دیجی اسکریپت

ویژگی های کارآفرین در کسب و کار و توسعه اجتماعی و اقتصادی – باران وب | دیجی اسکریپت

ویژگی های کارآفرین در کسب و کار و توسعه اجتماعی و اقتصادی – باران وب
[ad_1]

“این عنصر حیاتی گرفتن لب خود را و انجام چیزی. آن را به عنوان ساده به عنوان آن است. بسیاری از مردم ایده های اما چند وجود دارد که تصمیم به انجام کاری در مورد آنها در حال حاضر. نه فردا. نه هفته آینده; اما امروز. کارآفرین واقعی است که یک فاعل و نه یک خیال باف.” نولان بوشنلبنیانگذار آتاری و Chuck E. cheese’s

این چیزی است که کارآفرینی, همه چیز در مورد. شما نیاز به ‘آتش در شکم’ به یک کارآفرین موفق است; قاطعانه اصرار به ایجاد کسب و کار خود و ایده تبدیل به واقعیت و موفق است. به گفته پیتر دراکر کارآفرینی “نظام نوآوری که شامل هدفمند و سازمان یافته جستجو برای تغییرات است و تجزیه و تحلیل سیستماتیک از فرصت چنین تغییراتی ممکن است پیشنهاد های اقتصادی و اجتماعی نوآوری است.” آن است که ذاتی توانایی ساخت و ایجاد چیزی مربوطه و موفق از عملا هیچ چیز. در یک چشم انداز گسترده تر کارآفرینی نگرش است; کیفیت به دنبال به چالش کشیدن فرصت ها را تنها در محاسبه ریسک و رانندگی مزایای راه اندازی یک سرمایه گذاری سود آور.

وجود نقش های متعددی است که می آیند با کیفیت کارآفرینی و بیشتر از این با هدف گسترده تر اجتماعی و اقتصادی توسعه است. بحث این نامه هستند نقش اصلی یک کارآفرین.

کارآفرین به عنوان خطر کردن.

با توجه به Richard Cantillon کارآفرینی, همه چیز در مورد داشتن تمایل و پیش بینی با فرض خطرات در حالی که مصرف محاسبه اعمال در ساخت سود و یا از دست دادن. با توجه به او یک کارآفرین باید ریسک به دنبال و کارآمد هشدار اگر نه نوآورانه در معنای واقعی. نقش یک کارآفرین شامل دو نوع خطرات; اندازه گیری و unmeasured. اما یک کارآفرین موفق کسی است که دارای پتانسیل برای پیش بینی و فرض unmeasured ریسک در کسب و کار خود تبدیل آنها به فرصت های کسب و کار برای رشد و سود.

کارآفرین به عنوان مبتکر.

کارآفرینی نقش مهمی در یکسان سازی دانش است که در سال های اخیر استفاده از, و راه اندازی فرم های جدید و توابع از تولید به طراحی تولید و بازار محصولات جدید و نوآورانه. Joseph Schumpeter اشاره کرد که در اینجا نوآوری به این معنا نیست که آن را به تازگی کشف شده است. کیفیت یک کارآفرین نهفته در استفاده از دانش موجود است که هرگز قبل از استفاده در تولید. بیشتر از اینکه یک مخترع کارآفرین نیاز به داشتن پتانسیل رانندگی اختراع به سودآور بهره برداری تجاری.

کارآفرین به عنوان یک رهبر.

این یکی از نقش اصلی کارآفرینی. با توجه به آلفرد مارشال, یک کارآفرین “باید یک رهبر طبیعی از مردان که می توانید انتخاب دستیاران عاقلانه بلکه ورزش به طور کلی بیش از همه چیز کنترل و حفظ نظم و وحدت در اصلی طرح کسب و کار.” او باید ثابت lookout برای روش های نوآورانه است که تضمین های موثر با توجه به هزینه های در حال حاضر در حال استفاده است. او باید دارای ذاتی کیفیت پیشرو در کسب و کار و نیروی کار به سمت بهتر اجتماعی و اقتصادی در یک چشم انداز وسیع تر.

کارآفرین به عنوان اعاده یا Perceiver.

جان بیتس کلارک انداز کارآفرینی به عنوان فرایند مسئول حفظ هماهنگی است که کمک می کند تا در بازسازی اجتماعی و اقتصاد به موقعیت موثر در تعادل است. از طریق یک جامع “کشف فرایند” کارآفرینان شناسایی فرصت های سودآور و خطرات در نتیجه رانندگی بازار به سمت تعادل است. نقش کارآفرینی نهفته است در حال آماده باش به سود فرصت های کسب و کار و برای این که کیفیت ادراک اولیه صفت از یک کارآفرین موفق.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.