دیجی اسکریپت

نمایش نظرات مشتریان در وردپرس | دیجی اسکریپت

نمایش نظرات مشتریان در وردپرس
[ad_1]

آیا شما تمایل دارید که یک صفحه نظرات مشتریان در وردپرس اضافه کنید؟ بسیاری از کسب و کارها یک صفحه نظرات مشتری در وب سایت خود اضافه می کنند جهت به نمایش گذاشتن نظرات مشتریان راضی خود! در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه یک صفحه نظرات مشتری در وردپرس ایجاد کنید.

 

easy-testimonials

 

چرا یک صفحه نظرات مشتری در وردپرس ایجاد کنیم؟

اگر شما یک وب سایت کسب و کار یا فروشگاه آنلاین دارید، احتمالاً مشتریانی دارید که از محصولات و خدمات شما راضی و خشنود هستند. اگر اینطور نیست اول سعی کنید مشتریان قبلی را خشنود کنید سپس مشتریان جدید به کسب و کارتان اضافه کنید 🙂 زمانیکه مشتریان شما رضایت خود را از شما در شبکه های اجتماعی یا صفحات بازبینی درج و اعلام می کنند، شما اعتماد مشتریان جدید را به دست خواهید آورید.

 

وجود صفحه نظرات مشتریان علاوه بر جذب مشتریان جدید، روابط شما با مشتریان قبلی را نیز قوی تر میکند. صفحه نظرات مشتری به شما این امکان را می دهد که داستانهای موفقیت مشتریان خود را نمایش دهید. همچنین می توانید با آنها صحبت کرده و مطالعات خود را کامل کنید.

 

حال که به اهمیت وجود صفحه بازبینی مشتری پی بردید، به شما خواهیم گفت که چطور به راحتی یک صفحه بررسی مشتری در سایت وردپرس خود ایجاد کنید.

 

 

افزودن صفحه نظرات مشتریان در وردپرس

در ابتدا شما باید افزونه Easy Testimonials را نصب و فعال کنید. بعد از فعالسازی شما باید صفحه Easy Testimonials Settings را ببینید جهت انجام تنظیمات این افزونه. این افزونه شامل گزینه های مختلفی است و شما می توانید با توجه به نیاز خود تنظیمات را انجام دهید. بعد از انجام تغییرات باید کلید ذخیره تغییرات را کلیک کنید.

 

سپس شما باید به صفحه Testimonials و سپس Add New Testimonial بروید جهت اضافه کردن نظرات مشتریان

 

در این صفحه یک عنوان وارد کرده و در صفحه ویرایشگر نوشته یک نظر واقعی را وارد کنید. شما می توانید یک دسته ایجاد یا انتخاب کنید و سپس عکسهای مشتریان را مانند تصاویر شاخص پست اضافه کنید.

 

در زیر ویرایشگر پست، شما می توانید اطلاعاتی از قبیل نام مشتری، عنوان، شرح شغل، آدرس ایمیل وارد کنید و نیز می توانید امتیازبندی از ۱ تا ۵ را هم اضافه کنید. سپس بررسی را انتشار دهید.

 

 

نمایش نظرات مشتری در یک صفحه وردپرس

در ابتدا شما باید یک صفحه جدید در وردپرس برای نمایش بررسی مشتری ایجاد یا ویرایش کنید. در صفحه ویرایشگر نوشته، متوجه کلید نظرات جدید خواهید شد. بر روی آن کلیک کنید، تعدادی گزینه نمایش داده می شود. شما می توانید بررسی را به صورت یک لیست یا شبکه یا اسلایدر توصیفات یابررسی تکی یا … نمایش دهید.

 

در لیست توصیفات شما میتوانید تم، عرض بستر بررسی، فیلتر شدن با یک دسته و گزینه های دیگر را انتخاب کنید.

 

سپس روی Insert Now کلیک کنید و این افزونه یک کد کوتاه در صفحه ویرایشگر نوشته اضافه می کند.

 

حالا می توانید صفحه ایجاد شده را ذخیره کنید و سپس آنرا انتشار دهید. بعد از دیدن سایت خود، یک صفحه نظرات را در عمل خواهید دید.

 

 

 

جمع آوری نظرات مشتریان در سایت وردپرس

در اکثر کسب و کارها، نظرات مشتریان را از طریق ایمیل جمع آوری می کنند. با این روش شما می توانید با آنها شخصی صحبت کنید و از آنها تقاضای عکس داشته باشید.

 

با این اگر شما قصد دارید که بطور مستقیم بررسی های مشتریان را جمع آوری کنید، باید افزونه خود را به نسخه حرفه ای ارتقاء دهید.

 

حالا که با پرداخت دلاری مشکل دارید و نمی خواهید اینکار را انجام دهید می توانید نظرات جدید را در ایمیل خود با استفاده از افزونه quform جمع آوری کنید.

نوشته نمایش نظرات مشتریان در وردپرس اولین بار در پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.