دیجی اسکریپت

معرفی ۵ افزونه مشاور املاک برای وردپرس که کاملا رایگان هستند | دیجی اسکریپت

معرفی ۵ افزونه مشاور املاک برای وردپرس که کاملا رایگان هستند
[ad_1]

مسلماً کاربران وب‌سایت‌های املاک ظاهر سایت‌خود را در اولویت قرار می‌دهند. ازاین‌رو مدیران این دسته از وب‌سایت‌ها از کیفیت غافل می‌شوند و تمرکز اصلی خودشان را بر روی ظاهر سایت می‌گذارند. اما نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که ظاهر سایت شما در کنار کیفیت است که معنا پیدا می‌کند؛ بنابراین شما باید تمام تلاش خود را در پیش بگیرید که امکانات بیشتری را در اختیار کاربر قرار دهید. برای ساخت سایت املاک با وردپرس نیاز به افزونه مشاور املاک برای وردپرس دارید. در این مقاله ۵ افزونه رایگان را به شما معرفی خواهیم کرد.

شما این امکان را دارید که از یک افزونه وردپرسی کمک بگیرید و درعین‌حال که قابلیت‌های بیشتری را به سایت اضافه می‌کنید، جذابیت سایت را نیز بالا ببرید. امروز در این مقاله برخی از پلاگین‌های رایگان وردپرس را برای شما معرفی کنیم که امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

دلیل استفاده از افزونه برای ساخت سایت مشاور املاک

خب مسلماً اگر شما بخواهید یک سایت اینترنتی راه‌اندازی کنید به یک سیستم مدیریت محتوا احتیاج خواهید داشت که به شما پیشنهاد می‌کنیم از وردپرس برای این کار استفاده کنید.

اگر هدف شما یک سایت املاک حرفه‌ای است ممکن است قابلیت‌های پیش‌فرض وردپرس برای شما کافی نباشد و تمامی نیازهای شما را برطرف نکند؛ ازاین‌رو شما می‌توانید از یک سری افزونه برای بهبود کسب‌وکار خودتان استفاده کنید.

با استفاده از افزونه‌ها شما این امکان را خواهید داشت که هر تغییر دلخواهی را در سایت اعمال کنید، به‌بیان‌دیگر این پلاگین‌ها به شما امکان سفارشی‌سازی سایت خودتان را می‌دهد. در یک کلام اگر می‌خواهید یک سایت مطابق باسلیقه خودتان راه‌اندازی کنید به افزونه نیاز دارید. شما باید پلاگین‌هایی را بر روی سایت خود نصب کنید که به‌طور خاص برای توسعه سایت‌های املاک مورداستفاده قرار می‌گیرند.

راه اندازی سایت املاک با وردپرس

شما باید در وهله اول مشخص کنید که از کدام سیستم برای ساخت سایت خود استفاده می‌کنید، همان‌طور که در بالا هم به آن اشاره کردیم پیشنهاد ما به شما وردپرس است. خب حالا شما نیاز به یک سری اجزای اصلی دارید که بدون آن‌ها قادر نخواهید بود سایت بسازید.

دوتا از موارد بسیار اساسی و مهم که هنگام ساخت یک وب‌سایت به آن‌ها احتیاج دارید هاست و دامنه است. این دو مورد پایه‌های اصلی سایت شما را تشکیل می‌دهند ازاین‌رو باید هنگام انتخاب آن‌ها دقت زیادی داشته باشید و یک سری نکات را رعایت کنید.

به‌عنوان‌مثال زمانی که می‌خواهید یک‌هاست را انتخاب کنید به یاد داشته باشید که‌هاست شما باید درعین‌حال که قابل‌اعتماد است، کیفیت بسیار خوبی نیز داشته باشید و قیمت آن نیز متناسب با بودجه شما باشد. برای اطلاعات بیشتر در خصوص‌هاست می‌توانید مقاله آموزشی وردپرس چیست؟ چگونه سایت بسازیم؟ را مشاهده کنید. بخشی از این مقاله به‌صورت کامل توضیحاتی در خصوص‌هاست برای شما گفته است که برای انتخاب یک‌هاست مناسب به شما کمک بسیار زیادی می‌کند.

مورد بعدی دامنه یا همان آدرس سایت شما است که می‌توانید با انتخاب یک اسم مناسب در آینده کسب‌وکار خودتان تأثیر زیادی بگذارید. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله ۱۱ ترفند انتخاب دامنه مناسب را مشاهده کنید.

مورد دیگری که احتیاج دارید، قالب وردپرسی مناسب است، باید قالبی را انتخاب کنید که برای سایت‌های املاک طراحی‌شده‌اند و می‌توانند امکانات موردنیاز شما را تأمین کنند.

و اما مورد آخری که به آن احتیاج پیدا خواهید کرد افزونه‌هایی هستند که بتوانند در جهت مدیریت هرچه بهتر سایت به شما کمک کنند. هدف ما از این مقاله معرفی برخی از کاربردی‌ترین این افزونه‌ها است؛ پس اگر می‌خواهید سایت خودتان را با استفاده از افزونه ارتقاء دهید با این مقاله همراه باشید.

چند افزونه مشاور املاک برای وردپرس

در این قسمت ۵ افزونه کاربردی و رایگان وردپرس را برای شما معرفی خواهیم کرد و پس از مشاهده برخی از امکانات کلی آن‌ها، می‌توانید نسبت به نیاز خودتان یکی از این پلاگین‌ها را برای سایت خود انتخاب کنید.

شما این امکان را دارید که به‌راحتی این افزونه را از طریق مخزن وردپرس دانلود و بر روی سایت خود فعال کنید. برای آشنایی با روند دانلود و نصب افزونه وردپرس می‌توانید آموزش نصب افزونه در وردپرس را مشاهده نمایید.

IMPress Listing

مهم‌‌ترین قابلیت افزونه IMPress Listing این است که به شما این امکان را می‌‌دهد تا یک سیستم آگهی املاک برای خودتان ایجاد کنید. همچنین این افزونه می‌‌تواند با ادغام MLS به شما در زمان افزودن نقشه، قیمت، آدرس و یا کشور کمک کند.

تنظیمات IMPress Listing
تنظیمات IMPress Listing

مورد دیگری که ممکن است در این افزونه برای شما مفید واقع شود، قابلیت درج خودکار نقشه است. تنها کاری که شما باید در این افزونه انجام دهید این است که مختصات مکان موردنظر را تعبیه کنید تا افزونه به‌صورت خودکار، نقشه را برای شما نشان دهد.

ویژگی‌ای که در بالا به آن اشاره شد می‌تواند بسیار کاربردی باشد و روند کار و سرعت سایت شما را افزایش می‌دهد.

Essential Real Estate

این افزونه کاملاً رایگان است و امکانات بی‌نظیری را در اختیار شما قرار می‌دهد. یکی از این ویژگی‌ها امکان افزودن گزینه‌های مختلف به فهرست است. همچنین شما با استفاده از این افزونه قادر خواهید بود چندین گزینه آگهی را اضافه کنید و به‌راحتی آن‌ها را مدیریت کنید.

پلاگین Essential Real Estate می‌‌تواند به سایت شما امکان ورود به سیستم اجتماعی را بدهد.

تنظیمات Essential Real Estate
تنظیمات Essential Real Estate

همچنین شما با استفاده از این افزونه می‌توانید قابلیت مشاهده و تور ۳۶۰ درجه مجازی را برای کاربر قرار دهید تا کاربر بتواند با تمامی جزئیات ملک موردنظر آشنا شود، این ویژگی در روند تصمیم‌گیری کاربران تأثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

افزونه‌های معرفی‌شده به زبان فارسی ترجمه نشده است و شما باید از نسخه انگلیسی آن بر روی سایت خود استفاده کنید.

Easy Property Listings

این افزونه انتخاب مناسبی برای افرادی است که به دنبال ترجمه کردن سایت خود به زبان‌های مختلف هستند می‌باشد. همچنین شما این امکان را دارید که یک سیستم آگهی را با ۱۰۰ مضمون رایگان به سایت خودتان اضافه کنید که تمامی آن‌ها در موبایل نیز نمایش مناسبی دارند.

مورد دیگری که در این افزونه خودنمایی می‌کند، امکان سفارشی‌سازی با استفاده از CSS اضافی است. با این ویژگی شما می‌توانید به‌راحتی سایت خودتان را بدون نیاز به توابع خاص و یا برنامه‌نویسی شخصی‌سازی کنید.

تنظیمات Easy Property Listings
تنظیمات Easy Property Listings

همچنین افزونه Easy Property Listings که یک افزونه مشاور املاک برای وردپرس هست کاملاً رسپانسیو بوده و شما را با هیچ مشکلی در مورد نمایش در دستگاه‌‌های مختلف با مشکل مواجه نمی‌‌کند.

WP-Property

شما می‌توانید از این افزونه به‌عنوان یک ابزار مدیریتی استفاده کنید و با استفاده از آن یک سیستم آگهی املاک بسازید.

همچنین WP-Property به شما این امکان را می‌دهد که یک سری فیلترهای سفارشی‌سازی شده ایجاد کنید و در فرم جستجوی سریع سایت خود قرار دهید. که این ویژگی برای سایت‌هایی که قصد فروش املاک را دارند بسیار مناسب است، چراکه کاربر با این قابلیت می‌تواند به‌راحتی به هدف خود برسد.

اگر می‌خواهید بدون صرف هیچ هزینه‌ای یک وب‌سایت املاک کارآمد بسازید به شما پیشنهاد می‌کنیم از این افزونه نیز کمک بگیرید و امکانات بی‌نظیری را به سایت خود اضافه کنید.

Estatik Real Estate Plugin

با استفاده از این افزونه شما هیچ محدودیتی درزمینه سفارشی کردن زمینه‌های دلخواه نخواهید داشت. شما به‌راحتی می‌توانید یک سری فیلدهای سفارشی متناسب با سایت خودتان طراحی کنید و آن را در اختیار کاربران قرار دهید.

مورد دیگری که در این افزونه حائز اهمیت است این است که کاربر می‌تواند نتایج را بر اساس قیمت، تاریخ و یا محبوبیت املاک مشاهده کند که این موضوع باعث می‌شود کاربر مدت‌زمان کمتری را برای رسیدن به ملک موردنظر خود صرف کند.

تنظیمات Estatik Real Estate Plugin
تنظیمات Estatik Real Estate Plugin

پلاگین Estatik Real Estate Plugin از WPML نیز پشتیبانی می‌کند که این ویژگی نیز برای ترجمه سایتتان به زبان‌های دلخواه می‌تواند بسیار مفید واقع شد. همچنین این افزونه دارای یک ویجت جستجوی قابل تنظیم می‌باشد که به‌راحتی برای شما در دسترس خواهد بود.

امیدواریم با استفاده از این مقاله توانسته باشید بهترین افزونه مشاور املاک برای وردپرس را پیدا کنید. موفق و سربلند باشید. 🙂

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.