دیجی اسکریپت

معرفی ۴ سایت دانلود رایگان وکتور سه بعدی برای طراحی سایت | دیجی اسکریپت

معرفی ۴ سایت دانلود رایگان وکتور سه بعدی برای طراحی سایت
[ad_1]

معرفی ۴ سایت دانلود رایگان وکتور سه بعدی برای طراحی سایت

امروزه یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی که برای طراحان وب‌سایت یا برنامه نویسان وب وجود دارد، انتخاب تصاویر و وکتورهای آماده جذاب می‌باشد؛ چرا که داشتن یک ظاهر جذاب و زیبا موجب به وجود آمدن یک رابط کاربری عالی خواهد شد و در نتیجه تعامل کاربران با سایت افزایش می‌یابد و در نهایت وب‌سایت رتبه بهتری در گوگل می‌گیرد. اما سوالی که همیشه ذهن اکثر وبمستران، طراحان قالب‌های وردپرسی، برنامه نویسان و…  را درگیر می‌کند این است که “از کدام منبع دانلود رایگان وکتور سه بعدی استفاده کنیم؟”. از همین رو قصد داریم ۴ منبع رایگان دانلود وکتور های سه بعدی را به شما معرفی کنیم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید

سایت Shapefest.com

شاید به جرئت می‌توان گفت وب سایت shapefest.com  یک گنجینه پنهان برای طراحان UI/UX، گرافیست‌ها، طراحان وب‌سایت و قالب‌های وردپرسی و… می‌باشد. پیشنهاد می‌کنیم اگر به دنیای گرافیک و طراحی علاقه‌مند هستید حتماً سری به این وب‌سایت جذاب بزنید؛ این سایت دارای بیش از ۱۶۰۰۰۰ تصویر سه بعدی با فرمت PNG می‌باشد که می‌توان از آن‌ها علاوه بر وب‌سایت‌ها در طراحی پست‌ها و استوری‌های صفحات شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، استفاده کرد.

خوشبختانه بیش از ۹۰% وکتور‌های سه بعدی در این وب سایت، کاملاً رایگان می‌باشد و شاید همین موضوع موجب محبوبیت دوچندان این وب‌سایت در مقایسه با دیگر وب سایت‌ها شده است. نحوه کار با این سایت نیز بسیار ساده است؛ فقط کافیست وارد منوی Free 3D shapes packs شوید و هرنوع تصویر، وکتور سه‌بعدی به همراه دسته‌بندی مورد نظرتان را انتخاب و دانلود کنید.

سایت Shapefest.com
سایت Shapefest.com

دانلود رایگان وکتور سه بعدی از Craftwork.design

یکی دیگر از وب‌سایت‌های که می‌تواند در زمینه طراحی رابط کاربری وب سایت به شما کمک کند، سایت Craftwork.design می‌باشد؛ این وبسایت جذاب و کاربردی مورد اعتماد کمپانی‌های بسیار بزرگی در سطح جهان مانند گوگل، پینترست، Uber، Walmart، PayPal، IDEO‌ و…  است. شاید در نگاه اول کار با این وب‌سایت بسیار سخت و پیچیده به نظر برسد اما پس از کمی گشت و گذار در آن،  به راحتی می‌توانید در کمترین زمان ممکن طرح‌های مورد علاقه خودتان را خریداری و یا به رایگان دانلود کنید .

از سوی دیگر یکی از ویژگی‌های مهمی که باعث وجه تمایز میان این وبسایت درمقایسه با دیگر وبسایت‌های رقیب خود شده است،  تنوع بسیار بالای طرح‌ها و وکتور‌های سه‌بعدی می‌باشد؛ جالب است بدانید که بیش از ۷۰ درصد از تصاویر سه‌بعدی و وکتور‌های کارتونی در وب سایت Craftwork.design،  به هیچ عنوان رایگان نیست و با قیمت‌های نسبتاً بالایی ( از ۱۵ دلار تا بیش از از ۱۰۰ دلار )  به فروش می‌رسد. همواره اغلب طراحان گرافیک و یا برنامه‌نویسان فرانت‌اند وب سایت‌ها یا اپلیکیشن‌ها علاقه بسیار زیادی نسبت به این منبع فوق العاده جذاب نشان داده‌اند. 💜

از طرفی وب‌سایت Craftwork.design این امکان را به برنامه نویسان فرانت اند و گرافیست‌ها می‌دهد که پترن‌ها، فریم ورک‌ها و طرح‌های کدنویسی شده خودشان را، در این پلتفرم به راحتی به فروش برساند؛ خوشبختانه این پروسه در ایران هنوز همه‌گیر نشده است و اگر برنامه‌نویس هستید می‌توانید از این طریق کسب درآمد دلاری کنید.

اگر هم به گرافیک و طراحی UI/UX  وب‌سایت و اپلیکیشن علاقه دارید و نمی‌دانید از کجا شروع کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً سری به وبلاگ این وب سایت بزنید؛ چرا که می‌توانید با مطالعه مقالات و ترفند‌های گرافیکی این وب‌سایت به همراه تمرین مستمر خودتان، به یک طراح خوش‌ذوق حرفه‌ای تبدیل شوید. 

دانلود رایگان وکتور سه بعدی از Craftwork.design
دانلود رایگان وکتور سه بعدی از Craftwork.design

سایت Handz.design

وب‌سایت Handz.design در واقع بزرگ‌ترین وب‌سایت فروش کتابخانه‌های تصاویر سه‌بعدی در سرتاسر جهان می‌باشد که توسط شرکت قدرتمند ThreeDee پشتیبانی می‌شود. البته همان‌طور که از آدرس دامنه این وب‌سایت مشخص است، اکثر افراد، از وب‌سایت Handz.design برای دانلود تصاویر خلاقانه ژست دست استفاده می‌کنند.

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که موجب شده است، گرافیست‌ها این منبع را به عنوان بزرگ‌ترین منبع دانلود تصاویر سه‌بعدی بشناسند، امکانات و قابلیت‌های متنوعی است که  این وبسایت در اختیار آن‌ها قرار می دهد؛ به طور مثال شما می‌توانید یک یا چند طرح گرافیکی از حالت های بسیار جذاب دست را بدون نیاز به دانلود در خود پلتفرم  Handz.design کاملا شخصی‌سازی کنید و سپس اقدام به دانلود آن کنید. این موضوع باعث می شود که برای ویرایش وکتور‌ها نیازی به فتوشاپ نداشته باشید.

همچنین این وب‌سایت دارای بیش از ۲۴ نوع انیمیشن ایموجی سه‌بعدی در دسته‌بندی‌ها و موضوعات مختلفی می‌باشد که می‌تواند به  طرح‌هایتان رنگ و لعاب دهد. یکی از رایج‌ترین دغدغه‌های گرافیست‌هایی که در حوزه طراحی اپلیکیشن فعالیت می‌کند، انتخاب آیکون‌های سه‌بعدی و جذاب است؛ اگر کمی با دنیای گرافیک آشنا باشید مطمئناً اولین منبعی که  برای دانلود آیکون به ذهنتان می‌رسد، وب‌سایت flaticon.com می‌باشد.اما نکته قابل توجه این است که با وجود منابع رایگانی همچون وب سایت Handz.design، در چند سال آینده دیگر جایی برای وب‌سایت هایی مانند flaticon.com وجود ندارد.Handz.design دارای بیش از ۸۵ آیکون جذاب و مدرن می‌باشد.

سایت Handz.design
سایت Handz.design

وب سایت HANDZ دارای دو نسخه رایگان و پریمیوم است که مجموعه فایل‌ها و قابلیت‌های هر کدام از آنها به شرح زیر می‌باشد:

امکانات نسخه رایگان

  • شامل بیش از ۳۲۰ تصویر سه‌بعدی جذاب به صورت لایه باز
  • دارای ۱۲ ژست دست
  • دارای ۹ پوسته رنگی
  • قابلیت ۳ حالت تغییر رنگ آستین

امکانات نسخه غیر رایگان

  • شامل بیش از ۱۲۰۰ تصویر سه بعدی PNG
  • شامل ۱۱ ژست دست
  • شامل ۱۲ طرح دست به همراه تصویر موبایل
  • دارای ۶ پوسته رنگی
  • ۴ ژست دست همراه با تبلت
  • ۳ ژست دست همراه با گوشی سامسونگ و ساعت‌های هوشمند اپل
  • شامل آموزش‌هایی که به شما نشان می‌دهد که چگونه با کتابخانه‌های تصاویر، آیکون‌ها و ایموجی‌ها، بهترین طرح‌ها را خلق کنید.

سایت icons8.com

یکی دیگر از سایت‌هایی که می‌تواند به شما در طراحی‌ هایتان کمک شایانی کند، وب‌سایت icons8.com می‌باشد؛ طرح‌ها و تصاویر سه‌بعدی جذابی که از این وب‌سایت دانلود می‌کنید، به سادگی می‌توانید در نرم افزارهای طراحی گرافیک مانند فتوشاپ، ادوبیXD، فیگما و… باز کنید و هر گونه تغییر دلخواهی را اعمال کنید.

اگر تولید‌کننده محتوا در شبکه های اجتماعی هستید، قطعا حداقل یک‌بار به مشکل حق کپی رایت موزیک برخورد کرده اید؛ جالب است بدانید که این وب‌سایت علاوه بر دانلود تصاویر سه‌بعدی، به شما اجازه می‌دهد تا آهنگ‌های بی‌کلام، احساسی، حماسی و.. را در زمینه‌های مختلف بدون هیچ گونه نگرانی دانلود کنید.  

سایت icons8.com
سایت icons8.com

کلام آخر

امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید. ما در این مقاله سعی کردیم تا شما را با ۴ نمونه از وب‌سایت‌های دانلود تصاویر سه‌بعدی آشنا کنیم؛ مطمئنا استفاده از این تصاویر می‌تواند طرح‌های گرافیکی شما را بیش از پیش جذاب‌تر و زیباتر کند. 

موفق و پیروز باشید 🙂

راستی! برای دریافت مطالب جدید در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.