دیجی اسکریپت

مدیریت Heartbeat وردپرس با افزونه Heartbeat Control | دیجی اسکریپت

مدیریت Heartbeat وردپرس با افزونه Heartbeat Control
[ad_1]

در مطلب Heartbeat وردپرس چیست؟ نبض سایت وردپرسی خود را بگیرید! در مورد ضربان‌قلب وردپرس صحبت کردیم و گفتیم این ای پی آی می‌تواند به صورت زنده با وب سایت شما ارتباط برقرار کنند و اطلاعات را رد و بدل کند پس مورد چندان بدی هم نیست اما در انتهای مقاله گفتیم اگر وب سایت شما از یک هاست با منابع کم استفاده می‌کنید. بدون شک باید Heartbeat وردپرس را غیر فعال کنید تا از هدر رفت منابع هاستتان جلوگیری شود. البته یک‌سری از امکانات وردپرس شما غیر فعال خواهد شد. پیشنهاد می‌کنم از هاست قوی‌تری استفاده کنید و استفاده از این روش را به عنوان مرحله آخر کار قرار دهید.

 

مدیریت Heartbeat وردپرس با افزونه Heartbeat Control

مدیریت Heartbeat وردپرس

برای مدیریت Hearbeat و غیر فعال کردن آن می‌توانید از افزونه Heartbeat Control استفاده کنید. البته این افزونه علاوه بر غیر فعال کردن ضربان قلب وردپرس، می‌تواند فرکانس انجام عملیات Heartbeat را برای شما تغییر دهد.

  • بصورت پیشفرض فرکانس انجام عملیات یا همان رفرش اطلاعات در ضربان قلب وردپرس، در بخش ویرایش نوشته‌ها هر ۱۵ ثانیه و در پنل وردپرس شما هر ۶۰ ثانیه هست.

همانطور که گفتیم با این افزونه می‌توانید مقدار ۶۰ و ۱۵ ثانیه را به زمان مورد نظر خوتان تغییر دهید. برای اینکار طبق آموزش نصب افزونه در وردپرس Heartbeat Control را روی سایتتان نصب کنید. سپس بخشی به نام Heartbeat Control در پنل وردپرس شما به منوی تنظیمات اضافه خواهد شد. وارد این بخش شوید.

 

غیر فعال کردن Heartbeat وردپرس

یک Role جدید بسازید تا Role 1 ایجاد شود. سپس از بخش Heartbeat behavior گزینه Disable Heartbeat را فعال کنید تا ضربان قلب وردپرس کاملا غیر فعال شود.

مدیریت Heartbeat وردپرس با افزونه Heartbeat Control

تغییر فرکانس زمانی Heartbeat وردپرس

تمام Role ها را حذف کنید سپس یک Role جدید ایجاد کرده و گزینه Heartbeat behavior را روی Modify Heartbeat قرار دهید تا بتوانید فرکانس را تغییر دهید.

سپس تیک تمام گزینه‌ها را از بخش Locations فعال کرده و نمودار فرکانسی را به دلخواه خودتان تغییر دهید.

مدیریت Heartbeat وردپرس با افزونه Heartbeat Controlبه همین راحتی می‌توانید ضربان قلب وردپرس رو کم یا زیاد کنید. 🙂

نوشته مدیریت Heartbeat وردپرس با افزونه Heartbeat Control اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.