دیجی اسکریپت

» پیشنهاد بودجه اسرار – آنچه شما باید بدانید – باران وب

پیشنهاد بودجه اسرار – آنچه شما باید بدانید – باران وب
[ad_1]

شروع یک کسب و کار پول می گیرد و من مطمئن هستم که شما همه شنیده گفت: “در آن طول می کشد تا پول را به پول”. در عین حال بسیاری در MLM و صنعت بازاریابی شبکه ای باید به این مفهوم است که آنها می توانند غنی بدون صرف یک سکه. اگر آنها شروع یک آجر و ملات کسب و کار آنها احساس نمی این راه تا جایی که قطع?

برای برخی از مردم ایده گرفتن چیزی برای هیچ چیز, آنقدر قوی است که آنها به پایان رسید تا گرفتن کسب و کار خود را به طور جدی. در واقع آن پول برای ساخت یک شبکه موفق بازاریابی کسب و کار. هر چند قبول دارم که هزینه های راه اندازی در حال بطور قابل توجهی پایین تر از در یک کسب و کار سنتی سرمایه گذاری وجود دارد هنوز هم هزینه های درگیر. پس چگونه می تواند به شما در بالا بردن این راه اندازی صندوق بدون هزینه های زیادی از پول خود را ؟ این است که در آن پیشنهاد بودجه را به بازی می آید.

این ایده از یک پیشنهاد بودجه یک مفهوم نسبتا جدید در جهان از بازاریابی شبکه ای. آن است که اساسا یک راه قرار دادن مردم از طریق یک قیف فروش در جهت تولید در صف مقابل جریان نقدی است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد به صندوق تلاش های بازاریابی خود را.

پیشنهاد بودجه راز است که وجود دارد کم هزینه و کم خطر را در ظاهر از قیف به منظور ایجاد مقدار کمی از پول در حالی که گرفتن اطلاعات تماس از آگهی خود را. این کم هزینه ارائه می تواند یک کتاب الکترونیکی ۷ روز تصویری سری وبینار و یا هر چیز دیگری که شما تصمیم می گیرید. نقطه واقعا به منجر و فروش است که به سادگی یک جایزه.

هنگامی که شما منجر شود و آنها را به پاسخگوی خودکار خود را واقعا سرگرم کننده آغاز می شود. این جایی است که شما می توانید شروع به ساخت یک ارتباط با چشم انداز خود را به طوری که آنها را می دانید و اعتماد شما. به عنوان شما ساخت خود را به مقدار ارزش به چشم انداز خود را, شما می توانید شروع به توصیه های بالاتر بلیط موارد برای آنها را به خرید. اینها چه هستند شناخته شده به عنوان باطن خود را از محصولات. آنها می تواند شامل یک قیمت بالاتر البته برخی از مرتب کردن و یا حتی فرصت mlm خود را. آن را به طور کامل به شما.

این روند می تواند درد را به راه اندازی خود را به خصوص اگر شما یک مبتدی هستند بنابراین نگاه به استفاده از یک سیستم است که رسیدگی به این فرایند را برای شما. این می تواند صرفه جویی در شما یک تن از زمان و اندوه در دراز مدت و همچنین به شما یک فرصت برای تمرکز بیشتر بر روی بازاریابی کسب و کار شما به جای اینکه بیشتر به جنبه های فنی.

مالکیت »STEM» شیمی لیستی از دستگاه های آزمایشگاه شیمی و کاربرد آنها بروزرسانی شده در ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۶ تصویر پروفایل جانی-رینگو جانی رینگو بیشتر جانی-رینگو ، قبل از هر چیز ، عاشق خواندن و نوشتن است. یکی از تخصصهای وی نوشتن روی شیمی است. تماس با نویسنده لیستی از دستگاه […]

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.