دیجی اسکریپت

نمایش صفحه بندی در وردپرس با WP Page Numbers | دیجی اسکریپت

نمایش صفحه بندی در وردپرس با WP Page Numbers
[ad_1]

نمایش صفحه بندی در وردپرس

وقتی تعداد مطالب یک سایت وردپرسی از تعداد خاصی بالاتر می رود، باید سایت را صفحه گذاری کرد تا سرعت لود صفحات بهتر شود (از طریق کم کردن محتوای نمایشی در هر صفحه) اما چطور سایت خود را صفحه گذاری کنیم؟ ابتدا باید تعداد مطالب نمایشی در هر صفحه را مشخص کنید. برای اینکار به بخش تنظیمات > خواندن رفته و تعداد مطالب نمایشی در هر صفحه را مشخص کنید. سپس روی ذخیره تنظیمات کلیک کنید.

 

wp-page-numbers

 

اکثر قالب های وردپرسی خصوصا قالب های بخش قالب حرفه ای وردپرس بصورت پیشفرض صفحه بندی و شماره صفحات را در کد نویسی خود دارند اما اکثر قالب هایی که بصورت اختصاصی توسط طراحان برای یک سایت خاص طراحی می شود یا قالب های رایگان وردپرس صفحه بندی را بصورت پیشفرض ندارند. پس باید سراغ افزونه های نمایش صفحه بندی وردپرس رفته و ببینیم کدام یک برای ما مناسب تر هست.

 

از بین افزونه های وردپرسی ، wp page numbers را برای اینکار استفاده کردیم چون واقعا کارایی لازم را داشته و از نظر سئو و همچنین رابط کاربری ، رتبه بالایی را از آن خود کرده. پس شروع می کنیم به ساخت شماره صفحات سایت وردپرسیمان با استفاده از افزونه شماره صفحات وردپرس

 

آموزش نصب و استفاده از WP Page Numbers

ابتدا افزونه را دانلود و نصب کنید. حالا وارد پنل مدیریت وردپرس خود شده ، از بخش تنظیمات > page numbers وارد بخش تنظیمات صفحه بندی سایتتان شوید. حالا می توانید تنظیمات دلخواه خود را اینجا وارد کنید.

 

پیشنهاد می کنم در بخش Settings – Text ابتدا متن های نمایشی را به زبان شیرین و گویای فارسی معنی کنید. حالا می توانید وارد بخش نمایش > ویرایشگر شده و از فایل های index.php و archive.php و category.php و همچنین tag.php قبل از php end while کد زیر را وارد کنید:

 

<?php if(function_exists('wp_page_numbers')) : wp_page_numbers(); endif; ?>

 

توجه داشته باشید در صورتی که فایل های archive.php و category.php و همچنین tag.php در قالب شما موجود نبود نیازی به وارد کردن کد در این فایلها نیست. کد را فقط در index.php وارد کنید. با اینکار شماره صفحات در زیر آرشیو مطالب سایت شما نمایش داده می شود.

نوشته نمایش صفحه بندی در وردپرس با WP Page Numbers اولین بار در پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.