دیجی اسکریپت

پنج گام برنامه ریزی برای حل مشکلات کلمه ریاضی – باران وب | دیجی اسکریپت

پنج گام برنامه ریزی برای حل مشکلات کلمه ریاضی – باران وب
[ad_1]

یکی از مخوف ترین تکالیف دانش آموزان در ریاضی است که حل مشکلات کلمه. اگر تا کنون یک دانش آموز برگ از یک سوال در یک آزمون شما می توانید مطمئن باشید که این امر می تواند یک کلمه مشکل است. بخشی از دلیل این است که دانش آموز اغلب مشکل در تصمیم گیری چه مراحلی را برای تجزیه و تحلیل و درک آنچه مشکل است.

مهم نیست که چه سطح از ریاضی من در بر داشت زیر روش بسیار موفق شود که حل مشکلات کلمه. من به آن تماس بگیرید پنج گام برنامه ریزی است. به عنوان یک معلم ریاضی دبیرستان, من اصرار من دانش آموزان با استفاده از این پنج مرحله برنامه ریزی برای حل مشکلات کلمه. هنگامی که درجه مشق شب خود را و یا مارک یک کاغذ امتحان من اختصاص پنج علامت برای یک کلمه مشکل است. اگر دانش آموزان فقط به من پاسخ صحیح بدون زیر پنج مرحله طرح آنها تنها یک نقطه برای پاسخ خود را. دانش آموزانی که به دنبال آن پنج مرحله طرح می تواند تا چهار امتیاز از پنج حتی اگر آنها اشتباه کردم پاسخ به این مشکل است.

آنچه که در این طرح برای حل math word problems? در اینجا یک نمودار من قرار داده در هیئت مدیره زمانی که آموزش این استراتژی به دانش آموزان است.

پنج مرحله طرح

a)? ب) X = c) معادله d) پیدا کردن x. e) پاسخ قسمت).

بخش یک): این دانش آموزان به نوشتن آنچه که آنها از شما می خواهم برای پیدا کردن در word مشکل است. معمولا این می تواند در بر داشت در جمله حاوی علامت سوال. اگر سوال این بود که به عنوان یک فرمان, برای مثال, ‘پیدا کردن شماره.’ که تبدیل به سوال نوشته شود در قسمت یک).

قسمت b): در قسمت ب) دانش آموزان را به لیست چه اطلاعاتی به آنها داده می شود و اختصاص دادن یک متغیر به آیتم هایی که ناشناخته بودند. موجود در این بخش خواهد بود یک لیست از اقلام و یکی از آنها خواهد بود برابر با x.

بخش ج): بخش c) معادله جبری است که نیاز به حل برای x. نوشتن صحیح معادله اغلب سخت ترین بخشی از این ورزش است اما با تمرین و دانشجویان بهتر شد و در شناسایی معادله مورد استفاده قرار گیرد. اغلب از آن تنها نیاز دانش آموز به ترجمه جمله انگلیسی به ریاضی جمله است. فعل در جمله انگلیسی است که معادل علامت مساوی در یک معادله است. سمت چپ معادله می آید از تمام کلمات در جمله است که به نظر می رسد قبل از فعل. من آموزش این دانش آموزان به نوشتن آن اطلاعات را قرار داده و سپس علامت مساوی. تمام کلمات در جمله بعد از فعل شد رونویسی به یک عبارت جبری و قرار داده شده در سمت راست از معادله است.

قسمت d): دانش آموزان خواهد و سپس با استفاده از معادله است که آنها ساخته شده در بخش c) و حل معادله x. این قسمت از برنامه نیاز دانش آموزان را به می دانم که چگونه به حل انواع مختلف معادلات.

بخش (e): با استفاده از این مقدار برای x است که آنها در بر داشت در قسمت d) سپس از دانش آموزان استفاده می شود که اطلاعات برای پاسخ به این سوال پرسیده شده در بخش یک). اغلب پیدا کردن مقدار x است نه پاسخ به این کلمه مشکل است. دانش آموزان نیاز به بررسی با قسمت b) برای دیدن آنچه که x ایستاده بود و سپس استفاده از آن برای پاسخ به این سوال. دانش آموزان نیاز به نوشتن بخشی e) در یک جمله کامل.

در اینجا یک مثال از یک pre-algebra سطح کلمه مشکل با استفاده از پنج مرحله طرح است.

مثال: یک عدد ضرب در شش چهار بیش از چهار برابر این تعداد است. پیدا کردن شماره.

جواب: الف) پیدا کردن شماره. ب) اجازه دهید x = تعداد c) 6x = 4x + 4 d) 2x = 4

x = 2, e) شماره ۲ است.

در اینجا یک مثال دیگر است.

مجموع سه متوالی حتی شماره ۳۶ است. آنچه که در شماره دوم?

پاسخ: یک) چیست و دوم حتی متوالی شماره? ب) ۱ عدد = x

۲ عدد = x + 2

۳ عدد = x + 4 c) x + x + 2 + x + 4 = 36 d) 3x + 6 = 36

۳x = 30

x = 10 e) دوم شماره ۱۲ است.

مهم نیست که چه سطح از ریاضی – pre – algebra جبر من جبر دوم قبل از حساب دیفرانسیل و انتگرال, حساب دیفرانسیل و انتگرال مثلثات یا آمار با استفاده از پنج مرحله طرح کمک می کند تا دانش آموزان برای کشف دقیقا همان چیزی است که اطلاعات داده شده و آنچه را که آنها نیاز به پیدا کردن به منظور پاسخ به یک کلمه مشکل است. اغلب با استفاده از یک نمودار می تواند کمک به شناسایی متغیرهای مورد نیاز در قسمت b). هنگامی که قسمت b) است را بر روی کاغذ و سپس نوشتن معادله بسیار آسان تر می شود و دانش آموزان می توانند با استفاده از معادله خود را حل مهارت های خود را به پیدا کردن پاسخ به این کلمه مشکل است.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.