دیجی اسکریپت

میتاپ های رسمی وردپرس، به بندرعباس رسید! | دیجی اسکریپت

میتاپ های رسمی وردپرس، به بندرعباس رسید!
[ad_1]

میتاپ‌ها و دورهمی‌های وردپرسی در سراسر دنیا و در کشورهای مختلف به صورت آزاد در حال برگزاری است. میتاپ وردپرس یک جامعه کاربری باز و خود گردان می‌باشد که با مشارکت اعضا اقدام به برگزاری رویدادهای وردپرسی در ایران می‌کند. این فعالیت‌ها در مسیر توسعه و گسترش وردپرس و کمک به استفاده کنندگان و علاقمندان آن است.

 
به نقل از محمدرضا کمالی بنیان گذار ایران وب سرور، در اواخر تیر ماه ، اولین جلسه از میتاپ رسمی وردپرس با محوریت طراحی و توسعه قالب استاندارد وردپرس و امنیت وردپرس در بندرعباس برگزار خواهد شد .

 

در حال حاضر برگزاری هر جلسه از میتاپ وردپرس در بندرعباس بصورت ماهانه انجام خواهد شد ، اما در آینده ، ممکن است فاصله زمانی بین آن کمتر شود. ثبت نام در این گروه برای همه افرادی که مایل به پیوستن هستند بدون در نظرگرفتن توانایی‌ها، مهارت‌ها، وضعیت مالی و یا معیارهای دیگر باز و رایگان است، و از طریق سایت میتاپ انجام می شود .

 

ظرفیت تکمیلی برگزاری هر جلسه از میتاپ ۲۰ نفر می باشد ، و اگر گروهی از افراد به هر دلیل موفق به ثبت نام نشدند ، در جلسات بعدی میتوانند شرکت کنند . جلسه اول از میتاپ وردپرس بندرعباس ، محمدرضا کمالی و محمد پیشدار در مورد طراحی و توسعه قالب استاندارد وردپرس و همچنین مهدی ابراهیمی در مورد امنیت وردپرس ارائه خواهند داد .

 

مهدی ابراهیمی ، از اعضای تیم وردپرس پارسی و تیم امنیتی آشیانه میباشد که در این میتاپ حضور خواهد داشت . بدیهی است که این رویدادها با رویکرد مثبت در جهت سود رسانی به جامعه وردپرس و افراد حاضر در آن برگزار می‌شود و برای تمامی علاقه‌مندان به وردپرس است.

 

اگر یک کاربر معمولی وردپرس یا یک توسعه دهنده هستید می‌توانید در این گروه عضو شوید و در این رویدادها شرکت کنید.

 

جهت ثبت نام در گروه میتاپ وردپرس بندرعباس میتوانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید :

https://www.meetup.com/BandarAbbas-WordPress-Meetup/

تمامی اطلاعیه ها و اخبار از طریق صفحات میتاپ وردپرس ایران ، در تلگرام و اینستاگرام (@irwpmeetup) ، و وبسایت wpmeetup.ir اعلام خواهد شد .

نوشته میتاپ های رسمی وردپرس، به بندرعباس رسید! اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.