دیجی اسکریپت

نمایش iframe در وردپرس با افزونه Advanced iFrame | دیجی اسکریپت

نمایش iframe در وردپرس با افزونه Advanced iFrame
[ad_1]

نمایش iframe در وردپرس

برخی از افراد مایلند صفحه آی فریم در سایت خود ایجاد کنند. در ابتدا بهتر است شما را با عبارت iframe آشنا کنم. iframe مخفف inline frame است، یکی از تگ های HTML می باشد که برای نمایش یک صفحه از اینترنت در بخشی از سایت شما استفاده میشود.

به طور کلی زمانی که بخواهید محتوای یک وب سایت دیگر را در سایت خود نمایش دهید از افزونه Advanced iFrame(ایجاد صفحات iframe در وردپرس) استفاده کنید. خیلی ساده است و تنها با شورتکد [advanced_iframe securitykey=””] میتوانید صفحه ای فریم دلخواه خود را ساخته و نمایش دهید.

ویژگی های اصلی افزونه Advanced iFrame

  • کد امنیتی: می توانید فقط شورت کد را با یک کد امنیتی معتبر از مدیریت وارد کنید
  • اصلاح استایل css
  • تعیین نمایش فریم تا زمانی که صفحه کاملا بارگذاری نشده است

نحوه کار با افزونه Advanced iFrame

در اولین گام افزونه را نصب و فعالسازی نموده، سپس منو جدیدی به نام Advanced iFrame به پیشخوان وردپرس اضافه می‌شود. وارد صفحه تنظیمات افزونه شوید. این افزونه دارای شش تب است، در تب basic settings روی دکمه generate a shortcode مانند زیر کلیک کنید و شورتکد داده شده را در نوشته یا صفحه ایجاد شده کپی و جایگذاری کنید.

افزودن شورتکد

برای ایجاد صفحات ای فریم، کد امنیتی ضروری است. پس از کد امنیتی آدرس محتوا یا سایت مورد نظری که قصد دارید در سایت شما نمایش داده شود را نوشته و عرض و ارتفاع صفحه را در صورت نیاز مشخص کنید. و در آخر می‌توانید تنظیمات، اندازه پهنای آی‌ فریم، فعال یا غیرفعال بودن اسکرول در باکس آی فریم، تعیین اندازه فاصله خارجی برای آی‌ فریم، دادن استایل و کلاس را مشخص کنید. همچنین برای تغییر صفحه ای فریم خود میتوان روی تب advanced setting رفته و تنظیمات پیشرفته را لحاظ کرد.

پس از جایگذاری شورتکد روی انتشار کلیک کنید و پیش نمایش صفحه ای فریم را در سایت خود مشاهده نمایید. همچنین در بخش ویرایشگر میتوانید روی دکمه add advanced iframe کلیک کرده و شورتکد را اضافه کنید.

نمایش ای فریم

موفق و پیروز باشید.

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.