دیجی اسکریپت

مراقب باشید از مستقل توسعه دهندگان وب و طراحان — آنها ارزان هستند اما می تواند گران تر می شود | دیجی اسکریپت

مراقب باشید از مستقل توسعه دهندگان وب و طراحان — آنها ارزان هستند اما می تواند گران تر می شود
[ad_1]

مقدار زیادی از راه اندازی شرکت به دنبال حضور وب خود را از طریق یک وب سایت ساده و یا تعاملی وب پورتال. برای به انجام رساندن توسعه وب کار آنها سعی می کنید برای پیدا کردن منابع در اینترنت. آنها در جستجوی منابع با استفاده از کلمات کلیدی مانند freelance web developer, مستقل, توسعه وب و یا وب سایت فری لنس طراحان. هر دو آنها در نهایت از دیدن بعضی از وبلاگ مترجم آزاد یا رسیدن به مستقل بهشت وب سایت های مانند rentacoder, getacoder, getafreelancer, elance یا odesk. این سایت دارای میلیون ها نفر از ارزان مترجمان آزاد ثبت نام با آنها. شما ممکن است قرار دادن یک پروژه و شما می توانید به عنوان بسیاری از ۵۰-۱۰۰ مناقصه برای پروژه خود را در یک روز است. این برای تلفن های موبایل جذاب در ابتدا اما این فقط یک آغاز فرایند. مشکل شروع می شود در حال حاضر. در اینجا چند مشکلات شما در مرحله اولیه.

۱٫ شما باید قریب به اتفاق مناقصه است که باعث می شود انتخاب برای شما دشوار است.

۲٫ هر یک از آنها به شما می گوید که آنها بهترین هستند اما به سختی تعداد کمی از آنها در واقع با گفتن حقیقت است.

۳٫ شما ممکن است پیدا کردن فقط یک freelance web developer تمام نیازهای شما آقای یک دیدار ۵۰% مطابق با الزامات و آقای B و C مطابق با ۲۵% هر که را افزایش می دهد مشکلات خود را.

بنابراین در نهایت شما انتخاب کسی که با تمام موافقت نامه های خود را بر روی قیمت و برآورد در حال حاضر ممکن است شما را ببینید, دومین, استخر, از مشکلات

۱٫ ارتباطی است که یک مسئله بزرگ, مترجم آزاد نیست پاسخ ایمیل در زمان و نه آنها باقی می ماند آنلاین همه روز چرا که آنها خود را در مشاغل تمام وقت در جای دیگر (که شغل پرداخت درآمد تمام وقت)

۲٫ مترجم آزاد است که تنها فرد اما پروژه توسعه وب نیاز به مهارت های مختلف مانند نیاز پروژه تجزیه و تحلیل, طراحی وب سایت, mockup, تبدیل HTML, برنامه نویسی در پی اچ پی or.Net کیفیت تست و تحویل. به طور معمول یک فرد می کند. این مشکل دعوت #۳

۳٫ مترجم آزاد یا شما می پرسد برای مدیریت منابع دیگر برای او و یا او می رود و می یابد و دیگر مترجمان آزاد به کمک او می آید که در قیمت بالاتر است. بنابراین شما اتلاف مقدار زیادی از زمان در حالی که انتخاب خود را وب سایت فری لنس طراح مشغول پیدا کردن کمک به او.

۴٫ همانطور که گفتم در نقطه #۱ بسیاری از مترجمان آزاد خود را کامل مدت زمان شغل از جمله مشاغل تقاضا مقدار زیادی از زمان و انرژی به طوری مستقل طراحان وب و یا توسعه دهندگان کار بر روی ساعت های عجیب و غریب و یا آنها فقط کار نمی کنند در برخی از روزها هنگامی که آنها مشغول هستند و با شغل تمام وقت است. چنین رفتاری باعث تاخیر بیشتر به پروژه خود را تحویل.

۵٫ شما ممکن است در سراسر آمده بهانه های مختلف برای ارائه پروژه های خود را, برخی از رایج بهانه هستند “من به خوبی پس از چند روز” برخی عاطفی بهانه ای مانند “من مادر/پدر/مادر/همسر نیست و بنابراین من در بیمارستان”. چنین بهانه های عاطفی تهدید تکنیک های که شما می توانید بر این باورند که مترجم آزاد دچار مشکل است در حالی که او است که در واقع تلاش برای خرید برخی از زمان.

۶٫ بسیاری از وب سایت فری لنس توسعه دهندگان در حال لود با کار خود را به دلیل ارزان نرخ ساعات روز:. چنین سربار می تواند شما را دچار تاخیر در پروژه های توسعه وب سایت. که افزایش سرخوردگی بیشتر.

۷٫ عمده مشکل شما می تواند در سراسر آمده است که نمایه از بین می رود پس از شما او را به پرداخت پول برای پیشبرد پروژه خود را. برخی مترجمان آزاد که بسیاری از حساب های ایجاد شده در odesk, elance getacoder, rentacoder, getafreelancer نوع از وب سایت به طوری که آنها را متوقف خواهد کرد در پاسخ شما و نه آنها باز خواهد گشت اولیه خود را پول است.

تا طرح خود را از صرفه جویی در پول می تواند در نهایت از دست دادن پول و زمان از دست دادن زمان است گران تر از از دست دادن پول.

چگونه شما جلوگیری از این, در اینجا به دلیل ساده برای انتخاب یک وب سایت شرکت توسعه در مقایسه با a freelance web developer.

۱٫ این شرکت با برنامه بلند مدت, پس از شرکت های توسعه وب حرفه ای هستند.

۲٫ شرکت دارای منابع بسیاری برای طراحی وب سایت و توسعه وب سایت و تست کیفیت و استقرار تا پروژه خود را هرگز دچار تاخیر.

۳٫ شرکت نام قانونی حقوقی ادارات بنابراین وب سایت شرکت توسعه می تواند نشانه ای از یک قرارداد با شما یک مترجم آزاد هرگز نشانه های یک قرارداد و یا امضای قرارداد با مترجم آزاد است که معنی ندارد.

۴٫ وب سایت شرکت توسعه بسیاری از برگشت منابع به طوری که حتی اگر برخی از توسعه دهنده یا طراح را نشان نمی دهد تا این شرکت می تواند جایگزین کردن آنها با دیگر توسعه دهندگان کار خود را هرگز رنج می برند.

۵٫ وب سایت شرکت توسعه طول می کشد پول را در نقاط عطف بنابراین پول خود را و پروژه هر دو امن هستند.

۶٫ مهم ترین نقطه ارتباطی است. شما می توانید یک برقراری ارتباط خوب مردم در وب سایت شرکت توسعه به این دلیل که مدیر است که همیشه به خوبی با تجربه فرد; او همه مسئولیت و مشکلات پرداخت.

بالاتر از همه آن صلح از ذهن زمانی که شما کار با وب سایت شرکت توسعه آن می آید در کمی هزینه اضافی اما با بسیاری از امکانات به عنوان بالا توضیح داده شد.

انتخاب با شما است را انتخاب کنید یک وب سایت فری لنس طراح و خود را خراب کردن پروژه های توسعه وب سایت را انتخاب کنید و یا یک وب سایت شرکت توسعه و اجرای یک وب سایت موفق کسب و کار مبتنی بر.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.