دیجی اسکریپت

موفق استراتژی های فروش – آنچه مشتریان خود را در مورد شما می گویند زمانی که شما را ترک ؟ | دیجی اسکریپت

موفق استراتژی های فروش – آنچه مشتریان خود را در مورد شما می گویند زمانی که شما را ترک ؟
[ad_1]

“گاهی اوقات آن را اساسی ترین و ساده از مشاوره نوعی که ما تمایل به از دست به عنوان ساده است که می تواند موثر…” هوارد C. کاتلر. شما می دانید که چگونه شما می خواهم به درمان می شود توسط فروشندگان دیگر همه ما پس چرا باید ما همه شاهد خوب و بد خدمات به مشتریان در یک زمان و یا دیگری ؟ هر کس استثنایی برخوردار شام در یک رستوران – پیشخدمت باید انجام دهید و همچنین در شب خاموش – بنابراین چه چیزی باعث می شود برخی از آنها را بی ادب زمانی که آنها در حال کار کردن ؟

همه بیش از حد شلوغ بود در انتظار نگه داشته پس چگونه می تواند یک شرکت نگه داشتن من در تلفن با یک پیام است که به من می گوید من تماس مهم است و سپس مرا برای پانزده دقیقه آن را به وضوح مهم نیست که مهم است آن است ؟ بنابراین اگر اظهارات فوق واقعی هستند – اگر همه ما می دانیم که چگونه ما می خواهید به درمان می شود به عنوان مشتریان, چرا بسیاری از ما فراموش کرده ام به عنوان به زودی به عنوان ما قرار داده ما فروش کلاه ؟ در اینجا یکی دیگر از بیانیه گسترده – همه ما می دانیم که شما نمی توانید اعتماد فروش حرفه ای ، آنها فقط پس از فروش آنها نیست ؟ آنها به شما بگویم آنچه شما می خواهید به شنیدن برای دریافت آنها چه می خواهند و سپس شما هرگز آنها را دوباره ببینید.

کمی بعد وقتی که شما تماس بگیرید و این شرکت به دلیل چیزهایی که نمی خواهید به عنوان توافق شما پیدا کنید که فروشنده به تازگی در سمت چپ و “آنها واقعا باید به شما وعده داده شده که!” اما شما این نوع از فروش حرفه ای هستید ؟ پس چرا هر کسی که قدردانی از خدمات به مشتریان خوب درمان یک انسان دیگر پس appallingly? من حدس می زنم آن را به همین دلایل ما اجازه دهید مردم حتی کسانی که به ما نزدیک است و ما فقط نمی مراقبت به اندازه کافی در مورد هر کس دیگری احساسات و یا اولویت های, از آنجا که ما بیش از حد گره خورده است تا با خود ما است.

برنده / برنده ذهنیت

عادت شماره چهار از استفان Coveys “۷ عادت های بسیار موثر مردم” است و فکر می کنم برنده / برنده که در آن دو نفر کار نسبت به دستیابی به نتایج مورد نظر خود را در یک وضعیت فروش آن جایی که برای رسیدن ما به اهداف و اهداف در حالی که کمک به مشتریان ما را در رسیدن به اهداف خود و اهداف خود را با کمک ما راه حل کسب و کار. رایج ترین جایگزین برای این است که شرح داده شده توسط Mr کاوی به سادگی به عنوان “پیروزی” که در آن مردم لزوما می خواهید مشتری خود را به از دست دادن – مشتری برنده و یا از دست دادن مهم نیست – چیزی که مهم است این است که فرد فروش می شود آنچه آنها می خواهند.

من فکر می کنم در کسب و کار روزمره زندگی آن را به عنوان ترجمه “من قصد دارم برای برنده شدن / شما ؟ در واقع من نمی دهد یک میمون که آیا شما برنده شوید و یا نه و یا حتی اگر این محصول برای شما مناسب است. نه این که من آرزو می کنم شما هیچ آسیبی! من یک فرد بد نیست! من فقط یک کمی شلوغ و رئیس من است و من برای پیدا کردن سه چشم انداز درست مثل شما – و اگر شما به من بدهی می توان به هل دادن برای این فروش است.”

پس برنده / برنده ماندگار?

کاوی در ادامه به ارائه برخی از جایگزین;

برنده / از دست دادن – شما برنده مشتری از دست می دهد; نه واقعا یک برنامه بلند مدت است! یک روز شما فقط اجرا از مشتریان.

از دست دادن / Win – شما از دست دادن مشتری برنده; وای, وجود دارد می رود از کسب و کار!

از دست دادن / از دست دادن – چرا زحمت ؟

پس شروع کردن با طرز فکر “اگر بود که من چگونه می خواهم به فروش می رسد ؟” در واقع خوب برای کسب و کار. چرا ؟

o این افزایش وفاداری مشتری

o اگر آنها نیاز به برخی از مشاوره با توجه به صنعت و آنها به شما تماس بگیرید برای اولین بار

o زمانی که خواسته های دوستان و همکاران و آنها را به شما توصیه می

پس از بازگشت به این نقل قول در بالای این مقاله قرار دادن این مد خالص نظریه خود را درک مشتری از نقطه نظر نگاه به دنیا را از طریق چشمان خود را, ممکن است ساده اما آن را ساده انگارانه است.

طول می کشد مهارت بیشتر مجموعه ای از فقط گرفتن کسب و کار خود را با باز کردن پروب و خود را به خوبی تمرین می بندد.

فکر می کنم در مورد آن که پیشخدمت بد است که احتمالا مانند یک پیشخدمت بد واقعا;

o او فقط موفق بودن بد

o دوست دختر خود را در سمت چپ او یک ساعت پیش

o او را به دانشگاه دیروز

o او نبود ……خوب شما ایده را دریافت کنید.

اما همه این نمونه ها فقط دلایل خود را فقیر و سطح خدمات آنها نه توجیه. شما نمی خواهد غذا خوردن وجود دارد دوباره شما بگویید هر کسی که گوش چگونه افتضاح سرویس بود و احساس بودن بد-به’ کاهش می یابد و حتی بهترین محصول تجربه – خوراکی یا نه. به عنوان مشتریان ما پرداخت هزینه برای چیزی است که ما می خواهیم و انتظار می رود به آن را دریافت کند به عنوان آگهی. به عنوان فروش مردم ما اعتماد به ارائه آنچه به ما وعده داده است که بیش از حد آسان به اشتباه نیست ؟

انجام این کار در حال حاضر. فکر می کنم از فروش اخیر تجربیات شما تا به حال به عنوان یک مشتری و به عنوان یک شخص ثالث ناظر.

فکر می کنم در مورد آنچه که ساخته شده آن تجربه بزرگ و چه ساخته شده برخی از آنها ناخوشایند است.

یادداشت ها و برجسته کردن کلمات کلیدی که توصیف هر تجربه.

در حال حاضر شروع دو جمله;

o یکی با “من به عنوان یک مشتری انتظار ….” و در پایان حکم خود را با مثبت کلمات کلیدی

o شروع دوم با “من به عنوان یک مشتری انتظار نیست ….” و در پایان حکم خود را با منفی کلمات کلیدی.

انجام این کار از هم اکنون در. شما فقط ایجاد کرده اید ابتدا از مشتری خود را در منشور خود بیانیه ماموریت برای آنچه مهم است به شما به عنوان یک مشتری; مطمئن شوید که تمام مشتریان خود را درمان کنید مانند است که از هم اکنون در. و این چیزی است که آنها را به بحث در مورد زمانی که شما از بین رفته اند.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.