دیجی اسکریپت

وبلاگ نویسی راه اندازی مبانی – باران وب | دیجی اسکریپت

وبلاگ نویسی راه اندازی مبانی – باران وب
[ad_1]

اگر شما وبلاگ نویسی هنوز شروع کنید! وبلاگ نویسی یک راه سریع و آسان به اطلاع اشخاص علاقه مند در مورد منطقه خود از تجربه و تخصص. علاوه بر این یک مزیت بزرگ وبلاگ نویسی است که پست های وبلاگ در حال برداشت بسیار سریعتر توسط موتورهای جستجو از صفحات وب.

استفاده کنم و توصیه گوگل بلاگر به عنوان آسان به استفاده از پلت فرم است که اجازه می دهد تا حتی بیشتر تکنو به چالش کشیده برای شروع و رشد یک وبلاگ موفق. جدید در نسخه بتا @ http://beta.blogger.com است حتی ساده تر برای استفاده و اجازه می دهد تا سفارشی سازی بیشتر از پلت فرم های قدیمی.

در اینجا برخی از اصول اولیه شما نیاز به در نظر گرفتن زمانی که کار بر روی وبلاگ خود:

  1. خرید توصیفی نام دامنه و آن را در نقطه نویس, URL برای وبلاگ شما. این اجازه را به شما وبلاگ خود را در بازار به عنوان یک نهاد منحصر به فرد در حالی که منعکس کننده تن و قصد از وبلاگ خود. سعی کنید چیزی جذاب و به یاد ماندنی.
  2. مطمئن شوید که شما ثبت نام برای تمام خوراک RSS هاب است که بازار هدف خود است که احتمالا با استفاده از. شما احتمالا متوجه شده ام این گرافیک به نام chicklets در بسیاری از وبلاگ ها برای من در یاهو, گوگل, من, MSN, تبلیغ, و غیره.
  3. بررسی فایلهای Feedburner.com به عنوان یک راه برای راه اندازی RSS خود را chicklets (کسانی که کمی گرافیکی آیکون برای خدمات مختلف) خدمات و درخواستهای. Pinging است زمانی که شما در پست مطالب جدید این خدمات مختلف است که بررسی برای به روز رسانی محتوای وبلاگ دریافت پینگ به طور خودکار زمانی که شما به روز رسانی. این پینگ اطلاع از این خدمات است که وجود دارد چیزی جدید در وبلاگ خود. مرتب کردن بر اساس مانند موتورهای جستجو برای وبلاگ ها.
  4. ارائه توانایی برای عضویت در وبلاگ خود و ارسال توسط ایمیل. برخی از افراد فقط نمی خواهد آن را به وبلاگ خود را برای دیدن چه چیزی جدید — آن را آسان برای آنها را!
  5. در هنگام تایپ پست های خود را, مطمئن شوید که به استفاده از یک عنوان جاذب به عنوان اولین چیزی است که مردمی را ببینید هنگامی که شما به روز رسانی می شوند. شما می خواهید برای ایجاد یک عنوان است که جلب توجه خود را در حالی که در صورت امکان یکپارچه سازی عبارات کلیدی در مورد تمرکز اصلی خود را.
  6. بسیار مهم است به خصوص اگر شما در حال وبلاگ نویسی برای کسب و کار است که شما مناسب استفاده از ساختار جمله و دستور زبان و برای چک کردن غلط املایی. وبلاگ نویس ساخته شده است در بررسی املا. از آن استفاده کنید!
  7. وبلاگ به عنوان اغلب به عنوان امکان پذیر است و هیچ تردیدی برای نشان دادن شخصیت خود را! وبلاگ انتظار می رود که بیشتر مرزی و بازدید کنندگان در واقع می خواهید برای دریافت یک ایده از افرادی که در پشت این نوع بر روی صفحه نمایش خود را. اطلاعات بیشتر نکات و تفسیر شما می توانید اضافه کنید بهتر است. آیا بهترین خود را به پست حداقل ۳ بار در هر هفته برای حفظ بازدید کننده خود را و مشترکین علاقه مند و آینده را برای بیشتر.

کسانی که فقط اصول اولیه به وبلاگ خود را تا و در حال اجرا به طوری که شما می توانید آن را به تهیه کردن به مشتریان فعلی جذب مشتریان جدید و شرکای تجاری و قرار گرفتن در معرض اضافی برای کسب و کار شما. و شما می توانید سرگرم کننده در روند وبلاگ نویسی در مورد آنچه شما می دانید ،

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران درباره اجباری شدن استفاده از ماسک در حمل‌ونقل عمومی توضیح داد. Source link

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.