دیجی اسکریپت

میهن مارکت - قالب وردپرس مناسب برای سایت فروشگاهی با امکانات زیاد | دیجی اسکریپت

میهن مارکت – قالب وردپرس مناسب برای سایت فروشگاهی با امکانات زیاد
[ad_1]

قالب وردپرس میهن مارکت
قالب وردپرس میهن مارکت

اگر قصد دارید یک وب‌سایت فروشگاهی راه‌اندازی کنید، طبیعتا باید از ووکامرس و یک قالب ووکامرسی استفاده کنید. همیشه کاربران ایرانی با مشکلاتی از قبیل راست‌چین نبودن قالب‌های فروشگاهی وردپرس یا وجود مشکلاتی بعد از فارسی‌سازی و راست‌چین کردن قالب‌ها دست‌و‌پنجه نرم می‌کردند. حالا تصمیم گرفتیم یک قالب فروشگاهی قابل رقابت با قالب‌های بین‌المملی طراحی کنیم و خوشبختانه بعد از چند‌ماه توسعه و تلاش گروهی تیم میهن وردپرس، مفتخریم قالب وردپرس میهن مارکت را به شما عزیزان معرفی کنیم.

قالب وردپرس میهن مارکت یک پوسته وردپرس فروشگاهی هست که متناسب با نیاز سایت‌های ایرانی ساخته شده. البته نه تنها وب‌سایت‌های ایرانی فارسی‌زبان; بلکه به‌دلیل قابلیت ترجمه و چپ چین بودن میهن مارکت، می‌توانید سایت‌های چند زبانه یا انگلیسی را هم با استفاده از این قالب راه‌اندازی کنید.

مطمئنا این قالب ویژگی‌های بی‌نظیری دارد که با مشاهده این ویژگی‌ها متعجب خواهید شد. فراموش نکنید که تمام تلاش تیم ما در جهت بهبود این قالب خواهد بود و سعی داریم به جای فروش چند قالب فروشگاهی مختلف، یک قالب بی‌نهایت کارآمد برای شما آماده کنیم.

قالب وردپرس میهن مارکت
دارای صفحه ساز المنتور
صفحه ساز المنتور
پیشنهاد شگفت انگیز
فیلتر محصولات
لوگو و رنگبندی
ساخت مگامنو
جستجوی زنده
نمایش محصولات
اسلایدر صفحه اصلی
اسلایدر محصولات

قالب وردپرس میهن مارکت

قالب میهن مارکت امکانات بسیار زیادی از جمله نمایش محصولات بصورت اسلایدر، سازگاری کامل با صفحه ساز المنتور و ویژوال کامپوزر، نمایش مطالب بلاگ شما با المنت‌های مختلف، نمایش محصولات سایت بصورت دسته‌بندی شده، ساخت اسلایدر بدون نیاز به نصب افزونه، نمایش محصولات ویژه سایت همراه با شمارش معکوس و … هست. این امکانات حاصل ماه‌ها برنامه‌نویسی و طراحی تیم توسعه میهن وردپرس می‌باشد.

سعی کردیم تمام امکاناتی که برای سایت یک وب‌سایت فروشگاهی نیاز دارید را در یک قالب کاملا ایرانی برای شما عزیزان فراهم کنیم. در صورتی که شما هم برای توسعه میهن مارکت پیشنهاد یا انتقادی دارید، خوشحال می‌شویم از بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

قالب وردپرس با فونت ایران سنس

فونت معروف ایران سنس روی این قالب نصب شده

لایسنس نامحدود فونت ایران سنس توسط میهن وردپرس خریداری شده و شما نیازی به خرید لایسنس نخواهید داشت. این فونت توسط برترین وب‌سایت‌های ایرانی استفاده شده.

نصب رایگان قالب وردپرس

نصب رایگان توسط میهن وردپرس

بعد از خرید می‌توانید از پنل کاربری خود درخواست نصب قالب را ارسال کنید. همکاران ما در عرض چند ساعت قالب را روی سایت شما نصب خواهند کرد.

آپدیت مستقیم از پنل وردپرس شما

آپدیت مستقیم از پنل وردپرس شما

آپدیت‌های بعدی نسخه فارسی و راست چین این قالب از طریق پنل وردپرس شما دانلود و نصب خواهند شد. فقط با یک کلیک!

پشتیبانی و خدمات پس از فروش این محصول

۱۴۰ هزار تومان

پرداخت و دانلود قالب

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.