دیجی اسکریپت

نمایندگی هاست و دامنه و اعطای سرور مجازی nvme | دیجی اسکریپت

نمایندگی هاست و دامنه و اعطای سرور مجازی nvme
[ad_1]


۱۲ بازدید

نسخه :

نمایندگی هاست به دارندگان مجوز ثبت و اتصال یک دامنه برای سایت می گویند. نمایندگی هاست فضای میزبانی است که براساس صلاحدید خود در اختیار کاربران قرار می دهد.

 

نمایندگی هاست به دارندگان مجوز ثبت و اتصال و شروع به کار یک دامنه برای سایت می گویند. نمایندگی هاست فضایی که از سرور در اختیار دارد بر اساس صلاحدید خود و قابلیت های سرور تقسیم بندی نموده و در اختیار کاربران قرار می دهد. هاست لینوکس، نمایندگی هاست، سرور مجازی nvme، نمایندگی دامنه مواردی است که در این مقاله به تعریف آن می پردازیم.

نمایندگی هاست شرکتی معتبر است که فضایی میزبانی را از سرور دریافت می کند و با تقسیم منابع موجود، این منابع را به شکل مشخصی در اختیار کاربرانش قرار می دهد. نمایندگی هاست به کلیه سازمان های غیردولتی و غیرانتفاعی که در قالب شرکت ها، فضای میزبانی مشخصی را در اختیار کاربران قرار می دهند و مجوز ثبت و اتصال و شروع به کار یه دامنه را دارند، اطلاق می شود. هاست در زبان (بیسیک وپایه) برای موارد مختلفی به کار می رود ولی به طور کلی هاست به یک مکان یا سازمان گفته می شود که بستر و فضایی را جهت انجام و گسترش یک رویداد مشخص فراهم می آورد.

تصمیم گیری در مورد انتخاب مناسب یک وب سرور از مواردی است که باید با دقت انجام شود در این مواقع دو انتخاب دارید لینوکس و ویندوز، هر دو مزایای خاص خود را دارند اما اغلب یک وب سرویس لینوکس را ترجیح می دهند. زیرا مزایای بیشتری نسبت به وب سرویس های ویندوزی دارد. لینوکس یک سیستم عامل با منابع باز است به این معنی که استفاده از آن رایگان است. این امر در کاهش هزینه ها تاثیرگذار می باشد و مشتریان به دلیل قیمت مناسب تر آن این نوع هاست را انتخاب می کنند. یکی از مزایای مهم میزبانی لینوکس سازگاری آن با سایر سیستم عامل ها و نرم افزار ها است اگر یک وب سایت با ویندوز ایجاد کرده اید آن را در سرور وب لینوکس میزبانی نکنید. هر چند سرور های لینوکسی عملکرد میزبانی بهتری نسبت به سرورهای ویندوزی دارند و در طولانی مدت بسیار مناسب و کارا هستند از لحاظ حافظه مطمئن تر است. لینوکس یک محیط میزبانی انعطاف پذیر را با بسیاری برنامه های کاربردی با کارایی بالا فراهم می آورد و شما می توانید دو برنامه دسکتاپ و سرور و سیستم جاسازی مجزایی را تجربه کنید و موارد زیادی در فضای دیسک به راحتی می تواند ذخیره شود و شما تنها مواردی را که نیاز دارید نصب و استفاده می کنید.

سرور مجازی ان وی ام ای  نوعی از سرور های اختصاصی است. که دو نوع میزبانی وب را انجام می دهد یک محیط میزبانی اشتراکی و میزبانی اختصاصی. برای داشتن وب سایت در اینترنت باید فایل های وب سایت خود را در یک وب سرور داشته باشید اما راه اندازی و مدیریت یک سرور هم گران و هم دشوار است. اما سرویس میزبانی وب به نمایندگی هاست و یا افراد این امکان را می دهد که فضایی مشخص را بر روی سرور داشته باشند. به طوری که یک فرد بدون دانش بالایی در این زمینه بتواند وب سایت خود را میزبانی نماید. به طور معمول نمایندگی هاست سرور مجازی را خریداری می کنند و آن را برای استفاده ی کاربران عادی تنظیم نموده و در اختیارشان قرار می دهند. سرور مجازی ام وی ام وی با قابلیت هایی از قبیل آنالیز امنیتی مناسب و مجهز به آنتی دی داس و هارد فوق سریع SSD-NVME و کنترل پنلی قدرتمند این فضای میزبانی را در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

دامنه چیست؟

گستره یا دامنه در فارسی با نام دومین یا دامین خوانده می شود. نامی است که هر وب سایت را از سایتهای دیگر متمایز می کند. دامنه نامی مختص یک وب سایت است نوعی آدرس مخصوص محسوب است. نامی و یا آدرسی که معرف شما در صفحات url است و توسط این نام اصطلاحا سایت شما فراخوانی می شود. دامنه از چند بخش تشکیل شده است، سه بخش متفاوت آن توسط دات (نقطه) از هم جدا می شوند. مهمترین بخش نام دامنه است که باید مورد تایید سازمان های ثبت دامنه باشد. بخش سوم معرف کشور است، محلی است که دامنه مربوط به آن است. نام دامنه اسم اصلی سایت و در واقع آدرس دقیقی وب سایت می باشد. زمانی که گفته می شود فرد دامنه ای ثبت کرد یعنی از یکی از نمایندگی هاست فعال نام و در واقع آدرسی را دریافت کرد تا بتواند در اینترنت حضور داشته باشد. برای ثبت دامنه لازم است دامین را از نمایندگی ثبت دامنه تهیه نمایید یا خود به صورت مستقیم اقدام به ثبت دامنه نمایید.

لازمه گرفتن نمایندگی ثبت دامنه داشتن یک وب سایت است اگر وب سایتی ندارید لازم است ایجاد نمایید این وب سایت باید حتما با موضوع خرید دامنه طراحی شود. دریافت نمایندگی دامنه شما را قادر می سازد از یک تا ۱۰۰۰ دامنه به ثبت رسانید. با ثبت نام و عضویت در سایت آیکان پنلی به شما اعطا می شود. شرکت های مختلف زیر مجموعه ی آیکان نیز نمایندگی ثبت دامنه را به صورت رایگان به افراد اعطا می کنند. اما برای شروع به کار لازم است هزینه ای نزدیک به ۲۰۰ دلار را برای نمایندگی ثبت دامنه اعطا نمایند .اعطای نمایندگی ثبت دامنه در کشور این امکان را به شما می دهد کاملا مستقل با نام برند خود (نام تجاری و یا شخصی) اقدام به ثبت دامنه های بومی (آی آر) و بین المللی (کام ) خود و کاربران شرکت خود نمایید. این نمایندگی تعرفه مناسب و ثابتی برای ثبت دامنه دارد همچنین این امکان را به شما می دهد بدون نگرانی نماینده رسمی کارگزار آیکان شناخته شوید و بدون تاثیر تحریم و هر گونه مشکل چه از لحاظ پرداخت هزینه به صورت ریالی و دلاری امکان شروع این تجارت را داشته باشید.

 

نمایندگی هاست و نمایندگی دامنه

 

هر نمایندگی کوچک و بزرگی در کشور به هر صورتی فعالیت می کند زیر نظر ایرنیک در حال فعالیت است و پس از تایید این سازمان دامنه ها به ثبت نهایی می رسد و در صورت عدم تایید اجازه ی فعالیت ندارد و فعال نخواهد شد حتی اگر هزینه آن پرداخت شده باشد.بنابراین برای ثبت نمایندگی دامنه بومی اگر تمایل دارید مالکیت قطعی دامنه و صاحب تمام موارد حقوقی و حقیقی دامنه باشید مستقیما از ایرنیک شناسه کاربری دریافت نمایید. در پایان باید گفت نمایندگی ثبت دامنه و نمایندگی هاست کاری سود آور است که با کمی تخصص می تواند سرمایه گذاری سودمندی را برایتان رقم بزند و سود چند برابر سرمایه تان را کسب کنید

هاستینگ ما

هاستینگ ما ارائه دهنده سرویس های با کیفیت در دیتاسنترهای محبوب و قدرتمند همواره سعی بر جلب رضایت مشتری داشته است که پشتیبانی آن به صورت ۲۴ ساعته از طریق تیکت و تلفن تماس میباشد


سورس کتاب اندروید

سورس شبکه اجتماعی اندروید

سورس تاکسی یاب اندروید

سورس فروشگاه اینترنتی اندروید
سورس کد برنامه تاکسی یاب مشابه تپ سی و اسنپ

سورس فروشگاه اینترنتی اندروید
سورس کتاب اندروید
دانلود سورس موبوگرام
دانلود سورس تلگرام

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.