دیجی اسکریپت

مقابله با حملات هکر ها در وردپرس | دیجی اسکریپت

مقابله با حملات هکر ها در وردپرس

مقابله با حملات هکر در وردپرس

اغلب وب سایتها کاربران خود را از وجود هکر ها آگاه کرده اند. بات نت هکرها شامل ۹۰,۰۰۰ آی پی مختلف هستند و مبتدیان وردپرس را که اشتباهات کوچکی انجام میدهند را مورد حمله قرار میدهند. در این مقاله چند راه حل برای کم کردن احتمال هک برای شما وجود دارد.

 

۱٫ استفاده نکردن از نام کاربری admin

اغلب مبتدیان از نامهای کاربری ساده مانند Admin و administrator و test استفاده میکنند که برای هک شدن بسیار ساده است. اگر شما یک نام کاربری عمومی مانند اینها داشته باشید باید آنرا تغییر دهید.

 

 

۲٫ استفاده از یک رمز عبور قوی

لطفا از یک رمز عبور قوی استفاده کنید زیرا هکرها تمام کلمات عبور معمولی را امتحان میکنند. از یک رمز عبور قوی که شامل حروف بزرگ,حروف کوچک,اعداد و نشانه ها باشد استفاده کنید. از یک رمز عبور در بیشتر از یک مکان استفاده نکنید.

 

 

۳٫ نگه داشتن پشتیبان گیری خوب

بهترین راه امنیت سایت داشتن پشتیبان گیری خوب است. ما از VaultPress که سرویس چند ماهه دارد استفاده میکنیم. با این حال اگر مایل به پرداخت ماهیانه نیستید توصیه میکنیم از BackupBuddy استفاده کنید. لطفا پشتیبان گیری خوب از سایت خود داشته باشید زیرا اغلب شرکت های میزبان این کار را انجام نمیدهند.

 

 

۴٫ استفاده از دو فاکتور تأیید هویت

با دو فاکتور تایید هویت شروع کنید زیرا در این راه اگر کسی رمز عبور شما را حدس زد باز هم نمیتواند به سایت شما دسترسی پیدا کند زیرا زیرا کد امنیت را ندارد. توصیه میکنیم این مرحله را حتما انجام دهید.

 

 

۵٫ حفاظت رمز عبور از wp-admin و حد تلاش برای ورود

توصیه میکنیم کاربران حد تلاشی برای ورود داشته باشند. با این حال تنها این راه از ورود هکرها جلوگیری نمیکند زیرا باتنت هکر دارای ۹۰,۰۰۰ آی پی میباشد. یکی دیگر از کارهایی که میتوانید انجام دهید رمز عبور را با دایرکتوری wp-admin محافظت کنید. همچنین میتوانید فایل wp-login.php را به یک آی پی خاص محدود کنید.

 

 

۶٫ شروع با استفاده از Sucuri

توصیه میکنیم که حتما از Sucuri استفاده کنید.

مطمئن نیستیم که با این راهها به ورود هکر ها پایان دهید اما دوست نداریم که سقوط کاربران را ببینیم پس سایت خود را همیشه آپدیت کرده و گامهای بالا را انجام دهید.

نوشته مقابله با حملات هکر ها در وردپرس اولین بار در اسکریپت ها پدیدار شد.



لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.