دیجی اسکریپت

معرفی ۲۰ سایت آموزش رایگان برنامه نویسی و طراحی سایت | دیجی اسکریپت

معرفی ۲۰ سایت آموزش رایگان برنامه نویسی و طراحی سایت
[ad_1]

آموزش رایگان برنامه نویسی
آموزش رایگان برنامه نویسی

قبلاً برای اینکه بتوانید زبان برنامه‌نویسی و کد‌نویسی را یاد بگیرید باید زمان زیادی را در کلاس‌های مختلف هدر می‌دادید، این در حالی است که در حال حاضر می‌توانید خیلی راحت و به‌صورت آنلاین، برنامه‌نویسی را در هر جایی که هستید یاد بگیرید. علاوه بر‌این شما برای یادگیری این مهارت نیاز داشتید که هزینه زیادی را پرداخت کنید، اما الآن یک سری از وب‌سایت‌ها هستند که این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهند که بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، کدنویسی را به‌صورت کامل یاد بگیرید. در این مقاله می‌خواهیم ۲۰ سایت آموزش رایگان برنامه نویسی را به شما معرفی کنیم.

خب همان‌طور که میدانید کسب‌وکارهای اینترنتی به یکی از رایج‌ترین فعالیت‌های الآن تبدیل شده و بهترِ که اگر می‌خواهید وارد این کسب‌وکار شوید، یادگیری زبان برنامه‌نویسی را یاد بگیرید؛ امروز می‌خواهیم ۲۰ تا از بهترین وب‌سایت‌هایی که برنامه‌نویسی را به‌صورت رایگان، آموزش می‌دهند را به شما معرفی کنیم.

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

چرا باید برنامه نویسی را یاد بگیریم

خب شاید اولین سؤالی که به ذهن شما برسید این است که باوجود سیستم‌های مدیریت محتوایی مانند وردپرس، چه نیازی به یادگیری برنامه‌نویسی داریم؟ درست است که این سیستم‌ها کار شما را بسیار راحت کردند و شما بدون اینکه نیاز به کوچک‌ترین کدنویسی داشته باشید می‌توانید یک سایت راه‌اندازی کنید، اما یادگیری مهارت کد نویسی، هرچند هم که مختصر باشد می‌تواند به دلایل زیر اهمیت داشته باشد:

اولین مورد این است که شما می‌توانید، سایت خودتان را بهتر و حرفه‌ای‌تر مدیریت کنید، همچنین شما می‌توانید بدون اینکه هیچ محدودیتی داشته باشید، امکانات جدید به سایت اضافه کنید و یا حتی به‌صورت اختصاصی برای سایت خودتان نرم‌افزار یا حتی افزونه طراحی کنید.

از طرف دیگر به‌هرحال ممکن است شما در سایت خودتان با یک سری مشکل مواجه شوید، که نیاز داشته باشید از یک توسعه‌دهنده و یا برنامه‌نویس کمک بگیرید و اگر خودتان در این موارد مهارت داشته باشید، نیازی به پرداخت هزینه و زمان برای استخدام یک متخصص نخواهید داشت.

در این مقاله ما بهترین وب‌سایت‌هایی که می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید را برای شما معرفی خواهیم کرد.

BitDegree

اولین سایتی که در این مقاله بررسی می‌کنیم، BitDegree است که فیلدهای مختلف و متنوعی را برای شما به‌صورت رایگان آموزش می‌دهید. دوره‌های آموزشی در این وب‌سایت کاملاً استاندارد است و شما می‌توانید انواع زبان‌های برنامه‌نویسی را از این طریق آموزش ببینید.

همان‌طور که میدانید زبان‌های برنامه‌ریزی شامل انواع مختلفی است که این سایت از تمامی آن‌ها پشتیبانی می‌کند، برخی از این زبان‌ها HTML، CSS، PHP، Javascript، JQuery و SQL می‌باشد؛ که می‌توانید به‌محض ورود به سایت روی یکی از آن‌ها به‌دلخواه کلیک کنید و آموزش ببینید.

BitDegree
BitDegree

همان‌طور که گفتم این ابزار کاملاً رایگان است و تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که زبان یادگیری موردنظر خودتان را وارد کنید و روی زبان برنامه‌نویسی موردنظری که می‌خواهید آموزش ببنید کلیک کنید.

آموزش رایگان برنامه نویسی با Coursera

Coursera یکی از بهترین و مفیدترین ابزارهایی است که شما می‌توانید از آن برای یادگیری زبان برنامه‌نویسی موردنظر خودتان استفاده کنید، در این وب‌سایت تعداد بسیار زیادی دوره‌های آموزشی که توسط افراد متخصص ارائه شده است، در اختیار شما قرار می‌گیرد و شما می‌توانید به نسبت نیاز خودتان از آن‌ها استفاده کنید.

این سایت شامل دوره‌های آموزشی برای زبان‌های برنامه‌نویسی زیر است:

  • Python
  • Java
  • HTML and CSS
  • IoT programming
  • C language
  • Introduction to programming ( مقدمه برنامه‌نویسی )

افرادی که این برنامه‌ها را توسعه دادند، جزء بهترین استادان در دانشگاه‌های بسیار معتبر بودند، ازاین‌جهت می‌توان گفت که Coursera یکی از منابع بسیار مفید برای یادگیری برنامه‌نویسی است.

دقت داشته باشید که تمامی دوره یادگیری در این وب‌سایت به‌صورت رایگان صورت می‌گیرد، اما در پایان دوره درصورتی‌که خودتان مایل باشید می‌توانید برای گرفتن گواهینامه پایان دوره، هزینه پرداخت کنید، که این کار کاملاً اختیاری است.

Codecademy

آمار افرادی که از این سایت برای یادگیری برنامه‌نویسی استفاده کردند، خودش یک رکورد به حساب می‌آید؛ Codecademy توانسته تا الآن به ۲۴ میلیون نفر، برنامه‌نویسی آموزش دهد که این عدد نشان‌دهنده‌ی حرفه‌ای بودن و کاربردی بودن دوره‌های آموزشی آن‌ها می‌باشد.

Codecademy
Code Academy

تفاوتی ندارد که شما به دنبال یادگیری برنامه‌نویسی به‌صورت مقدماتی یا حرفه‌ای باشید، این وب‌سایت برای تمامی افراد با همه نیازها مناسب است و شما می‌توانید به نسبت نیاز خودتان مشخص کنید که می‌خواهید از چه دوره‌ای استفاده کنید.

یکی از مزیت‌های این سایت یادگیری تعاملی است و شما می‌توانید به‌محض یادگیری هر چیزی، آن را روی سایت خودتان اعمال کنید و از آن لذت ببرید. همچنین این سایت دارای بیش از ۳۰۰ میلیون سایت محتوای آموزشی در رابطه با برنامه‌نویسی است که شما می‌توانید با کمک آن‌ها از یک برنامه‌نویس مبتدی به یک حرفه‌ای تبدیل شوید.

این وب‌سایت از زبان‌های برنامه‌نویسی HTML، JavaScript، jQuery، CSS، Ruby، Python و PHP پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید تمامی در تمامی این موارد یادگیری را همین‌الان شروع کنید.

MIT Open Courseware

MIT Open Courseware یکی از معدود وب‌سایت‌هایی است که شما از طریق آن می‌توانید به دوره‌های آموزشی MIT که یکی از معتبرترین دانشگاه‌های مهندسی در آمریکا است، دست پیدا کنید؛ درواقع اگر شما انگیزه لازم را داشته باشید، این وب‌سایت می‌تواند به شما کمک کند که اطلاعات و مهارت‌های بی‌نظیری را به‌دست آورید.

در این منبع آموزشی، دوره‌های بسیار زیاد و مختلفی برای شما قرار داده شده است که شامل زبان‌های برنامه‌نویسی متعددی است و برای هر یک از آن‌ها صدها مقاله و دوره طراحی و نوشته شده است.

MIT Open Courseware
MIT Open Courseware

شما می‌توانید از دوره‌های مقدماتی برنامه‌نویسی برای آشنایی با فلسفه و کلیات کد نویسی استفاده کنید؛ همچنین در این وب‌سایت مقالاتی در مورد ++Java، Python، C و بسیاری موارد دیگر موجود است که شما می‌توانید به‌صورت رایگان به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

Free Code Camp

یک دیگر از ابزارهایی که به شما برای یادگیری برنامه‌نویسی کمک می‌کند، Free Code Camp است، اما خب تفاوتی که این سایت با دیگر وب‌سایت‌ها دارد این است که شما امکان تعامل با افراد دیگر را دارید، یعنی شما به‌صورت تنها کدگذاری نمی‌کنید و می‌توانید در یک انجمن که همگی در حال یادگیری هستید کدگذاری کنید.

Free Code Camp
Free Code Camp

این سایت از زبان‌های برنامه‌نویسی زیر پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید آن‌ها را بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای یاد بگیرید:

  • HTML5
  • CSS3
  • Javascript
  • Node.js
  • React.js
  • D3.js
  • Databases
  • Git and Github

هدف این وب‌سایت این است که شما در کنار اینکه زبان‌های برنامه‌نویسی را یاد می‌گیرید، وارد یک اجتماع شوید و بتوانید با افراد دیگر هم تعامل داشته باشید. شما در این وب‌سایت به بیش از ۵ هزار مقاله دسترسی خواهید داشت.

Plural Sight

پلتفرم کلی Plural Sight، به نسبت مهارت و زبان یادگیری شما ممکن است متفاوت باشد، در حال حاضر بیشتر از ۱ میلیون کاربر در حال یادگیری برنامه‌نویسی از این وب‌سایت هستند؛ این وب‌سایت آموزش رایگان و پولی دارد که شما می‌توانید به‌راحتی با کمک آموزش‌های رایگان آن، مهارت‌های کد نویسی خودتان را تقویت کنید و یا اینکه از پایه و به‌صورت مقدماتی یاد بگیرید.

شما برای یادگیری زبان‌های برنامه‌نویسی زیر می‌توانید از این وب‌سایت استفاده کنید:

  • HTML and CSS
  • Javascript
  • Ruby
  • Elixir
  • PHP
  • Python
  • iOS
  • Databases
 Plural Sight
Plural Sight

رویکرد این وب‌سایت برای یادگیری زبان‌های برنامه‌نویسی به این صورت است که شما باید با استفاده از گزینه‌های قرار داده شده، مشخص کنید که کدام‌یک از این زبان‌ها را می‌خواهید یاد بگیرید و سپس با کمک آموزش‌ها، مراحل یادگیری را شروع کنید؛ هر آنچه را که یاد می‌گیرید باید بلافاصله در مرورگر خودتان امتحان کنید تا بازخورد کارتان را دریافت کنید.

یکی از مزیت‌های این وب‌سایت این است که شما هر دوره را که تکمیل می‌کنید، یک نمره دریافت می‌کنید و می‌توانید به‌واسطه آن، میزان پیشرفت خودتان را مشاهده کنید.

Codewars

Codewars یکی از وب‌سایت‌های دیگر است که شما می‌توانید از آن به‌راحتی زبان برنامه‌نویسی موردنظر خودتان را یاد بگیرید، این وب‌سایت یک فضای رقابتی برای شما و دیگر افراد ایجاد می‌کند، به این صورت که باید از چالش‌هایی که روبه‌روی شما قرار می‌گیرد با موفقیت عبور کنید تا در انتها از هر یک از آن‌ها امتیاز به دست بیاورید.

هدف از این چالش‌هایی که برای شما قرار داده می‌شود این است که مهارت‌های برنامه‌نویسی خودتان را تا حد زیادی بهبود ببخشید و یا اینکه به‌صورت کامل و از ابتدا این مهارت را کاملاً اصولی و کاربردی یاد بگیرید.

Codewars
Codewars

این را هم به یاد داشته باشید که هر یک از این چالش‌ها را که با موفقیت تمام کنید، با یک چالش جدید و سخت‌تر مواجه خواهید شد؛ البته شما پس از هر چالش می‌توانید راه‌حل خود و افراد دیگر را ببینید و با تکنیک‌های جدیدی آشنا شوید که این موضوع می‌تواند کمک بزرگی به حرفه‌ای شدن شما باشد.

برخی از مهم‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی که این وب‌سایت از آن‌ها پشتیبانی می‌کند شامل موارد زیر است:

  • SQL
  • Java
  • PHP
  • Javascript
  • Ruby
  • Python
  • C#

Dash General Assembly

وب‌سایت بعدی که می‌خواهم برای شما معرفی کنم، Dash General Assembly است که می‌توان گفت یکی از بهترین انتخاب‌ها برای یادگیری زبان برنامه‌نویسی به‌صورت پایه و مقدماتی است. شما با استفاده از مقالات و آموزش‌های این وب‌سایت می‌توانید در مدت‌زمان کوتاهی تمامی اصول اولیه کار با HTML5، CSS3 و جاوا اسکریپت را یاد بگیرید و از آن‌ها برای طراحی یک وب‌سایت حرفه‌ای و منحصربه‌فرد استفاده کنید.

Dash General Assembly
Dash General Assembly

روند کاری این وب‌سایت به این صورت است که شما باید یک سری پروژه‌های کوچک در طی آموزش‌های خودتان بسازید که در انتهای کار، تمامی آن‌ها با یکدیگر ادغام می‌شوند و به شما نشان می‌دهند که چطور یک وب‌سایت را از پایه طراحی کنید. پس اگر شما تابه‌حال هیچ تجربه‌ای در زمینه طراحی سایت و برنامه‌نویسی نداشتید، این وب‌سایت می‌تواند یک انتخاب بسیار مفید و عالی برای شما باشد.

Code Conquest

اگر می‌خواهید کد نویسی را به‌صورت اصولی یاد بگیرید، بدون شک Code Conquest می‌تواند به شما کمک کند، این وب‌سایت یکی از بهترین پلتفرم‌های آموزشی رایگان است که روند یادگیری زبان برنامه‌نویسی را برای شما راحت و بدون دردسر می‌کند.

اگر شما در زمینه برنامه‌نویسی مبتدی هستید و تا الآن حتی یک خط کد هم در سایت خودتان اعمال نکردید و یا اینکه اصلاً وب‌سایت ندارید، نباید نگران هیچ‌چیزی باشید، کار این وب‌سایت این است که به افرادی مانند شما از روش کاملاً کاربردی، زبان‌های برنامه‌نویسی را آموزش دهد و این آموزش به‌صورتی است که می‌توانید به‌صورت عملی از آن استفاده کنید و هر آنچه بخواهید طراحی کنید.

در ابتدا شما باید آموزش‌های کدگذاری را شروع کنید و متوجه شوید کدگذاری چیست، سپس زبان برنامه‌نویسی موردنظر خودتان مانند PHP، CSS و … را مشخص کنید. در مرحله بعد شما یاد می‌گیرید که چطور مهارت‌های خودتان را بهبود ببخشید و از آن‌ها در دنیای واقعی و به‌صورت عملی استفاده کنید.

 Code Conquest
Code Conquest

علاوه بر مواردی که به آن اشاره شد، شما می‌توانید یک سری توصیه برای توسعه آموزش خودتان به کمک ابزارهای مختلف

می‌توانید تعداد بسیار زیادی آموزش برای یادگیری زبان‌های برنامه‌نویسی زیر در این وب‌سایت پیدا کنید:

  • HTML and CSS
  • Javascript
  • PHP
  • Ruby
  • jQuery
  • Python
  • MySQL

The Odin Project

The Odin Project یکی از بهترین منابعی است که شما می‌توانید برای یادگیری کد نویسی از آن استفاده کنید. یکی از مواردی که این وب‌سایت را از بقیه مواردی که معرفی کردیم متمایز می‌کند، ای است که شما بعد از اتمام دوره آموزشی خودتان یک رزومه کاری دارید که می‌تواند برای شما بسیار کارآمد باشد؛ درواقع شما با توجه به روندی که برای یادگیری هر مرحله طی می‌کنید باید یک پروژه طراحی کنید که این پروژه‌ها در انتهای کار می‌تواند در موارد بسیاری برای شما مفید واقع شوند.

اگر شما بخواهید برنامه‌نویسی را، خودتان به‌صورت تکی یاد بگیرید، ممکن است استفاده از تمامی مهارت‌ها در یک پروژه کار راحتی نباشد؛ پس به شما پیشنهاد می‌کنیم از این وب‌سایت برای بهبود کد نویسی خود و چگونگی استفاده از آن در موقعیت‌های مختلف کمک بگیرید.

The Odin Project
The Odin Project

این وب‌سایت شامل اصلی‌ترین و کاربردی‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی است که برخی از آن‌ها را در اینجا برای شما قرار داده‌ایم:

  • HTML and CSS
  • Git
  • Javascript
  • Ruby and Ruby on Rails
  • Databases

همچنین شما می‌توانید با کمک این وب‌سایت و آموزش‌هایی که در اختیارتان قرار می‌دهد، یکی سری ترفند در مورد چگونگی استخدام در پروژه‌های مختلف را یاد بگیرید، که می‌تواند به شما برای رسیدن به هدفتان کمک کند.

Code.org

Code.org یکی از وب‌سایت‌های دیگری است که شما می‌توانید با کمک آن، روند یادگیری برنامه‌نویسی را بدون پرداخت هزینه طی کنید، این وب‌سایت بیشتر از ۱ میلیون کاربر دارد که در حال یادگیری زبان‌های مختلف برنامه‌نویسی هستند.

 Code.org
Code.org

شما می‌توانید روند یادگیری را با توجه به نیاز و دلخواه خودتان انتخاب کنید، مثلاً اگر از قبل یک سری مهارت در زمینه کد نویسی دارید، می‌توانید از آموزش‌های یک ساعته استفاده کنید و یا اینکه اگر کاملاً مبتدی هستید، می‌توانید از دوره‌های مقدماتی و ابتدایی برنامه‌نویسی شروع کنید.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که این وب‌سایت دارد این است که شما می‌توانید با توجه به رده سنی خودتان، دوره آموزشی متناسب با خودتان را انتخاب کنید؛ اما درنهایت برسیم به مهم‌ترین و بهترین قابلیت این سایت که ترجمه به زبان فارسی است و شما هیچ مشکلی هنگام استفاده از وب‌سایتی نخواهید داشت.

Code Avengers

شاید یکی از مشکلاتی که برخی از افراد با یادگیری برنامه‌نویسی دارند، طولانی و خسته کننده شدن روند آموزش است، Code Avengers این مشکل را به‌صورت کامل از بین برده است و در یک فضای کاملاً جذاب به شما زبان برنامه‌نویسی دلخواهتان را آموزش می‌دهد، همچنین می‌توانید در این وب‌سایت نحوه طراحی و ایجاد یک بازی را هم به‌صورت کامل یاد بگیرید.

Code Avengers
Code Avengers

شما می‌توانید به‌دلخواه خودتان یکی از موارد زیر را انتخاب کنید و از آموزش رایگان برنامه نویسی بی‌نقص این وب‌سایت نهایت استفاده را ببرید:

  • HTML and CSS
  • Python
  • Javascript
  • jQuery
  • Web Development

هر دوره در این وب‌سایت یک زمان حدودی ۱۲ ساعته است که البته این زمان با یک روش تعاملی و سرگرم‌کننده همراه است و شما به‌هیچ‌وجه در طول آن خسته نخواهید شد.

Khan Academy

تمامی دوره‌های آموزشی که در این وب‌سایت برای شما قرار داده شده است، توسط اساتید بسیار حرفه‌ای طراحی شده است و شما بدون نگرانی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. دوره‌هایی که در این سایت برای شما وجود دارد، اصول برنامه‌نویسی مبتدی و مقدماتی را از اول به شما آموزش می‌دهد تا مراحل حرفه‌ای و زمانی که مهارت شما گسترش پیدا کند، ادامه خواهد داشت.

Khan Academy
Khan Academy

همچنین Khan Academy دارای یک دوره خاص است که افرادی که از قبل با برنامه‌نویسی با آن آشنایی نداشتند، می‌توانند از آن برای آشنایی و یادگیری با مهارت‌ها و در کل فلسفه برنامه‌نویسی استفاده کنند.

این وب‌سایت از زبان‌های برنامه‌نویسی‌هایی مانند موارد زیر به‌صورت کامل پشتیبانی می‌کند:

  • HTML
  • CSS
  • Javascript
  • Databases

edX

وب‌سایت edXیکی از بهترین گزینه‌ها برای یادگیری برنامه‌نویسی به‌صورت رایگان است، استفاده از این وب‌سایت شما را به هدف خودتان نزدیک می‌کند؛ این وب‌سایت منبع باز است و به همین دلیل تاکنون بیشتر از ۵ میلیون دانش‌آموز را با زبان برنامه‌نویسی آشنا و مهارت لازم را به آن‌ها یاد داده است.

edX

زمانی که شما وارد این وب‌سایت می‌شوید، ممکن است به دلیل، دوره‌های بسیار زیاد و مختلفی که قرار دارد گیج شوید، ازآنجایی‌که این دوره‌های آموزشی تنها مختص به برنامه‌نویسی هم نیست، ممکن است کار پیدا کردن مقالات و آموزش‌های موردنظرتان کمی سخت باشد؛ به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم به قسمت “Science Computer” بروید، چراکه بیشترین مقالات آموزشی مربوط به برنامه‌نویسی در این بخش قرار گرفته است.

همان‌طور که گفتم این وب‌سایت بخش‌های مختلفی دارد، مثلاً شما می‌توانید از آموزش‌های این سایت برای توسعه برنامه‌های تلفن همراه هم استفاده کنید.

برخی از زبان‌های برنامه‌نویسی که در این منبع آموزش داده می‌شود شامل:

  • HTML and CSS
  • Java
  • jQuery
  • C++
  • C#
  • Python
  • SQL

Web Fundamentals by Google

Web Fundamentals یکی از ابزارهایی است که توسط گوگل طراحی و ارائه شده است و به شما بهترین و جدیدترین روش‌های ممکن برای برنامه‌نویسی را آموزش می‌دهد؛ هدف اصلی این شبکه این است که شما بتوانید یک راه اصولی برای یادگیری زبان برنامه‌نویسی را در پیش بگیرید و تمامی آموزش‌هایی که در آن قرار دارد بدون شک برای شما کاربردی خواهند بود.

Web Fundamentals by Google
Web Fundamentals by Google

نکته‌ای که بادید هنگام انتخاب این سایت به‌عنوان راه اصلی آموزش برنامه‌نویسی انتخاب کنید، این است که Web Fundamentals به‌هیچ‌عنوان برای افرادی که هیچ آشنایی با کد نویسی ندارند مفید نیست؛ شما برای اینکه بتوانید از این سایت و آموزش‌های آن استفاده کنید باید حداقل اصول اولیه و مقدماتی برنامه‌نویسی را بلد باشید؛ چراکه تمرکز اصلی این وب‌سایت روی این است که مهارت شما را بهبود ببخشد.

Codeasy.net

روش آموزشی Codeasy، در مقایسه با وب‌سایت‌های دیگر تفاوت بسیار زیادی دارد، درواقع شما هنگام یادگیری برنامه‌نویسی، وارد یک داستان ماجراجویی می‌شوید که با استفاده از تقویت مهارت‌های برنامه‌نویسی خودتان می‌توانید از آن عبور کنید.

درواقع جنبه مثبت این سایت این است که شما درگیری ذهنی در مورد آموزش کد نویسی را فراموش می‌کنید و آن را در غالب یک چالش یاد می‌گیرد و در انتها بدون اینکه متوجه باشید، یک فرد حرفه‌ای درزمینه کد نویسی شده‌اید.

Codeasy.net
Codeasy.net

زمانی که شما وارد دوره اولیه یادگیری می‌شوید، در ابتدا به شما اصول اولیه C # آموزش داده می‌شود و همین‌طور با عبور از هر مرحله یک مهارت جدید را به شما آموزش خواهند داد. تمرکز این افراد بر روی افرادی است که هیچ‌گونه مهارتی در زمینه برنامه‌نویسی ندارند، پس اگر شما یک فرد مبتدی هستید، اصلاً نگران نباشید، این سایت گزینه مناسبی برای شما است.

Hack.pledge ()

روند کاری این وب‌سایت با بقیه مواردی که در این مقاله به شما معرفی کردیم، فرق دارد؛ درواقع افراد توسعه‌دهنده در این وب‌سایت به‌صورت دوره‌ای تغییر پیدا می‌کنند و همین موضوع باعث می‌شود که شما با تکنیک‌ها و روش‌های مختلف برنامه‌نویسی که توسط افراد مختلف آموزش داده می‌شود، آشنا شوید.

اگر شما در حال حاضر یک سری مهارت کد نویسی دارید، Hack.pledge () به شما کمک می‌کند تا این مهارت را تقویت کنید و تا جایی پیش بروید که بدون کم به هیچ توسعه‌دهنده شخص سومی، سایت خودتان را طراحی و هر قابلیت جدید را به آن اضافه کنید.

Hack.pledge ()
Hack.pledge ()

البته این را به یاد داشته باشید که حتماً باید در زمینه کد نویسی یک پیش‌زمینه داشته باشید، این موضوع اهمیت زیادی دارد، تا جایی که شما زمان ثبت‌نام در این سایت باید متعهد شوید که دارای مهارت کد نویسی هستید.

aGupieWare

aGupieWare یکی از ابزارهای رایگان است که به افراد از مبتدی تا حرفه‌ای کمک می‌کند، یعنی اگر هیچ پیش‌زمینه‌ای در مورد برنامه‌نویسی ندارید می‌توانید از ابتدا با این سایت آن را شروع کنید و در غیر این صورت می‌توانید با دوره‌های آموزشی، مهارت خودتان را تا حد زیادی افزایش دهید.

aGupieWare
aGupieWare

دوره‌های آموزشی در این وب‌سایت دارای ۱۵ بخش اساسی است که شما باید برای یادگیری زبان برنامه‌نویسی، آن‌ها را به‌صورت کامل طی کنید، ۳ جلسه اول دوره مقدماتی است که شما را با اصول کلی برنامه‌نویسی آشنا می‌کند، ۷ جلسه کلاس اصلی و ۵ دوره انتخابی را باید طی کنید.

شما در این وب‌سایت می‌توانید مهارت‌هایی مانند برنامه‌نویسی سریع، علوم کامپیوتری، تست امنیتی و بسیاری موارد دیگر را یاد خواهید گرفت.

Upskill

استراتژی وب‌سایت Upskill این است که برای تمامی افراد مفید باشد؛ به این صورت که افراد چه مبتدی باشند و چه توسعه‌دهنده و دارای مهارت کد نویسی، می‌توانند از آموزش‌ها و نکاتی که در سایت قرار داده شده است استفاده کنند. به بیان کلی می‌توان گفت هدف اصلی این وب‌سایت این است که شما به مهارت برنامه‌نویسی دست پیدا کنید حتی اگر تا الآن هیچ پیش‌زمینه‌ای در مورد برنامه‌نویسی نداشته باشید.

این وب‌سایت مهارت‌های بسیار زیاد و کاربردی را مانند توسعه و طراحی افزونه را به شما آموزش می‌دهد و مزیتی که دارد این است که یادگیری شما بر مبنای پروژه است و باید مهارتی که به‌دست آوردید را در دنیای واقعی تست و استفاده کنید، که این کار به روند پیشرفت و یادگیری شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

Upskill
Upskill

ازجمله زبان‌های برنامه‌نویسی که می‌توانید در این وب‌سایت آن‌ها را آموزش ببینید:

  • Javascript
  • HTML5 and CSS3
  • PHP
  • MySql
  • Node.js
  • Ruby on Rails

Udemy

Udemy یکی دیگر از وب‌سایت‌هایی است که شما می‌توانید در آن علاوه بر یادگیری آنلاین و رایگان برنامه‌نویسی، موارد دیگر مانند طراحی و توسعه بازی و یا حتی اپلیکیشن را یاد بگیرید. این وب‌سایت دارای آموزش‌های رایگان و غیر رایگان است که شما برای یادگیری کد نویسی هیچ نیازی به موارد پولی ندارید و همان دوره‌های رایگان می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد.

سایت Udemy
سایت Udemy

زبان‌های برنامه‌نویسی در این وب‌سایت هیچ محدودیتی ندارند و شما هر زبانی که بخواهید را می‌توانید در آن پیدا کنید و هزاران مقاله آموزشی که برای شما قرار داده شده است این کار را بسیار ساده خواهد کرد.

شما با کمک این وب‌سایت می‌توانید یک وب‌سایت یا حتی یک فروشگاه آنلاین طراحی و راه‌اندازی کنید، همچنین آموزش‌هایی در رابطه با توسعه برنامه‌های تلفن همراه برای شما قرار داده شده است و شما می‌توانید به‌دلخواه از آن‌ها استفاده کنید.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. موفق و پیروز باشید. 🙂

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

103 نظر ارسال شده
  1. JaneHap گفت:

    [url=https://tizanidine.company/]zanaflex 4mg tablets[/url]

  2. CurtisFible گفت:

    [url=https://prednisolone.sbs/]where can i buy prednisolone in the uk[/url]

  3. WimHap گفت:

    [url=http://prazosinp.com/]prazosin 2mg cost[/url]

  4. MaryHap گفت:

    [url=http://cialis40withoutprescription.quest/]cialis pills canada[/url] [url=http://pharmacyonline.agency/]reputable online pharmacy uk[/url] [url=http://cheapviagra100prescription.monster/]buy viagra professional[/url] [url=http://buyingviagrapill.monster/]sildenafil tablets where to buy[/url] [url=http://orderzoloft.online/]zoloft 150 mg tablet[/url] [url=http://onlineviagra50withoutprescription.monster/]cheap over the counter viagra[/url] [url=http://lisinopril.download/]60 mg lisinopril[/url]

  5. DavisSef گفت:

    [url=https://robaxin.fun/]where can i buy robaxin[/url]

  6. JackHap گفت:

    [url=https://celecoxib.site/]celebrex pill price[/url]

  7. Darryltub گفت:

    [url=http://antabuse.business/]disulfiram 500 mg tablets online[/url] [url=http://zithromax.life/]azithromycin generic pharmacy[/url] [url=http://provigil.site/]modafinil how to get prescription[/url]

  8. SamHap گفت:

    [url=https://lyrica365.com/]lyrica 750 mg[/url] [url=https://clomid2022.com/]clomid 50 mg buy online[/url] [url=https://antabusedisulfiram.online/]buy disulfiram without prescription[/url] [url=https://lisinoprils.com/]lisinopril 5 mg tabs[/url] [url=https://lexaproescitalopram.online/]price generic lexapro[/url] [url=https://tretinoin.life/]retin a without a prescription from mexico[/url]

  9. LisaHap گفت:

    [url=http://adrugstore.monster/]online pharmacy worldwide shipping[/url]

  10. BooHap گفت:

    [url=https://budesonide.store/]budesonide capsules[/url]

  11. Jamessob گفت:

    [url=http://prednisone.run/]can you buy prednisone over the counter in canada[/url] [url=http://malegratab.online/]malegra dxt online[/url] [url=http://trazodone.sbs/]trazodone[/url]

  12. Miclwhaft گفت:

    [url=http://kamagratab.online/]kamagra pills nz[/url]

  13. JackHap گفت:

    [url=http://fluconazole.click/]buy diflucan online canada[/url]

  14. MarvinCoexy گفت:

    [url=https://ttpharmacy.shop/]cheap scripts pharmacy[/url]

  15. MichaelFab گفت:

    [url=http://dipyridamole.live/]price of dipyridamole tablets[/url]

  16. Elwoodtrowl گفت:

    [url=http://finpecia.icu/]online propecia uk[/url]

  17. SueHap گفت:

    [url=https://tretinointab.com/]where can i buy retin a cream[/url]

  18. DavidDeedo گفت:

    [url=https://abilify.fun/]how to get abilify[/url]

  19. LisaHap گفت:

    [url=http://arimidextab.shop/]arimidex tablets price[/url]

  20. Miclwhaft گفت:

    [url=http://noroxin.life/]noroxin[/url]

  21. WimHap گفت:

    [url=http://lyricatab.monster/]lyrica price in mexico[/url]

  22. Elwoodtrowl گفت:

    [url=http://lyrica.lol/]lyrica 150 mg price australia[/url]

  23. Elwoodtrowl گفت:

    [url=http://amoxicillin.wtf/]cost of amoxicillin 875 mg[/url]

  24. UgoHap گفت:

    [url=http://fluoxetine.sbs/]can you buy prozac online[/url]

  25. CarlHap گفت:

    [url=https://vardenafil.charity/]buy levitra online india[/url]

  26. EvaHap گفت:

    [url=http://viagraonlinepharmacy.online/]sildenafil capsule[/url]

  27. RodneyNem گفت:

    [url=http://arimidex.digital/]purchase arimidex online[/url]

  28. EstebanMit گفت:

    [url=http://finasterideproscar.online/]proscar prescription online[/url]

  29. JoeHap گفت:

    [url=http://sildenafilkamagra.foundation/]viagra best price online[/url] [url=http://levitra.pics/]levitra cost south africa[/url] [url=http://flomaxtabs.online/]canada flomax[/url] [url=http://baclofen.ink/]baclofen without prescription[/url] [url=http://nolvadextamoxifen.online/]nolvadex for sale canada[/url] [url=http://zanaflex.best/]tizanidine 4 mg[/url] [url=http://effexortab.quest/]effexor discount[/url] [url=http://fragrancepharmacy.com/]canadianpharmacyworld com[/url]

  30. SueHap گفت:

    [url=https://erythromycintabs.online/]purchase erythromycin 500mg[/url]

  31. AmyHap گفت:

    [url=https://lisinoprilrem.online/]prices for lisinopril[/url]

  32. Tommysut گفت:

    [url=https://albendazole.pics/]albenza generic price[/url]

  33. Darryltub گفت:

    [url=http://ciprofloxacin.foundation/]cipro online canada[/url]

  34. SueHap گفت:

    [url=http://ulasix.online/]furosemide 25 mg[/url]

  35. CurtisFible گفت:

    [url=https://toradola.online/]toradol for sale[/url]

  36. JudyHap گفت:

    [url=http://sertraline.best/]zoloft 100 mg pill[/url]

  37. Darryltub گفت:

    [url=https://acyclovir.trade/]acyclovir pills over the counter[/url]

  38. Richardswita گفت:

    [url=https://erythromycin.lol/]erythromycin 250mg tablet cost[/url]

  39. SamHap گفت:

    [url=https://pharmacies.gives/]best online thai pharmacy[/url]

  40. Elwoodtrowl گفت:

    [url=http://avana.lol/]avana 50[/url]

  41. DavisSef گفت:

    [url=https://colchicine.foundation/]colchicine pills uk[/url]

  42. DavisSef گفت:

    [url=http://happyfamilystorecanada.com/]canadian happy family store[/url]

  43. Williamsom گفت:

    anafranil online canada [url=https://anafranila.foundation/]anafranil for depression[/url] anafranil online

  44. SamuelVar گفت:

    [url=https://vermox.party/]how to get vermox[/url]

  45. MichaelFab گفت:

    amoxil capsule 250mg [url=https://amoxil.party/]amoxil over the counter uk[/url] buy generic amoxil no prescription

  46. MaryHap گفت:

    [url=http://retina.beauty/]retin a cream otc[/url]

  47. DavisSef گفت:

    [url=http://cialisonlinedrugstore.online/]tadalafil 5mg tablets price[/url]

  48. AshHap گفت:

    [url=https://zanaflex.foundation/]tizanidine 2 mg capsule[/url]

  49. AlanHap گفت:

    [url=https://levaquin.lol/]levaquin antibiotics[/url]

  50. ZakHap گفت:

    [url=https://trustedtablets.discount/]mail order pharmacy[/url]

  51. MaryHap گفت:

    [url=http://lisinoprilas.com/]cost of generic lisinopril 10 mg[/url]

  52. SamuelVar گفت:

    [url=https://drugstorecialis.online/]cialis from canada to usa[/url]

  53. Darryltub گفت:

    [url=https://sildenafilkamagra.online/]kamagra best price[/url]

  54. Darryltub گفت:

    [url=http://sildenafilkamagra.online/]kamagra 100mg oral jelly for women use[/url]

  55. AlanHap گفت:

    [url=http://promethazine.lol/]buy phenergan 25mg online[/url]

  56. JoeHap گفت:

    [url=http://promethazine.charity/]phenergan price[/url]

  57. AlanHap گفت:

    [url=https://dutasteride.foundation/]avodart cost uk[/url]

  58. SamuelVar گفت:

    [url=https://malegra.science/]malegra 150 india[/url]

  59. MichaelFab گفت:

    [url=http://disulfiram.party/]where to buy antabuse in canada[/url]

  60. MichaelFab گفت:

    [url=https://amitriptyline.foundation/]40mg amitriptyline[/url]

  61. Richardswita گفت:

    [url=http://accurane.online/]accutane generic over the counter[/url]

  62. JosephTalia گفت:

    [url=https://motilium.pics/]where can i buy motilium in uk[/url]

  63. DavisSef گفت:

    [url=http://nolvadex.download/]buy nolvadex online usa[/url]

  64. ZakHap گفت:

    [url=https://valtrex.beauty/]valtrex australia[/url]

  65. SamHap گفت:

    [url=https://abaclofen.com/]baclofen coupon[/url]

  66. DavisSef گفت:

    [url=https://promethazinephenergan.gives/]phenergan tablets online uk[/url]

  67. ZakHap گفت:

    [url=https://hydroxyzine.science/]atarax 10mg otc[/url]

  68. CurtisFible گفت:

    [url=https://nolvadextn.online/]tamoxifen 5648[/url]

  69. JackHap گفت:

    [url=http://atomoxetine.pics/]how much is strattera medication[/url]

  70. Elwoodtrowl گفت:

    [url=http://happyfamilyonlinepharmacy.net/]reputable online pharmacy reddit[/url]

  71. MichaelFab گفت:

    [url=http://motilium.download/]buy motilium canada[/url]

  72. AshHap گفت:

    [url=http://lasixmb.online/]where to buy lasix online[/url]

  73. MaryHap گفت:

    [url=http://accutn.com/]buy accutane 10mg[/url]

  74. JackHap گفت:

    [url=https://wellbutrin.monster/]wellbutrin pharmacy[/url]

  75. MichaelFab گفت:

    [url=https://tadalafil.business/]can i buy cialis online[/url]

  76. MichaelFab گفت:

    [url=http://furosemide.cfd/]furosemide 12.5 mg without prescription[/url]

  77. MichaelFab گفت:

    [url=http://sildenafil.live/fildena.html]order fildena online[/url]

  78. MaryHap گفت:

    [url=http://celebrex.pics/]celebrex india price[/url]

  79. CurtisFible گفت:

    [url=https://zoloft.party/]online prescription free zoloft[/url]

  80. ZakHap گفت:

    [url=http://clomid.science/]clomid for sale cheap[/url]

  81. DavisSef گفت:

    [url=http://ciprofloxacin.science/]ciprofloxacin 500 cost[/url]

  82. ZakHap گفت:

    [url=http://lisinopil.online/]zestril 2.5[/url]

  83. Darryltub گفت:

    [url=https://acyclov.online/]acyclovir 300mg[/url]

  84. MichaelFab گفت:

    [url=http://synthroidb.online/]synthroid 100 mcg price[/url]

  85. SamuelVar گفت:

    [url=https://diflucanb.online/]buy diflucan without prescription[/url]

  86. CurtisFible گفت:

    [url=http://mebendazole.party/]where can i buy vermox tablets[/url]

  87. JackHap گفت:

    [url=http://azithromycinq.online/]zithromax 2 pills[/url]

  88. MaryHap گفت:

    [url=https://prednisonebv.online/]buying predesone on line[/url]

  89. JackHap گفت:

    [url=https://vermoxpr.online/]vermox 100mg price[/url]

  90. AshHap گفت:

    [url=https://baclofendl.online/]over the counter baclofen[/url]

  91. DavisSef گفت:

    [url=http://suhagraxs.online/]suhagra tablet online[/url]

  92. MaryHap گفت:

    [url=http://baclofendl.online/]baclofen 5 mg india[/url]

  93. JackHap گفت:

    [url=http://ibaclofeno.online/]baclofen uk buy[/url]

  94. AshHap گفت:

    [url=http://lisinoprilas.online/]lisinopril 5 mg canada[/url]

  95. Elwoodtrowl گفت:

    [url=http://doxycycline.cfd/]vibramycin 100mg[/url]

  96. EyeHap گفت:

    [url=https://doxycycline.guru/]doxycycline pharmacy online[/url]

  97. SueHap گفت:

    [url=https://lexapro.cfd/]lexapro pharmacy[/url]

  98. SamuelVar گفت:

    [url=https://tadalafil.cfd/]cialis professional[/url]

  99. ZakHap گفت:

    [url=http://diflucan.cfd/]diflucan 150 mg price in india[/url]

  100. DavisSef گفت:

    [url=https://zoloft.cyou/]buying zoloft online[/url]

  101. DavisSef گفت:

    [url=https://clonidine.cyou/]clonidine 10 mg[/url]

  102. Richardswita گفت:

    [url=http://amoxicillin.boutique/]augmentin tablet 500 mg[/url]

  103. DavisSef گفت:

    [url=http://levitra.cfd/]levitra online prescription[/url]

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.