دیجی اسکریپت

نمایش اعضای تیم در سایت با افزونه Team Members | دیجی اسکریپت

نمایش اعضای تیم در سایت با افزونه Team Members

نمایش اعضای تیم در سایت با افزونه Team Members

نمایش اعضای تیم در سایت با Team Members

آیا تا به حال به این فکر افتادید که کاربران و اعضای تیم خودتان را در وب سایت‌تان نمایش دهید؟ با افزونه ای که امروز قصد دارم به شما عزیزان معرفی کنم این عمل به راحتی صورت می‌پذیرد. با ما همراه باشید.

با افزونه Team Members میتوانید عکس، بیوگرافی، لینک های اجتماعی و موقعیت اعضای تیم‌تان را اضافه کنید. و در هر زمان که دوست دارید آنها را مرتب کرده و در جای مورد نظر خود با یک شورتکد ساده آنها را نمایش دهید. همچنین نسخه حرفه ای این افزونه امکانات بیشتری از قبیل فعال کردن حاشیه تصاویر، افزودن فیلتر به تصاویر و انتخاب رنگ برای هر کدام از اعضا تیم دارد.

نحوه کار با افزونه Team Members

افزونه را نصب و فعالسازی کنید، سپس منو جدیدی به نام teams به پیشخوان وردپرس اضافه شده است. روی add new کلیک کنید، در این قسمت نام و نام خانوادگی، شغل، لینک های اجتماعی و تصاویر اعضای تیم‌تان را وارد کرده و در سمت چپ صفحه، در متاباکس settings رنگ اصلی و تعداد نمایش دادن اعضا در یک خط و موقعیت اعضا را تعیین کنید. و در مرحله آخر دکمه انتشار را بزنید.

اضافه کردن اعضا تیم در وردپرس

سپس در بخش all teams شورتکد را کپی و در صفحه یا نوشته دلخواه خود جایگذاری کنید. و اعضای تیم‌تان را در وبسایت خود مانند زیر مشاهده نمایید.

نمایش اعضای تیم

موفق و پیروز باشید.

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.



لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.