دیجی اسکریپت

نمایش آخرین مطالب یک دسته خاص در وردپرس با Recent Posts Widget | دیجی اسکریپت

نمایش آخرین مطالب یک دسته خاص در وردپرس با Recent Posts Widget

نمایش آخرین مطالب یک دسته خاص در وردپرس با Recent Posts Widget

نمایش آخرین مطالب یک دسته خاص در وردپرس

قرارگرفتن نوشته ها در سایت یکی از عوامل اصلی تحربه کاربری و القای حس زنده بودن سایت هست. ایجاد دسته بندی و قرار دادن نوع برای هر نوشته نیز یک امر ضروری می‌باشد. برخی از قالب ها این امکان را دارند که مطالب یک دسته بندی خاص را نمایش دهند. اما برخی از قالب ها این امکان را ندارند، امروز می خواهیم اضافه کردن این قابلیت را به قالب آموزش دهیم، برای نمایش آخرین مطالب یک دسته خاص در قالب های وردپرسی می توان از افزونه Recent Posts Widget Extended استفاده کرد.

این افزونه امکانات متفاوتی دارد، اینکه شما می توانید فیلتر دسته بندی مطالب را انتخاب کنید و مشخص کنید مطالب با چه ترتیبی و از چه دسته ای در سایت قرار گیرد. نوع نمایش و قرار گرفتن مطالب بصورت دلخواه و قابل تغییر می باشد.

کار با افزونه Recent Posts Widget Extended

ابتدا افزونه را نصب و فعال می کنیم. پس از نصب به قسمت نمایش، ابزارک ها می رویم و در آنجا ابزاری اضاف شده است تحت عنوان پست های اخیر (با امکانات وسیع). که می توانیم تنظیمات افزونه را از طریق این ابزارک انجام دهیم. در مرحله اول می توانیم با کلیک بر روی آن و باز شدن نوار کناری تنظیمات آن را باز کنیم و قابلیت های مورد نظر را اضافه کنیم.

این افزونه دارای امکاناتی همچون تعداد پست ها جهت نمایش که هر تعدادی از پست ها که می خواهیم را انتخواب کنیم. Offset برای نادیده گرفتن تعداد پست هایی که در نظر داریم، می باشد. نمایش بند انگشتی برای تغییر سایز تصاویر بصوت دلخواه می باشد. و تمام تنظیمات دیگری که بصورت دلخواه می باشد، را می توان به راحتی انجام داد و در آخر دکمه ذخیره را می زنیم تا تغییرات صورت گیرد. این افزونه فارسی است و به راحتی می توانیم تغییرات را در کمترین زمان انجام دهیم.

موفق و پیروز باشید.

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.



لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.