دیجی اسکریپت

پشتیبانی به صورت تیکتینگ در جوملا با افزونه RSTickets Pro | دیجی اسکریپت

پشتیبانی به صورت تیکتینگ در جوملا با افزونه RSTickets Pro
[ad_1]

RSTickets Pro یک سیستم HelpDesk و تیکتینگ فوق العاده قدرتمند و همه فن حریف بر پایه ی جوملا است که میتواند تمامی نیاز های شما را برای پشتیبانی مشتریانتان به خوبی براورده کند. این کامپوننت یکی دیگر از کامپوننت های قدرتمند تیم RSJoomla است. در کنار امکانات اصلی و پایه ای، از مزایای افزونه RSTickets Pro برای جوملا این است که این کامپوننت خودش به صورت پیشفرض به سیستم Knowledge Base نیز مجهز بوده که دارا بودن چنین امکانی میتواند زمانی که توسط شما یا کارمندانتان صرف پشتیبانی میشود را به شکل چشمگیری کاهش داده و به کاربران شما در داشتن تجربه ای بهتر از سیستم پشتیبانی شما یاری بدهد.

 

پشتیبانی به صورت تیکتینگ در جوملا با افزونه RSTickets Pro

 

سیستم تیکتینگ آر اس تیکت پرو به امکانات گسترده ای مجهز است که در ادامه سعی میکنیم به طور مختصر به شرح این امکانات بپردازیم. یکی از امکانات جالب این سیستم، سادگی ارسال تیکت برای مشتریان شماست. اگر شخصی که میخواهد در سیستم تیکت ارسال کند وارد اکانت خود نشده باشد و حساب کاربری نداشته باشد، به سادگی با درج نام و ایمیلش، حساب کاربری وی ایجاد شده و اطلاعات آن به ایمیل شخص ارسال میشود. همچنین در هر تیکتی که کاربر برای شما ارسال کند، اطلاعات تکمیلی از قبیل IP کاربر، مرورگر شخص، آدرس ارجاع دهنده و اینکه آیا به اکانت خود وارد شده یا خیر نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 

پشتیبانی به صورت تیکتینگ در جوملا با افزونه RSTickets Pro

 

RSTickets Pro به طور پیشفرض به سه درجه ی اولویت بندی (کم، نرمال و زیاد) و سه حالت مختلف (باز، نگه داشته شده و بسته شده) برای تیکت ها مجهز است. شما میتوانید این اولویت بندی را به دلخواه خود ویرایش کرده و برای اولویت های مختلف نیز رنگ های متفاوتی تعریف کنید تا امکان تشخیص این تیکت ها از یکدیگر آسان تر باشد. همچنین گرچه سه وضعیت مختلف باز، نگه داشته شده و بسته شده قابل تغییر نیستند ولی آر اس تیکت به شما اجازه میدهد که وضعیت های مختلف خود را نیز به این سه وضعیت اضافه کرده و آنچه را دلخواه شماست در اختیار داشته باشید.

 

 

برخی از امکانات پشتیبانی به صورت تیکتینگ در جوملا با افزونه RSTickets Pro :

  • قابلیت استفاده بر روی تمام نسخه های سری ۲.۵، ۳، ۳.۵، ۳.۶، ۳.۷، ۳.۸ و…
  • افزونه کاملا واکنشگرا و ریسپانسیو
  • ارسال تیکت توسط مشتریان
  • ارسال ایمیل هم برای مشتری هم برای کارشناس
  • تنظیم ارسال ایمیل در صورت تغییرات مختلف
  • ساخت دپارتمان های پشتیبانی متفاوت
  • ساخت گروه های کارشناسی با دسترسی و قوانین متفاوت
  • ردیابی کلمات کلیدی و کلمات حساس در تیکت‌ها
  • مشاهده تاریخچه فعالیت تیکت ها
  • ارسال تیکت توسط افراد ثبت نام نشده در سایت
  • تنظیم بسته شدن خودکار تیکت‌ها
  • سیستم اطلاع رسانی در صورت عدم ارسال پاسخ توسط مشتری
  • مدیریت تیکت هم از طریق بخش کاربری و ار طریق بخش مدیریت
  • تعریف فیلد های اختصاصی برای هر دپارتمان
  • بررسی عملکرد کارشناسان در بخش پشتیبانی
  • رای گیری از مشتریان در پاسخگویی تیکت‌ها
  • تعیین زمان صرف شده برای هر تیکت توسط کارشناس
  • اختصاص یافتن خودکار تیکت‌ها به کارشناسان طبق تنظیمات شما
  • در نظر گرفتن اولیت های مختلف برای تیکت ها
  • در نظر گرفتن وضعیت های مختلف برای تیکت ‌ها
  • تعریف متن پیش فرض ایمیل های ارسالی
  • دارای دانشنامه برای نوشتن سوالات پر تکرار و جواب های آماده
  • تعریف جستجوهای از پیش تعیین شده
  • اینها تنها بخشی از امکانات این افزونه قدرتمند است
  • و..

نوشته پشتیبانی به صورت تیکتینگ در جوملا با افزونه RSTickets Pro اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.