دیجی اسکریپت

همراهان تعمیر زمانی که شما می توانید اضافه کردن و یا ویرایش مخاطبین در دفترچه آدرس | دیجی اسکریپت

همراهان تعمیر زمانی که شما می توانید اضافه کردن و یا ویرایش مخاطبین در دفترچه آدرس
[ad_1]

شما قادر به ویرایش و یا ذخیره یک تماس در مایکروسافت همراهان آدرس کتاب ؟ آیا شما در پیدا کردن تماس های از دست رفته در همراهان آدرس کتاب زمانی که شما برای باز کردن همراهان حساب ؟ این رفتار معمولا نشان می دهد فساد پایگاه داده. آن گاهی اوقات ممکن است حتی لیست تماس های غیر قابل دسترس. در این نقطه از زمان شما نیاز به انجام همراهان تعمیر و بازسازی آسیب دیده پایگاه داده.

عدم توانایی برای اضافه کردن و یا تغییر اطلاعات تماس در دفترچه آدرس یکی از علائم شایع فساد پایگاه داده. فساد ممکن است رخ دهد به دلیل طیف گسترده ای از دلایل آن عبارتند از: عفونت ویروس خاموش شدن غیر منتظره سیستم, سیستم عامل خرابی و از دست رفته تنظیمات.

فساد دولت است که در آن مایکروسافت همراهان می تواند به رسمیت نمی شناسد پایگاه داده و شما نمی توانید دسترسی خود را به اطلاعات مهم از آن است. تمام موارد از جمله ایمیل ها ، وظایف و تماس ها و پروژه غیر قابل استفاده تبدیل شود. آن را باعث شکست عملیات عمومی از ایمیل مشتری.

قطعنامه

دو وجود دارد رفع ممکن است که شما می توانید سعی کنید در چنین شرایطی-

  • بازگرداندن از نسخه پشتیبان تهیه- اگر شما یک مدرک معتبر پشتیبان گیری از همراهان پایگاه داده سعی کنید بازگرداندن آن است. شما می توانید به سادگی با وارد کردن پشتیبان گیری به حساب کاربری خود با استفاده از واردات گزینه زیر فایل منو.
  • بازسازی- در مورد پشتیبان گیری در دسترس نیست با استفاده از پایگاه داده ابزار برای بازسازی پایگاه داده. شما می توانید شروع به این ساخته شده است در ابزار با پایین نگه داشتن گزینه در حالی که کلید شروع همراهان نرم افزار. وجود دارد باید فضای دیسک کافی برای اطمینان از موفقیت این همراهان فرایند بازیابی.

اگر چه بازسازی آثار در تعدادی از فساد سناریوهای اما آن را نمی تواند به طور موثر رسیدگی به آسیب شدید. در چنین مواردی همراهان پایگاه داده ابزار تعمیر برای نجات خود.

شخص ثالث همراهان تعمیر نرم افزار قادر به دست زدن به همه فساد مسائل. آنها می یابند همراهان پایگاه داده در یک محیط امن و آسان با read-only همراهان پایگاه داده بازیابی هادی و تعاملی رابط کاربر گرافیکی.

امسال طبیعت تبریز، بهار متفاوتی را تجربه می‌کند و شکوفه های درختان زیر سایه ویروسی چینی جان سالمی از دست انسان ها به در برده اند و با طنازی تمام روی دست درختان خود نمایی می کنند. Source link

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.