دیجی اسکریپت

پوسته شرکتی برای وردپرس فارسی | دانلود پوسته شرکتی رایگان وردپرس | دیجی اسکریپت

پوسته شرکتی برای وردپرس فارسی | دانلود پوسته شرکتی رایگان وردپرس
[ad_1]

با درود فراوان به دوستان عزیز

پوسته‌ای که در این نوشته به معرفی و ارایه آن خواهیم پرداخت، Business Kit نام دارد که به‌دست دوستان در بخش پارسی سازیِ گروه ماندگار وب برای شما دوستان و کاربران وردپرس پارسی، با بالاترین کیفیت ممکن ترجمه و راست‌چین شده است.

پوسته شرکتی وردپرس Business Kit یک پوسته رایگان بسیار جذاب و زیبا می‌باشد که اگر شما صاحب یه سایت شرکتی هستید، بی‌شک توجه شما را جلب خواهد کرد، چرا که این پوسته شرکتی برای وردپرس، برخلاف سایر پوسته‌های شرکتی وردپرس، دارای بخش‌ها و ویژگی‌های بسیار زیادی می‌باشد و شما می‌توانید با استفاده از آن یک سایت شرکتی کامل و زیبا داشته باشید.

پوسته شرکتی برای وردپرس بصورت کاملا ریسپانسیو طراحی شده است که برگه نخست آن تک ستونه می‌باشد و سایر برگه‌های آن نیز دارای سایدبار می‌باشند که شما می‌توانید راست یا چپ بودن سایدبار پوسته شرکتی وردپرس را مشخص کنید، پوسته شرکتی Business Kit در دو نگارش رایگان و پولی ارایه شده است که تیم پارسی ساز ماندگار وب، نگارش رایگان آن را برای شما دوستان گرامی آماده کرده است که در این نگارش ویژگی‌هایی همچون: اسلایدر، ناحیه ابزارکی + ابزارک‌های اختصاصی، بخش نمونه کارها، تیم، آخرین‌های وبلاگ، دیدگاه مشتریان، لوگوی مشتریان و… وجود دارد.

برای استفاده از این پوسته شرکتی رایگان وردپرس، نخست می‌بایست فایل پوسته وردپرس را از پایین همین نوشته دریافت کنید، سپس آن‌را از پیشخوان وردپرس و یا هاست وردپرس بارگذاری و نسبت به نصب و فعال کردن آن اقدام کنید. پس از آن به مسیر: پیشخوان > برگه‌ها > افزودن برگه رفته و یک برگه با نام دلخواه (نمونه : خانه) ساخته و از سمت چپ همان برگه در بخش ویژگی‌های برگه قالب را بر روی Home قرار دهید و برگه را انتشار دهید.

در مرحله‌ی بعدی باید به مسیر: پیشخوان > تنظیمات > خواندن، رفته و همانند تصویر زیر، برگه ساخته شده را برای نمایش در برگه‌ی نخست گزینش کنید:

دانلود پوسته شرکتی وردپرس فارسی

سپس افزونه Theme Toolkit را نیز در وردپرس خود نصب و فعال کنید.

حال پس از ذخیره کردن تغییرات چنانچه تمایل به نمایش محتوای آزمایشی در سایت خود دارید، می‌بایست فایل‌هایی که پیوسته با محتوای آزمایشی و ابزارک‌های پوسته هستند را درون‌ریزی کنید که برای درون ریز کردن ابزارک‌ها نیاز هست افزونه‌ی Widget Importer & Exporter را نصب و فعال کنید. پس از فعال کردن افزونه به مسیر: پیشخوان > ابزارها > درون ریز & برون بر ابزارک، رفته و در بخش درون ریز فایلی که از اینجا دریافت می‌کنید را گزینش کرده تا ابزارک‌های پوسته در سایت وردپرسی شما درون‌ریز شوند. برای درون‌ریز کردن محتوای متنی نیز کافیست به مسیر: پیشخوان > ابزارها > درون‌ریزی رفته و از آیتمی که برای WordPress در دسترس شما قرار داده شده، فایلی که از اینجا دریافت می‌کنید را برای درون‌ریزی گزینش می‌کنید.

در پایان نیز به مسیر: پیشخوان > نمایش > سفارشی‌سازی رفته و پیکربندی مورد پسند خود را اعمال و ذخیره کنید.

چنانچه از کاربران هاستینگ ماندگار وب هستید، می‌توانید درخواست بدهید تا این پوسته بصورت رایگان برای شما نصب گردد.

پیش نمایش پوسته شرکتی برای وردپرس

دانلود پوسته شرکتی برای وردپرس (Business Kit)

کانال تلگرام ماندگار وب

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.