دیجی اسکریپت

مسدود کردن آی‌پی در وردپرس با افزونه Simple IP Ban | دیجی اسکریپت

مسدود کردن آی‌پی در وردپرس با افزونه Simple IP Ban
[ad_1]

حتماً شما هم بعد از بررسی سایت با افزونه‌های امنیتی به موارد مشکوکی برخورد کرده‌اید که شخصی با آی‌پی مشکوک تلاش‌هایی ناموفق برای ورود به پنل مدیریتی شما را داشته است ولی به علت نادرست بودن نام کاربری یا رمز عبور قادر به ورود به پنل مدیریتی شما نشده است و یا حتی افرادی با قرار دادن دیدگاه‌های مخرب و یا به‌قصد تبلیغات در سایت شما شروع به ایجاد مزاحمت می‌کند، این بار با افزونه وردپرس Simple IP Ban در خدمت شما هستیم تا روش مسدود کردن آی‌پی در وردپرس را به شما آموزش دهیم تا به این مشکل برای همیشه خاتمه دهید.

 

داستان آموزش مسدود کردن آی‌پی در وردپرس با افزونه Simple IP Ban

بعضی از کاربران به مشکلی برخورد کرده بودند که همین افزونه مشکل آن‌ها را برطرف کرده بود مشکل از این‌ قرار بود که افرادی با آی‌پی‌های مشخص به‌صورت روزانه در دیدگاه این سایت‌ها تبلیغات و اسپم‌هایی ایجاد می‌کردند که باعث ایجاد زحمت در تشخیص و پذیرفتن دیدگاه‌های مناسب می‌شد و این کار تا زمانی که آی‌پی آن‌ها مسدود نشده بود ادامه داشت، این امر باعث شد آموزش مسدود کردن آی‌پی در وردپرس را قرار دهیم تا اگر شما هم به چنین مشکلی برخورد کردید به همین سادگی آن را حل کنید، با آموزش مسدود کردن آی‌پی در وردپرس با افزونه Simple IP Ban همراه ما باشید.

 

امکانات ویژه افزونه Simple IP Ban عبارت است از:

  • بسیار کارآمد
  • قابلیت مسدود کردن آی‌پی‌های مشکوک
  • قابلیت اضافه کردن مشخصات مرورگر به قسمت لیست
  • قابلیت منتقل کردن آی‌پی مسدود شده به سایت مشخص
  • قابلیت انتقال آی‌پی مسدود شده به صفحه سفید

بعد از آشنایی با امکانات ویژه افزونه Simple IP Ban اگر آماده هستید بریم سراغ نصب و راه‌اندازی افزونه Simple IP Ban برای مسدود کردن آی‌پی در وردپرس…

 

نصب افزونه Simple IP Ban

برای نصب این افزونه طبق تصویر زیر اقدام کنید:

  • یا از قسمت افزونه‌ها روی گزینه بارگذاری افزونه کلیک کنید و از لینک زیر افزونه را دانلود کنید و سپس در قسمت بارگذاری، افزونه را بارگذاری کنید.
  • یا اینکه از قسمت کلیدواژه Simple IP Ban را تایپ کنید و افزونه Simple IP Ban را در مخزن وردپرس جستجو کنید و سپس نصب و فعال‌ کنید.

 

مسدود کردن آی‌پی در وردپرس با افزونه Simple IP Ban

 

درصورتی‌که با نصب کردن افزونه مشکلی ‌دارید می‌توانید آموزش نصب افزونه را مشاهده کنید.
پس از فعال‌سازی افزونه Simple IP Ban به نوار کناری (سایدبار) بروید و از قسمت تنظیمات روی گزینه Simple IP Ban کلیک کنید.

 

مسدود کردن آی‌پی در وردپرس با افزونه Simple IP Ban

تنظیمات این افزونه را با یکدیگر بررسی می‌کنیم:

  • IP List: این فیلد برای واردکردن آی‌پی‌های مشکوک یا مزاحم است که با واردکردن آی‌پی موردنظر دیگر امکان ورود به سایت را ندارد، با واردکردن سایت شما یا به صفحه سفید وارد می‌شود و یا با قسمت Redirect URL به آدرس اینترنتی موردنظر هدایت می‌شود.
  • User Agent List: این فیلد برای واردکردن مرورگرهای کاربران عامل است که می‌توانید نام مرورگر را نیز وارد کرد.
  • Redirect URL: در این فیلد می‌توانید آدرس اینترنتی موردنظر خود را وارد کنید تا آی‌پی مسدود شده به این آدرس اینترنتی هدایت شود.
  • Do Not Redirect for Logged In User: با فعال‌سازی این گزینه کاربر مسدود شده دیگر قادر به دیدن سایت شما نیست و با صفحه سفید مواجه می‌شود و نیازی به آدرس اینترنتی هم نیست.

در انتها روی گزینه ذخیره کلیک کنید تا تنظیمات شما ذخیره شود.

 

مسدود کردن آی‌پی در وردپرس با افزونه Simple IP Ban

 

جمع‌بندی:
همان‌طور که در این آموزش فراگرفتید، این افزونه به شما کمک می‌کند که آی‌پی‌های مشکوک را در کمترین زمان ممکن مسدود کنید و در کمال راحتی به مدیریت سایت وردپرسی خود بپردازید.

نوشته مسدود کردن آی‌پی در وردپرس با افزونه Simple IP Ban اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.