دیجی اسکریپت

نقد و بررسی کتاب – Dotcomology – علم ساخت آنلاین پول | دیجی اسکریپت

نقد و بررسی کتاب – Dotcomology – علم ساخت آنلاین پول
[ad_1]

سنگ Evans کتاب نوشت به نام Dotcomology علم ساخت آنلاین پول که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای کمک به شما بیشتر مشتریان بین المللی. .

وجود یک جامد مجموعه ای از درس برای هر کسی که علاقه مند به ساختن پول در اینترنت, پس از گذشته خود تبلیغات و این همان درس را می تواند بیرون کشیده و به سطح بیشتری زمانی که شما در حال تلاش برای بدست آوردن مشتریان بین المللی.

ذن داستان برای یادگیری از

ایوانز آغاز می شود و پس از تبلیغات با یک ذن داستان که من به طور خلاصه.

یک مرد جوان به خواندن تمام کتاب های او می تواند پیدا کردن در مورد ذن. او شنیده ام در مورد یک استاد ذن و درخواست یک قرار ملاقات. بعد از مدتی استاد پیشنهاد کرد که آنها باید چای. استاد شروع به ریختن چای به دانش آموز در جام حذفی. او ریخت و تا زمانی که آن را کامل و نگهداری ریختن. چای فرار بیش از لبه فنجان را روی میز. استاد نگه داشته ریختن به عنوان چای فرار کردن جدول و بر روی زمین است. در نهایت دانش آموز نمی تواند شامل خود دیگر هیچ.

او فریاد زد: “ایست! جلوگیری از ریختن! جام کامل است – و نه بیشتر را در!”

استاد متوقف ریختن و گفت: “فقط می خواهم این جام ذهن خود را پر از نظرات خود و برآمد. چگونه می تواند به شما یاد بگیرند که هر چیزی را مگر اینکه شما اولین فنجان خالی?”

ایوانز’ نکته این است که برای بهره مندی از هر کتاب بر روی اینترنت خوب است به فنجان خالی و شروع به آماده را به آنچه به شما خدمت کرده است. آیا گوش دادن به این “کارشناسان” و یا حداقل فراموش کردن آنچه آنها گفت: در حالی که برای و همه چیز را در به عنوان جدید است. اغلب کارشناسان کارشناسان زیرا آنها تمام کتاب را خوانده.

ساخت بزرگ اینترنت دیگران

می خواهید برای ایجاد یک میلیون دلار فروش “سبز ابزارک”? پیدا کردن کسی که در حال حاضر آن را انجام داده و صحبت می کنند به آن شخص است. صحبت نمی کنم به کسی که ساخته شده یک میلیون فروش تنها “ابزارک”- آن را به همان چیزی که. آنها ممکن است اما این همان چیزی نیست.

ایوانز می رود از طریق اصول اولیه بسیاری از مردم فرض کنیم هر کس می داند:

  • سایت خود را جذاب و جالب و جذاب
  • محتوای خوب
  • اطلاعات خود را به راحتی در دسترس
  • طراحی صفحات خود را پاک
  • حذف همه دانلود و مسائل مربوط به قابلیت استفاده
  • آزمون. آزمون دوباره. کسی دیگری تست برای شما.

یک نکته بسیار مهم را به یاد داشته باشید این است که مخاطبان خود را تغییر. هنگامی که شما در حال ساخت سایت خود را جذاب می کند باید جذاب برای شما, اما به مخاطبان هدف خود را. توان فرهنگی آگاه از مخاطبان خود را هنگامی که شما در حال کار در هر یک از این گلوله ها بالا.

برخی از مردم می خواهید برای ایجاد میلیون ها نفر را یک شبه. در تئوری این امکان وجود دارد به دلیل آن است که قبل از اتفاق افتاده است. یک ایده بهتر خواهد بود برای پاسخ به این چهار سوال.

  • شما با استفاده از, همه چیز در اینترنت ارائه کرده است ؟
  • چه کسب و کار موفق در حال حاضر که شما می توانید تکراری?
  • شما باید به فروش خدمات یا محصول ؟
  • آیا شما تا فروش و فروش کراس?

اگر شما با استفاده از, همه چیز در اینترنت را ارائه کرده است و سپس شما در حال محدود کردن خودتان است.

آیا شما یک گروه وابسته است که شما می توانید کار با ؟

فقط به خاطر اینکه کسی نمی خرید از شما معنی نیست که فروش نمی تواند ساخته شده است. اگر یک فرد در حال ترک سایت خود مطمئن شوید که آخرین چیزی که آنها باید یک پنجره pop-up ارائه بهترین معامله تا کنون – و یا یک لینک به یک شریک سایت.

SEO

ایوانز دقیق بخش در مورد نحوه کار موتورهای جستجو, و آنچه شما می توانید انجام دهید به آنها را برای شما کار می کنند. با استفاده از موتورهای جستجو پرداخت برای هر کلیک محبوبیت لینک و لینک تجزیه و تحلیل.

او نیز پوشش می دهد بهینه سازی سایت خود و نظارت بر پیشرفت خود را.

در پایان این بخش او دارای یک بخش بسیار پیچیده در دادن. آن را انجام نمی. این چیزی است که او می گوید: کلمه به کلمه “آن را ندارند.”

برنامه سهامداران بازاریابی ایمیل, خبرنامه,

سنگ Evans ساخته شده است که مقدار زیادی از پول را از طریق برنامه های وابسته به طوری که او خوب ۱۰۰ صفحه بخش در مورد این موضوع.

این است که “می خواهید برای ایجاد یک میلیون دلار فروش اسب کفش ؟” مربوط است. پیدا کردن کسی که در حال حاضر آن را انجام داده. ایوانز ساخته شده است که پول را از طریق برنامه های وابسته, ایمیل مارکتینگ و خبرنامه پس از خواندن این بخش به یادگیری از استاد.

ایوانز می رود بیشتر در مورد این موضوع از برنامه های وابسته به توضیح دهید که چگونه برای ایجاد نرم افزار, حتی اگر شما یک برنامه نویس نیست. این یک بخش قدرتمند. من از این استفاده می شود به منظور توسعه ویدجت ها و نوارهای ابزار برای وب سایت من. این نرم افزار ساده برنامه های بسیار محبوب و بین المللی ترافیک به وب سایت من فقط برای دانلود این ابزار.

یک هشدار نهایی

ایوانز می گویند چیزی است که من واقعا قدردانی.

مبتدیان در اینترنت یک اشتباه رایج آنها باید هرگز. “واقعیت این است که فقط به دلیل شما می توانید به طور خودکار بسیاری از کار برکنار شده و وظایف را به پول آنلاین این به آن معنا نیست که در خیابان ها از اینترنت با طلا هموار هستند. مانند هر فرصت وجود دارد این کلاهبرداری ها و خطرات است. به عنوان شما راه اندازی کسب و کار آنلاین شما مهم است به ماندن هشدار استفاده از عقل سلیم و نگه داشتن پاهای خود را محکم بر روی زمین است.”

تبلیغات کنار این بزرگ به عنوان خوانده شده برای هر فرد با شروع یک کسب و کار اینترنتی و آیا من ذکر قیمت ؟

از آن رایگان است.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.