  • مدیریت و افزودن صفحات به تمامی سایتها در یک داشبورد وردپرس
  • مدیریت کردن تمامی سایتهای وردپرسی در یک پیشخوان یا داشبورد وردپرس

نحوه کار با افزونه MainWP Child

برای مدیریت کردن چندین سایت وردپرسی در یک پیشخوان نیاز به نصب دو افزونه است. افزونه MainWP Child و افزونه MainWP Dashboard! در ابتدا وارد پیشخوان وردپرس سایت اصلی تان شوید، سایتی که میخواهید از اونجا تمامی سایت های دیگر وردپرسی تان را کنترل و مدیریت کنید. افزونه MainWP Dashboard را در آنجا نصب، راه اندازی و فعال کنید.

در این قسمت مانند تصویر زیر تمامی مراحل را طی کنید. و روی دکمه continue کلیک کنید تا به پایان مرحله نصب برسید. نیاز است یک اکانت جدید در سایت mainwp.com ایجاد کنید. با این افزونه میتوان سایت های روی لوکال هاستم مدیریت کرد.

نصب افزونه

سپس، با تصویر زیر مواجه می شوید و یک منو به نام mainwp به پیشخوان وردپرس اضاف شده است، روی زیر منو mainwp / لینک add new site کلیک کنید.

افزودن سایت

در اینجا اطلاعات ورود تمامی سایتهای فرعی را وارد و اضاف کنید. سپس وارد تک تک پیشخوان سایتهای وردپرسی شوید که میخواهید آنها را در سایت اصلی تان مدیریت کنید و افزونه MainWP Child را در آنجا نصب و فعال کنید.

بدین روش میتوان تمامی سایت های خود را تنها در یک پیشخوان مدیریت و صرفه جویی در وقت خود کرد. در منو mainwp میتوان سایتها، کاربران، پستها، صفحات افزونه ها و قالب ها و موارد دیگر را مدیریت کرد.

منو mainwp

موفق و پیروز باشید.

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.