دیجی اسکریپت

مرجع دانلود رایگان بازی و برنامه اندروید | دیجی اسکریپت

مرجع دانلود رایگان بازی و برنامه اندروید
[ad_1]

تلگرام طلایی از جمله تلگرام های غیر رسمی ایرانی است که به لطف api قدرتمند تلگرام و اجازه ی صریح کمپانی تلگرام به توسعه دهندگان برای استفاده از سورس کد تلگرام اصلی و انتشار تلگرام های غیر رسمی منتشر شده است. با دانلود تلگرام طلایی یا دانلود هاتگرام اندروید به سادگی می توانید بدون نیاز به وی پی ان از تلگرام استفاده کنید. نسخه های متنوعی از تلگرام های غیر رسمی به شیوه های مختلف و با امکانات متفاوت سعی در جذب کاربران تگلرام را دارند. همانطوری که میدانیم موبوگرام اولین تلگرام غیر رسمی در ایران بوده به کار خود را قدرتمند و حرفه ای آغاز کرده و میلیون ها کاربر آن را به خاطر امکانات و قابلیت هایش نصب نمودند. تلگرام طلایی یکی دیگر از تلگرام های غیر رسمی ای است که همچون موبوگرام قابلیت ها و امکانات زیادی نسبت به تلگرام اصلی دارد. دسته بندی چت ها بر اساس نوعشان، رابط کاربری زیبا و متفاوت، پیشنمایش پیام ها و استیکر، فوروارد چندگانه پیام از جمله قابلیت های تلگرام طلایی می باشد. امّا پس ار فیلتر شدن تلگرام برخلاف موبوگرام که همانند تلگرام رسمی در دام فیلتر گرفتار شد امّا تلگرام طلایی موفق به کسب مجوزهای موقت برای ادامه ی فعالیت گشته است. اگر ترجیح می دهید همچنان از تلگرام رسمی استفاده کنید نیاز به دانلود تلگرام اصلی و فعالسازی یک پراکسی یا نصب یک فیلترشکن قدرتمند خواهید داشت. اینستاگرام  محبوبترین شبکه اجتماعی عکس و ویدئو در جهان است و با بیش از ۱ میلیارد کاربر در سراسر دنیا به عنوان برترین شبکه اجتماعی اشتراک گذاری تصاویر شناخته می شود. هر شخصی می تواند با داشتن یک ایمیل معتبر و شماره موبایل اکانت خود را در اینستاگرام ایجاد کند. پس از ایجاد اکانت اینستاگرام شما می توانید عکس ها و ویدئوهای کوتاه با دیگران به اشتراک بگذارید و یا عکس کسانی را که آنها را فالو نمودید ببینید و لایک کنید و کامنت بگذارید. اکانت های اینستاگرام می توانند در دو حالت عمومی یا پرایویت(شخصی) باشند. با دانلود اینستاگرام اندروید می توانید علاوه بر اشتراک گذاری عکس ها و ویدئوهایتان یا گشت و گذار در صفحات دیگران همچنین از بخش دایرکت آن به شکل عالی با دوستانتان چت کنید.

تلگرام طلایی از جمله تلگرام های غیر رسمی ایرانی است که به لطف api قدرتمند تلگرام و اجازه ی صریح کمپانی تلگرام به توسعه دهندگان برای استفاده از سورس کد تلگرام اصلی و انتشار تلگرام های غیر رسمی منتشر شده است. با دانلود تلگرام طلایی یا دانلود هاتگرام اندروید به سادگی می توانید بدون نیاز به وی پی ان از تلگرام استفاده کنید.

نسخه های متنوعی از تلگرام های غیر رسمی به شیوه های مختلف و با امکانات متفاوت سعی در جذب کاربران تگلرام را دارند. همانطوری که میدانیم موبوگرام اولین تلگرام غیر رسمی در ایران بوده به کار خود را قدرتمند و حرفه ای آغاز کرده و میلیون ها کاربر آن را به خاطر امکانات و قابلیت هایش نصب نمودند. تلگرام طلایی یکی دیگر از تلگرام های غیر رسمی ای است که همچون موبوگرام قابلیت ها و امکانات زیادی نسبت به تلگرام اصلی دارد.

دسته بندی چت ها بر اساس نوعشان، رابط کاربری زیبا و متفاوت، پیشنمایش پیام ها و استیکر، فوروارد چندگانه پیام از جمله قابلیت های تلگرام طلایی می باشد. امّا پس ار فیلتر شدن تلگرام برخلاف موبوگرام که همانند تلگرام رسمی در دام فیلتر گرفتار شد امّا تلگرام طلایی موفق به کسب مجوزهای موقت برای ادامه ی فعالیت گشته است. اگر ترجیح می دهید همچنان از تلگرام رسمی استفاده کنید نیاز به دانلود تلگرام اصلی و فعالسازی یک پراکسی یا نصب یک قندشکن قدرتمند خواهید داشت.

اینستاگرام  محبوبترین شبکه اجتماعی عکس و ویدئو در جهان است و با بیش از ۱ میلیارد کاربر در سراسر دنیا به عنوان برترین شبکه اجتماعی اشتراک گذاری تصاویر شناخته می شود. هر شخصی می تواند با داشتن یک ایمیل معتبر و شماره موبایل اکانت خود را در اینستاگرام ایجاد کند. پس از ایجاد اکانت اینستاگرام شما می توانید عکس ها و ویدئوهای کوتاه با دیگران به اشتراک بگذارید و یا عکس کسانی را که آنها را فالو نمودید ببینید و لایک کنید و کامنت بگذارید. اکانت های اینستاگرام می توانند در دو حالت عمومی یا پرایویت(شخصی) باشند. با دانلود اینستاگرام اندروید می توانید علاوه بر اشتراک گذاری عکس ها و ویدئوهایتان یا گشت و گذار در صفحات دیگران همچنین از بخش دایرکت آن به شکل عالی با دوستانتان چت کنید.

این نوشته مرجع دانلود رایگان بازی و برنامه اندروید برای اولین بار در مرجع دانلود اسکریپت منتشر شده است.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.