دیجی اسکریپت

» منابع مالی برای راه اندازی – باران وب

منابع مالی برای راه اندازی – باران وب
[ad_1]

وجود دارد یک ضرب المثل قدیمی که می آید به کسب و کار است که شما مجبور به صرف پول به منظور ایجاد پول. آیا شما به دنبال به خرید سهام و یا به سادگی کار خود را از صفحه اصلی وب سایت از روی زمین شما نیاز به پیدا کردن برخی از نوع سرمایه گذاری به منظور کسب و کار شما در حال اجرا است.

البته وجود دارد بسیاری از انواع کسب و کار است که نیازی به کمک های مالی در یک مفهوم سنتی. هر کسب و کار خود را که در آن زمان عمده کالا نیاز به تنها یک سرمایه گذاری از ساعت. حتی هنوز هم شما ممکن است نیاز به سرمایه گذاری خارجی برای حمایت از دوره ای از زمان است که شما نیاز به کسب و کار خود و قبل از پول شروع می شود در آینده.

در وسط یک رکود اقتصادی آن خواهد بود به فکر می کنم که سرمایه گذاری دشوار است برای پیدا کردن. اما با رشد جمعیت بودجه خدمات مانند Kickstarter گرفتن پول است که شما نیاز به شروع کسب و کار خود را به طور بالقوه راحت تر از همیشه.

اولین گام بودجه

یکی از شایع ترین مشکلات است که هر کارآفرین مواجه است کم بها دادن چقدر بودجه لازم است. به همان اندازه مهم است که مراقب باشید به دست بالا گرفتن خود را به هدف قرار دادن مقدار یک هدف دست یافتنی است.

خوب اولین گام در جهت برآورد و اخذ کمک های مالی است که شما نیاز به کار کردن دقیقا چگونه پول خود را صرف خواهد شد. این جایی است که یک طرح کسب و کار و یا سرمایه گذاری پیشنهاد را به بازی می آید.

بدون تجربه نوشتن کل یک طرح کسب و کار می تواند به نظر می رسد مانند یک کار غیر ممکن است. وجود دارد مقدار زیادی از محتوای آنلاین است که می تواند کمک به شما برای شروع. کسب و کار لینک بدن بودجه توسط دولت انگلستان به ترویج کسب و کار جدید ارائه می دهد گام به گام توسط راهنمای قدم برای نوشتن یک طرح کسب و کار برای یک شرکت جدید و یا یکی که شما امیدوار به رشد است.

در نهایت هر چند وجود دارد فقط دو دستورالعمل ها است که شما باید دنبال کنید. برای اولین بار کشف کردن دقیقا آنچه شما نیاز دارید. در سراسر تبلیغات انبار تجهیزات و کارکنان تدوین یک هزینه برآورد شده برای هر بخش از کسب و کار شما. ثانیا مطمئن شوید که شما توجیه چرا شما نیاز به هر یک از این چیزها. این است که نه تنها اطلاعات مهم برای یک سرمایه گذار بالقوه, اما همچنین یک راه عالی برای خلاص شدن از هزینه های غیر ضروری – اگر شما نمی تواند آن را توجیه ترک آن را از طرح خود را.

آیا شما سرمایه گذاری خود را ؟

این سوال به دو روش.

اولین استفاده از این سوال به دقت بررسی کسب و کار خود و پیشنهاد و یا استراتژی برای رشد. فراموش نکنید که همه چیز شما در مورد کسب و کار شما و برنامه های شما نیست که در این سند است. شرط می بندم شما پس انداز خود را در موفقیت این شرکت ؟ و یا خواهد سرمایه گذاری نامیده می شود به عنوان در معرض خطر?

هیچ پاسخ درست وجود دارد – برخی از بزرگترین سازمان های آغاز شده به عنوان در معرض خطر سرمایه گذاری. اما دانش است که همه چیز را, بنابراین مطمئن شوید که شما می دانید چه نوع از سرمایه گذاری چشم انداز شما هستند قبل از اینکه شما شروع.

اگر شما می خواهم خوشحال به سرمایه گذاری در خودتان می تواند به شما ؟ آیا راهی وجود دارد که شما می توانید پول خود را, اعتماد به نفس در دانش است که سرمایه گذاری خود را خواهد پرداخت کردن ؟ فراموش نکنید که حتی خداوند آلن شکر مورد نیاز سرمایه گذاری برای شروع کسب و کار خود را – بنابراین او در زمان £۱۰۰ از پس انداز شخصی او.

شاید شما می تواند لغو تعطیلات سال جاری و یا غذا خوردن را ، اگر آن را در همه امکان پذیر است برای شما برای سرمایه گذاری در کسب و کار خود را و کار سخت به آن را به اتفاق می افتد.

منابع سنتی از راه اندازی بودجه

هنگامی که شما یک ایده از نوع مالی است که شما نیاز به آن زمان برای شروع به دنبال سرمایه گذاران. اگر چه سفر به dragon’s Den است یک راه عالی برای دریافت برخی از قرار گرفتن در معرض همراه با پول است که شما نیاز دارید در اینجا تعداد کمی از این واقعی تر مسیرهای سنتی نسبت به امور مالی.

بانک

بانک ها واضح ترین محل به نوبه خود برای سرمایه گذاری در کسب و کار کوچک شما. وام بانک های سنتی معمولا ارائه می دهد نرخ بهره و نیازی نیست شما به دور بخشی از کسب و کار شما. اکثر وام های بانکی نمی خواهد بود قادر به مطابقت با مقیاس بزرگ سرمایه گذاری ارائه شده توسط سرمایه گذاران و سرمایه گذاران خصوصی — پس از همه یک بانک موظف است برای کمک به مردم به عنوان بسیاری که ممکن است در راه است.

پس از کنار هم قرار دادن پیشنهاد خود را, رویکرد بانک خود. اگر چه برخی از بانک ها ارائه وام به افرادی که در حال حاضر نگه حساب با آنها بانک خود را بهتر درک درستی از امور مالی خود را و امیدوارم شما درمان ترجیحا.

سرمایه گذاران خصوصی & سرمایه گذاران

به عنوان به زودی به عنوان شما می شنوید عبارت ‘سرمایه گذار خصوصی” یا “سرمایه داری” آن است آسان به خاطر ترس باشد. در واقع این شرایط بسیار ساده است – آنها افراد یا سازمان هایی که می خواهید برای سرمایه گذاری پول خود را برای سود.

در بازگشت برای سرمایه گذاری شما خواسته خواهد شد که به قسمت با برخی از سهام در کسب و کار شما. برای مثال اگر کسب و کار شما در حال حاضر به ارزش £۲۵۰,۰۰۰ سرمایه گذاری £۵۰,۰۰۰ خواهد به طور معمول به سرمایه گذار ۲۰ درصد از کسب و کار شما. در عمل این به این معنی ۲۰ درصد از کنترل و مهمتر از ۲۰ ٪ از سود.

سرمایه گذاران خصوصی هستند اما به احتمال زیاد به بیشتر انعطاف پذیر. اگر شما می توانید اتصال با کسی که واقعا معتقد و پرشور در مورد کسب و کار خود را, شما ممکن است قادر به پیدا کردن یک معامله بهتر.

یک محل عالی برای شروع به دنبال سرمایه گذاران و یا سرمایه گذاران خصوصی آنلاین است. یک جستجوی سریع در گوگل نشان می دهد صدها نفر از شرکت های که مایل به شنیدن طرح های سرمایه گذاری از جمله طاقچه سرمایه گذاران که به دنبال خاص انواع کسب و کار.

دریافت سرمایه خود را از جمعیت در ابر

به طور فزاینده سرمایه گذاری گرفته شده در صورت های مختلف – دوستانه یکی.

وب سایت های مانند Kickstarter.com, Fundable.com و Crowdcube.com همه را به یک توزیع با رویکرد سرمایه گذاری, ساخت این امکان را برای مصرف کنندگان فردی به سرمایه گذاری مقدار کمی در محصولات است که آنها می خواهم. البته هنگامی که شما اضافه کردن این سرمایه گذاری شما می توانید دست خود را بر روی شگفت آور مقدار از بودجه.

بودجه جمعیت همچنین گاهی اوقات به عنوان ابر بودجه با این نسخهها کار شبیه به این:

  1. شما با قرار دادن یک پیشنهاد آنلاین جزئیات کسب و کار خود و یا ایده های خود را. شامل رسانه های غنی مانند ویدئوها و تصاویر, نشان دادن پتانسیل کسب و کار شما و هر گونه محصولات درگیر است.
  2. به شما در تنظیم یک هدف مقدار که شما می خواهید به منبع.
  3. سرمایه گذاران و مشتریان می توانند ‘سرمایه گذاری’ در کسب و کار. معمولا, آنها این کار را برای پاداش های خاص. این می تواند به اشتراک گذاشته شود سهام در کسب و کار و سود بالقوه یکی از محصولات خود را و یا فقط در مورد هر چیزی.
  4. اگر شما در رسیدن به هدف خود را مبلغ در زمان خاص (بسته به نوع سایت) آن را مال شما – پول منتقل شده است و شما می توانید با ساخت کسب و کار شما و ضمن تشکر از سرمایه گذاران خود را!

با توجه به, مجله اینترنتی, مرورگر, بودجه جمعیت, وب سایت جذب €۱۰ میلیون سرمایه گذاری در سال ۲۰۱۱٫

بودجه جمعیت – این Glif داستان موفقیت

یکی از بزرگترین داستان موفقیت می آید از Kickstarter.com که در آن دو مرد از نیویورک منتشر شده, یک پیشنهاد برای یک آی فون جدید و لوازم جانبی. این Glif فوق العاده ساده استفاده می شود برای سوار شدن به آیفون ۴ به یک سه پایه برای بهتر عکاسی و فیلمبرداری.

مخترعان ارائه شده در چهار سطح مختلف سرمایه گذاری از ۵ دلار به ۲۵۰ دلار با هدف سرمایه گذاری از $۱۰,۰۰۰٫ فقط در یک روز بیش از ۵۰۰۰ نفر تا به حال نشان داده و حمایت خود را از این محصول به طور موثر ‘قبل از سفارش’.

این Glif از آنجا رفته به تولید کامل – با ۱۰ ، ۰۰۰ دلار بودجه که مورد نیاز بود اما با متناوب $۱۳۷,۴۱۷٫

برای کسب اطلاعات بیشتر در Glif دیدن Kickstarter سرمایه گذاری صفحه.

بودجه جمعیت آزمایش ایده های خود را به صورت رایگان

اگر چه برخی از این جمعیت بودجه سایت های طراحی شده نسبت به کسب و کار خلاق آنها علامت آینده بودجه برای فقط در مورد همه است. بهتر است که برای دریافت پرشور در مورد کسب و کار و سرمایه گذاری از مردم شما امیدواریم که برای فروش به در تاریخ بعد?

بیشتر چه, بودجه جمعیت را به شما می دهد فرصت را به آزمون بازار برای محصولات یا خدمات خود را. افرادی که پول سرمایه گذاری از طریق این وب سایت مردم شما را به نهایت فروش به – پس از انتشار و بازاریابی پیشنهاد خود را رایگان راه برای شروع به ساخت نام تجاری خود را در حال حاضر.

سازندگان Glif با اطمینان می تواند با ادامه تولید چرا که آنها در حال حاضر ثابت شده یک بازار بزرگ برای محصول خود را.

و البته اگر وجود دارد در حال حاضر سرمایه گذاران برای کسب و کار خود و شاید شما باید ارزیابی مجدد اگر بازار واقعا در همه وجود دارد.

اگر شما, شما نمی توانید

اگر من به یک قطعه از مشاوره به کسی برای سرمایه گذاری به دنبال من می گویند برای آن را بپرسید. آن را برای تلفن های موبایل به شدت ساده است اما در واقع بسیاری از کسب و کارهای کوچک هرگز دریافت زمین به دلیل اعتماد مردم نیست که آنها می توانید کمک کنید.

اگر شما سوزش ایده و یا یک کسب و کار بزرگ طرح وجود خواهد داشت و کسی در خارج وجود دارد که می تواند به شما کمک کند آن را به یک واقعیت است. بنابراین از آنها بخواهید! شروع به تماس با منابع بالقوه سرمایه گذاری بانک خود بخواهید و هرگز شرمنده می خواهید به پول برای کسب و کار شما.

هنگامی که شما به دنبال کمک های مالی به یاد داشته باشید که شما نمی خواسته به نفع شما ارائه فرصتی برای بخشی از چیزی هیجان انگیز – کسب و کار شما.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.