دیجی اسکریپت

مشکل ایمپورت نشدن دمو در قالب‌هایی مثل بی‌تم و آوادا | دیجی اسکریپت

مشکل ایمپورت نشدن دمو در قالب‌هایی مثل بی‌تم و آوادا
[ad_1]

مشکل ایمپورت نشدن دمو در قالب‌هایی مثل بی‌تم و آوادا

۵ از ۱ رای


هر روزه تیکت‌های زیادی در رابطه با ایمپورت نشدن دمو قالب‌هایی مثل بی‌تم یا آوادا یا… دریافت می‌کنیم. در واقع این قالب‌ها برای نصب دموهای سازنده نیاز به کد فعالسازی اصلی دارند. در این مقاله درباره چرایی و چگونگی این مهم صحبت‌هایی خواهیم کرد و اینکه چرا میهن وردپرس مثل سایر وبسایت‌های ارائه دهنده قالب، ایمپورت دموها در قالب‌ها را فعال نمی‌کند؟! با ما همراه باشید.

قالب‌هایی مثل بی‌تم یا آوادا که توسط سازندگان خارجی تولید شده، در برخی موارد مانند ایمپورت سایردمو‌های قالب‌ها و همچنین نصب افزونه‌ها و آپدیت قالب نیاز به لایسنس سازنده دارند. در چنین مواردی خطایی مبنی بر وارد کردن کد لایسنس به شما نمایش داده می‌شود تا بتوانید قالب را آپدیت کنید و یا دموهای آن را ایمپورت کنید. البته این مشکل تنها برای قالب‌های اندکی مثل بی‌تم یا آوادا یا زفایر دیده می‌شود که تا حدودی مشکل را برطرف کرده‌ایم و در این مقاله بسیاری از سوالات مطرح شده توسط کاربران را بصورت شفاف پاسخ خواهیم داد.

آپدیت قالب‌ها، با سیستم لایسنس میهن وردپرس

بسیاری از دوستان برای تمام قالب‌ها شکایت از این داشتند که چرا قابلیت بروزرسانی قالب، از پنل وردپرس ما نیست. خب در اینجا یک مشکل اساسی مطرح می‌شود. مشکل این هست که حتی اگر بتوانید از پنل وردپرس خودتان نسخه سازنده را آپدیت کنید، تغییرات فونت و راست‌چین و فارسی سازی که ما روی قالب انجام داده‌ایم از بین می‌رود! این فاجعست!

این مشکل را در ابتدای سال ۲۰۱۹ میلادی با راه اندازی سیستم لایسنس میهن وردپرس، برطرف کردیم. شما می‌توانید با کد لایسنسی که از سایت ما دریافت می‌کنید، طبق این آموزش قالب را فعال کرده و آپدیت‌ها را بصورت مستقیم از سایت ما دریافت کنید. خب بخش اعظمی از مشکل تا اینجا برطرف شد.

نصب دموی اصلی و افزونه‌های جانبی همراه قالب چطور؟

سال ۱۳۹۴ یعنی همان ابتدای شروع کار میهن وردپرس، سیستم بسته‌های نصبی را اجرا کردیم که با استفاده از بسته‌های نصبی آسان بتوانید به راحتی قالب خریداری شده را همراه با دموی فارسی شده و افزونه‌های جانبی و همچنین وردپرس فارسی با چند کلیک روی سایتتان نصب کنید. آموزش نصب بسته‌های نصبی را اینجا ببینید.

با نصب بسته نصبی قالب‌ها، بصورت یکجا تمام افزونه‌های جانبی را همراه با دمویی که در سایت ما مشاهده می‌فرمایید دریافت خواهید کرد. این یعنی مشکل نصب دموی اصلی و افزونه‌های جانبی هم برطرف شد.

نصب سایر دمو‌ها چطور؟ راهی هست؟

برای نصب سایر دمو‌ها باید کد لایسنس از سازنده خریداری کنید. این موضوعی است که بسیاری از کاربران ایرانی را عصبانی می‌کند. در واقع ما هزینه فارسی سازی و راست‌چین کردن (یا حل مشکلات راست‌چین در قالب‌های راست‌چین شده) را از شما دریافت می‌کنیم و هزینه لایسنس اصلی که توسط ما خریداری شده بسیار گران‌تر از قیمتی است که از شما دریافت می‌شود. هزینه لایسنس یک قالب مثل بی‌تم در حال حاضر ۵۹ دلار هست و با رقم فعلی دلار، بسیار سنگین خواهد بود.

راه حل برای این مشکل چیست؟ نال کردن قالب‌ها! نال کردن قالب یعنی اینکه کد‌های قالب را دستکاری کنیم تا قابلیتی مثل ایمپورت کردن دمو روی قالب فعال شود. همان کاری که با کرک کردن ویندوز صورت می‌گیرد.

خب چرا شما قالب‌ها را نال نمی‌کنید؟

بارها و بارها اعلام کردیم که از قالب‌های نال شده استفاده نکنید. حالا خودمان قالب‌ها را نال کنیم؟ اولا نال کردن قالب‌ها اصولی نیست چون تغییر مستقیم در کدهای یک قالب یا افزونه، مشکلات امنیتی برای قالب خریداری شده بوجود می‌آورد. ثانیا بهتر نیست برای استفاده از یک قالب عالی مثل بی‌تم، در صورت نیاز به سایر دمو‌ها لایسنس توسط هر کاربر از سایت سازنده خریداری شود؟

سیستم لایسنس میهن وردپرس مشکل امنیتی بوجود نمی‌آورد؟

خیر. سیستم لایسنس میهن وردپرس بصورت مستقیم دخل و تصرفی در کدهای قالب شما نداشته و صرفا توابعی اختصاصی به یک پوشه مجزا در قالب اضافه می‌کند که این مجموعه توابع درخواست‌هایی به سرور‌های سایت ما ارسال می‌کنند تا از بروزرسانی‌های قالب با خبر شوند. این سیستم هیچگونه باگ امنیتی روی قالب شما بوجود نخواهد آورد. این‌کدها کاملا اپن سورس هستند و می‌توانید برای بررسی، آنها را به هر متخصص امنیتی بسپارید تا از صحت این موضوع مطمئن شوید.

سپاس از شما. تیم پشتیبانی میهن وردپرس

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.