دیجی اسکریپت

نمایش تصاویر فلیکر در وردپرس با Quick Flickr Widget | دیجی اسکریپت

نمایش تصاویر فلیکر در وردپرس با Quick Flickr Widget
[ad_1]

نمایش تصاویر فلیکر در وردپرس

Flickr یکی  از سایت های اشتراک گذاری عکس خوب و قابل اعتماد است که کاربران زیادی دارد. نمایش عکسهای Flickr شما در وب سایت وردپرسی‌تان بسیار آسان است. از آنجا که فلیکر از فرمت oEmbed پشتیبانی میکند، شما به سادگی می توانید URL فلیکر عکستان را کپی کنید و در وردپرس پست کنید سپس بصورت خودکار نمایش داده خواهد شد. در این مقاله میخواهیم به شما نشان دهیم که چگونه یک ابزارک Flickr در وردپرس اضافه کنید.

 

show-flickr-in-wordpress

 

اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه Quick Flickr Widget را نصب و فعال کنید. هنگامی که فعال شد،به قسمت نمایش »ابزارک ها در بخش  مدیریت خود  بروید. شما یک ابزارک جدید به نام Quick Flickr Widget  خواهید دید. آن را بکشید و در نوار کناری که مربوط به قسمت ابزارک هاست رها کنید. در تنظیمات ابزارک، به سادگی عنوان ، نام کاربری فلیکر خود را، تعداد تصاویری که می خواهید نشان می دهد، و یک برچسب فلیکر اضافه کنید.

 

هنگامی که شما این تغییرات را انجام دادید، عکس های فلیکر خود را در نوار کناری خواهید دید.

 

همانطور که میبینید دو حالت متفاوت نمایش داریم.سمت چپ بصورت پیشفرض است. صفحه نمایش پیش فرض یک تصویر بند انگشتی در هر خط نمایش میدهد. اگر شما می خواهید بیشتر از یک تصویر فلیکر در هر خط  نمایش داده شود باید یک کلاس css  سفارشی در فایل   style.css قالبتان اضافه کنید.

 

1
.quick-flickr-item {
۲
width: 150px;
۳
float: left;
۴
margin: 0 20px 20px 0;
۵
}

 

شما احتمالا نیاز به تنظیم عرض و حاشیه بالا برای مطابقت با طرح قالب خود دارید. برای مثال، اگر شما یک نوار کناری کوچکتر دارید  می توانید عرض کوچکتر ایجاد کنیدو حاشیه ها را تا زمانی که مناسب شود ،با آزمون و خطا تنظیم کنید.

 

چندین افزونه دیگر وجود دارد که به شما اجازه اضافه کردن ابزارک فلیکر در نوار کناری و محل ابزارک ها را میدهد. ما Quick Flickr Widget را انتخاب کردیم به دلیل اینکه که توسط یک نویسنده مشهور ایجاد شده، و دارای اعتبار نسبتا خوب است. و حجم کمی دارد و سرعت سایت شما را کاهش نمیدهد و به آسانی نصب میشود.

 

افزونه های flickr پیشرفته تری نیز وجود دارد مثل Slickr Flickr  که قابلیتهای فوق العاده ای دارد. به عنوان مثال: نمایش عکس ها در فلیکر به عنوان یک گالری یا یک اسلایدر. با این حال راه اندازی آن براحتی Quick Flickr Widget نیست.

 

ما امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند که به سرعت یک ابزارک فلیکر در نوار کناری اضافه کنید. شما از کدام افزونه برای نمایش ابزارک فلیکر در وردپرس استفاده میکنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

نوشته نمایش تصاویر فلیکر در وردپرس با Quick Flickr Widget اولین بار در پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.