دیجی اسکریپت

مشترک راه اندازی اشتباهات شما باید برای جلوگیری از – باران وب | دیجی اسکریپت

مشترک راه اندازی اشتباهات شما باید برای جلوگیری از – باران وب
[ad_1]

هزاران نفر از راه اندازی راه اندازی در هر سال و آنها این کار را با شور و شوق و استعداد, اما هم وجود دارد مقدار زیادی است که شکست و با بسیاری از دلایل. تقریبا همه از این راه اندازی برخی از دلایل شایع که منجر به شکست آنها حتی قبل از آنها برداشت درستی است. بله وجود دارد یک عدد بیانتها و معتنی چیزهایی است که می تواند به اشتباه و حیاتی برای کسب و کار برای جلوگیری از افتادن به دام همان بارها و بارها. پس چه اشتباهات باید راه اندازی جلوگیری از ؟ برخی از آنهایی که مشترک زیر برشمرد:

نه prepping برای آن

خواهد شما را به شرکت در یک رقابت بدون برخی از آماده سازی و عمل ؟ شما می’t. پس چرا شروع یک کسب و کار در این راه ؟ شما نیاز به برخی از prelaunch آموزش به همه شما گرم چرا که شما باید مهارت ها و دانش برای گرفتن آغاز شده است. به یاد داشته باشید که هر گونه راه اندازی نیاز به تمرکز و کار سخت و تمرکز و فداکاری از آن کارآفرینان و شما باید آماده برای ارائه تمام است که به جای فقط تصمیم به پرش در.

مخلوط کردن یک کسب و کار با محصولات

یکی از بزرگترین اشتباهات است که بسیاری از استارتاپ را فکر نمی فراتر از این محصول است. آنها را به یک محصول است که می تواند مشکل را حل کند و که’s همه آنها تمرکز کنید. اگر راه اندازی آرزوها برای زنده ماندن در دراز مدت به آن نیاز دارد را به مشتریان ارائه آن چیزی است که آنها را به آینده را برای آن را دوباره و دوباره. بنابراین شما نیاز به فکر می کنم از پتانسیل جریان درآمد پس از محصول خریداری شده توسط مشتریان. فکر می کنم در مورد طول عمر که در آن کسب و کار خواهد شد در سه تا پنج سال و این کمک خواهد کرد که تعیین اگر یک کسب و کار یا نه.

نه استخدام کارشناسان

یکی دیگر از عمده اشتباه است که راه اندازی تا پایان ساخت در همه چیز. ممکن است برای یک کارآفرین به خوبی در همه چیز. اما این یک واقعیت است که هر جنبه از کسب و کار نیاز به رسیدگی ماهرانه به خصوص در مناطق حقوقی و مسائل مربوط به مالیات. اگر هر چیزی است که در ساختار راه اشتباه را در نهایت دوباره به شما امد و شد زیاد. بهتر است به استخدام کارشناسان برای برخورد با مسائل عمده. از آن هزینه خواهد شد اما قطعا در بلند مدت پرداخت اجرا شود.

نه چک کردن داده ها

فقط به خاطر اینکه شما اعتقاد دارم که شما را موفق می کند به این معنی است که شما در واقع به نفع خود. شما در واقع برخی از اعداد به بحران, نگاهی به بازار و انجام یک تجزیه و تحلیل به می دانم که اگر شما می تواند و خواهد شد. وجود دارد باید به طور مناسب و قابل اعتماد از داده ها است که تایید ایده های خود را به عنوان چیزی است که می تواند سودآور و قابل دوام. هنگامی که شما جمع آوری برخی از اطلاعات شما می توانید آن را برای ایجاد نقاط عطف و یا شاخص های عملکرد کلیدی برای چک کردن دقیقا چگونه کسب و کار خود و پیشرفت است.

به سرعت در حال حرکت

یکی از دلایل بالا که استارتاپ های موفق است چرا که آنها به سادگی بیش از حد سریع حرکت. تعدادی از آنها قادر به جمع آوری پول و زمانی که آنها این پول را صرف کارهای اشتباه. در آن زمان آنها بفهمند که این یک اشتباه است, آن است که اغلب خیلی دیر شده برای آنها. چه آنها معمولا صرف است ؟ بودجه معمولا نسبت به استخدام افراد و یا بازاریابی, اما واقعیت این است که هیچکدام از اینها لازم برای گسترش. آن است که یک ایده خوب برای شروع به صرف مگر اینکه شما یک راه برای تولید بیشتر.

پس این ایده اشتباه

بسیاری از کارآفرینان که وارد نا آشنا به بازار و یا برای اولین بار کارآفرینان اغلب به اشتباه از زیر این ایده اشتباه. آنها آنقدر با تمرکز بر ایده های خود را که آنها را به’t تحقق آن شکست خورده است. در این بازار رقابتی شما به سادگی نمی تواند تصمیم گیری بر اساس روده; شما باید به شواهد به آن را به بالا. شما نیاز به ببینید که دقیقا چگونه یک محصول متناسب با بازار و انجام یک آزمایش بر روی چه امکانات یا تغییرات جذب مشتریان به آن است.

با توجه به پول راه حل

کارآفرینان که در حال تلاش بر این باورند که افزایش سرمایه بیشتر می توانید مشکلات خود را حل کند اما پول است و نه راه حل برای همه چیز. یک مسئله اساسی نمی تواند حل شود با پول چرا که شما باید برای رفع این مشکل اول و سپس دریافت پول است.
تا زمانی که این اشتباهات اجتناب شود شانس آمدن عدم به حداقل برسد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.