دیجی اسکریپت

نمایش اطلاعات سرور در وردپرس با افزونه WP Server Stats | دیجی اسکریپت

نمایش اطلاعات سرور در وردپرس با افزونه WP Server Stats
[ad_1]

بررسی وضعیت سرور یا هاست سایت ها یکی از مهم ترین وظایف مدیران سایت ها می باشد که باید بدان اهمیت ویژه ای داد؛ زیرا آپتایم و درست بودن وضعیت سرور باید همیشه بررسی شود تا در صورت وجود مشکل در اسرع وقت به حالت صحیح برگردد و عملکرد و آپ بودن سایت را مختل نکند. بررسی روزانه وضعیت سرور از روی هاست ممکن است زمان زیادی را از شما بگیرد اما می توانید با راهکار بسیار ساده ای که در این مطلب می خواهیم معرفی کنیم در اسرع وقت و در کمترین زمان ممکن اطلاعات سرور خود را بررسی کنید. در این مطلب قصد معرفی افزونه وردپرس را داریم که توسط آن قادر به نمایش اطلاعات سرور بر روی پیشخوان وردپرس خواهید بود و با اینکار در کمترین زمان ممکن می توانید وضعیت آپتایم سرور خود را چک کنید. در ادامه با ما و نمایش اطلاعات سرور روی وردپرس با افزونه WP Server Stats همراه باشید.

 

نمایش اطلاعات سرور در وردپرس با افزونه WP Server Stats

 

نمایش اطلاعات سرور روی وردپرس با افزونه WP Server Stats

افزونه WP Server Stats یک افزونه حرفه ای و کاربردی برای وردپرس می باشد که توسط آن قادر به نمایش اطلاعات سرور بر روی پیشخوان وردپرس خواهید بود. برای استفاده از این افزونه باید آن را از طریق بخش افزودن افزونه در پیشخوان وردپرس و یا مخزن وردپرس نصب کنید. پس از نصب و فعال سازی آن، در بخش پیشخوان وردپرس اطلاعات آن قابل دسترسی و مشاهده است که با کلیک بر روی بخش های مختلف آن می توانید اطلاعات بیشتری را نیز دریافت کنید:

 

نمایش اطلاعات سرور در وردپرس با افزونه WP Server Stats

 

نتیجه گیری: یکی از کارهای بسیار مهم و ضروری که مدیران سایت ها باید انجام دهند، بررسی اطلاعات سرور می باشد که در این مطلب اقدام به نمایش اطلاعات سرور روی وردپرس با افزونه WP Server Stats نمودیم که می توانید آن را بدون هیچ تنظیماتی روی سایت خود فعال کنید.

این نوشته نمایش اطلاعات سرور در وردپرس با افزونه WP Server Stats برای اولین بار در بیست اسکریپت منتشر شده است.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.