دیجی اسکریپت

ورد – چیزی که آنها می توانید انجام دهید اگر درست استفاده شود! – باران وب | دیجی اسکریپت

ورد – چیزی که آنها می توانید انجام دهید اگر درست استفاده شود! – باران وب
[ad_1]

آیا شما تا به حال از خواب بیدار در صبح با سرود یا آهنگ در سر شما است که شما نمی توانید خودتان را از خواندن و تکرار و بیش از بیش ، آیا شما همیشه شنیدن بخشی از یک آهنگ و یا کسی که در اطراف آواز یا حلقه تن از یک تلفن همراه و شروع به تکرار است که بخش ناخودآگاه? این یک طلسم.

راه ما با استفاده از ورد در زندگی روزانه ما است کاملا ناکارآمد به خصوص که کلمات ما تکرار معمولا خالص زباله که ما جمع آوری در سر ما و این که بیشتر از این زمان هیچ معنی ندارند. در زمان حتی برخی از مردم شروع به تکرار کلمات بی معنی… اگر ما را که مکانیسم که ما یک استعداد طبیعی (پس از آن اتفاق می افتد ناخودآگاه بیشتر از زمان) و استفاده از آن به نفع ما آگاهانه در راه است ؟

اگر ما آن را در راه درست اگر ما با استفاده از ورد در یک راه خاص ما خواهد بود با به دست آوردن مقدار قدرت مغز و ما خواهد بود با اتخاذ یک ابزار قدرتمند است که می تواند اثر بسیار مثبتی در زندگی ما است. باید چیکار کنیم که هدف ؟

ما نیاز به آماده سازی مثبت جملات هستند که به ما فشار نسبت به اهداف ما است. اگر برای مثال یکی از هدف ما این است به از دست دادن وزن می تواند استفاده از یک جمله ای مثل “من, مناسب, مناسب, مناسب, و هر روز من و نازی.”

– ما نیاز به تنظیم زمان در طول روز و در صبح که ما توسط خودمان به تکرار این جمله را بارها و بارها. در نهایت ما می تواند تکرار شود که حکم در ما ورزش میکنیم (ورزش) و یا در حالی که رفت و آمد به محل کار و یا اگر ما در انجام برخی از دویدن و یا راه رفتن, این می تواند یک زمان مناسب به تکرار incantation. شما نمی توانید تصور کنید آنچه در بیست یا سی دقیقه در هر روز تکرار به خودتان این نوع طلسم می تواند انجام دهد به مغز شما و به روح خود را.

سوم در حالی که تکرار این جمله که ما باید استفاده صحیح تحریک کننده تن است. بسیار کمتر خواهد بود مفید به تکرار این عبارت در یک راه مکانیکی مانند یک ربات. بهترین نگرش ما و استقرار و اهنگ و بیشترین اثر این طلسم را در ذهن ما است.

چهارم ما لازم نیست که به نگرانی در اگر مردم در اطراف وجود دارد و یا اگر مردم مراقب ما اقدام دیوانه. اگر ما سرگرم کننده دیگر مردم این فوق العاده است و ما انجام می دهند از مزایای زیادی به خودمان را در همان زمان.

دریافت خود را به تمرین ورد. بسیاری از افراد موفق انجام آن از موفق ورزشی, بازیکنان موفق سیاستمداران و بازرگانان. سعی کنید آن را برای یک دوره ده روز برای یک هدف خاص شما نیاز به رسیدن و مشاهده دولت خود را از ذهن و روحیه خود را, در طول و بعد از این ده روز و اعتماد به نفس شما را به انجام هیچ چیز دیگری از تکرار یک جمله در یک لحن مثبت و داشتن یک نگرش مثبت است.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.