دیجی اسکریپت

نرم افزار EaseUS Partition Master بهترین ابزار پارتیشن بندی در ویندوز | دیجی اسکریپت

نرم افزار EaseUS Partition Master بهترین ابزار پارتیشن بندی در ویندوز
[ad_1]

مدیریت فضاهای دیسک و پارتیشن های خود در ویندوز ۱۰ به دست EaseUS Partition Master بسپارید . تنها با یک کلیک پراتیشن ها را ادغام کنید و یا مقدراری فضا را جابجا کنید . EaseUS Partition Master یک اپلیکیشن بسیار قدرتمند برای مدیریت پارتیشن های دیسک شماست . توسط این اپلیکیشن ویندوزی قدرتمند می توانید عملیات های مربوط به پارتیشن های خود را تنها با چند کلیک ساده و در کمترین زمان انجام دهید . اگر شما هم دوست دارید فضاهای درایو های خود را مدیریت کنید ، غیر سایز بدید و ایجاد یا حذف کنید می توانید از برترین اپلیکیشن پارتیشن مستر EaseUS استفاده کنید .

 

نرم افزار EaseUS Partition Master بهترین ابزار پارتیشن بندی در ویندوز

EaseUS Partition Master با داشتن امکانات خارق العاده برترین اپلیکیشن پارتیشین بندی ویندوز است که استفاده از آن بسیار آسان است . در ادامه به آموزش مدیریت پارتیشن بندی توسط EaseUS Partition Master می پردازیم .

 

برخی ویژگی های برنامه

این اپلیکیشن در کنار توانایی های حرفه ای خود از امکانات دیگری نیز برخوردار است که شما تنها با استفاده و کار کردن با برنامه متوحه آنها خواهید شد . در ادامه برخی ویژگی های برنامه را بیان کرده ایم

  • سرعت و دقت بسیار بالا
  • آسانی کار و انجام عملیات
  • بدون نیاز به هیچگونه دانش و ابزار خاص
  • پشتیبانی از تمامی امکانات برای مدیریت پارتیشن ها
  • پشتیبانی از انواع سیستم عامل ها
  • دارای هزاران گزینه و بخش های دیگر برای مدیریت بهتر پارتیشن ها
  • ظاهر بسیار زیبا
  • ریکاوری پارتیشن
  • SSD 4K Alignment

 

تغیر سایز / انتقال پارتیشن ها

افزودن و یا کاستن فضای یک پارتیشن و همچنین انتقال فضای یک پارتیشن از جمله امکاناتی است که این برنامه در اختیار شما قرار می دهد . شما تنها با چند کلیک و بدون نیاز به دانش خاصی می توانید فضا های درایو های خود را تغیر سایز دهید و یا آنها را به پارتیشن دیگر انتقال دهید . بدین ترتیب پارتیشن های و درایو های خود را مدیریت کنید و فضای آنها را مطابق نیاز های خود تنظیم کنید .

نرم افزار EaseUS Partition Master بهترین ابزار پارتیشن بندی در ویندوز

Clone Disk
عملیات Clone Disk یک عملیات معروف در مبحث پارتیشن بندی است . می توانید این کار را به راحتی و تنها با چند دکمه انجام دهید و به راحتی کلون دیسک را پیاده سازی کنید .

 

ادغام پارتیشن ها

پارتیشن ها و فضا های درایو های سیستم ویندوزی شما قابل ادغام هستند . شما می توانید دو درایو (پارتیشن) را با یکدیگر ادغام کنید و در نهایت یک پارتیشن با فضای بیشتر داشته باشید . این عملیات بطور معمول کار بسیار سخت و زمان بری است که توسط افراد متخصص قابل انجام ست . اما EaseUS Partition Master این عملیات را تنها با چند کلیک ساده و در کمترین زمان ممکن انجام می دهد و شما دیگر نیازی به هیچگونه تخصص در این زمینه نیستید و به راحتی می توانید پارتیشن های خود را ادغام کنید .

نرم افزار EaseUS Partition Master بهترین ابزار پارتیشن بندی در ویندوز

ایجاد / فرمت / حذف پارتیشن ها

انجام عملیات های ایجاد / فرمت / حذف پارتیشن ها توسط این پلیکیشن قدرتمند قابل انجام است . شما به راحتی و تنها با چند کلیک ساده می توانید پارتیشن های خود را فرمت یا حذف کنید و یا حتی پارتیشن های جدید ایجاد کنید و درایو یا فضای دیسک جدیدی در اختیار داشته باشید .

این اپلیکیشن قدرتمند قادر است در کمترین زمان ممکن این عملیات هارا با کیفیت هرچه تمام انجام دهد . این برنامه را بر روی سیستم خود نصب کنید و تنها با چند کلیک کوتاه ، فضا های ازاد دیسک خود را به یک درایو کامل تبدیل کنید .

نرم افزار EaseUS Partition Master بهترین ابزار پارتیشن بندی در ویندوز

تبدیل فرمت دیسک / پارتیشن

تبدیل فرمت های دیسک نیز ا ز عملیات های حساس است که فشار زیادی به هارد دیسک شما وارد می کند . شما با استفاده از این برنامه می توانید به راحتی و با خیال راحت عملیات های تبدیل فرمت FAT به NTSF و … را انجام دهید .

۵
/
۵
(
۱

امتیاز

)

نوشته نرم افزار EaseUS Partition Master بهترین ابزار پارتیشن بندی در ویندوز اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.