دیجی اسکریپت

چرا نوپا باید برنامه مشاوره برای یک نرم افزار سفارشی راه حل – باران وب | دیجی اسکریپت

چرا نوپا باید برنامه مشاوره برای یک نرم افزار سفارشی راه حل – باران وب
[ad_1]

نرم افزار راه حل های توسعه می تواند پا زدن شروع جدید خود را در آن کسب و کار و توسعه کامل و سفارشی راه حل می تواند کمک به شما از طریق رقابت است. اما اگر همه چیز اشتباه و سپس راه اندازی خود را ممکن است تبدیل به یکی دیگر از شکست های دیجیتال scrapheap با فقیر کدهای ایده های اشتباه و دیگر مسائل توسعه. انجام مشق شب خود را قبل از شروع یک پروژه بسیار مهم است به عنوان های مختلف وجود دارد چیزهایی که در نظر بگیرید که می تواند کسب و کار خود و برنامه های کاربردی و کامل است.

ایجاد راه حل های سفارشی است که اولین گام است که شما باید در نظر بگیرید که همه کسب و کار هستند و نه نیازهای خود. هند دارای گزینه های مختلف در دسترس زمانی که می آید به توسعه یک نرم افزار سفارشی نرم افزار. هنگامی که شما درخواست برای نقل قول از چندین شرکت شما مطمئن باشید برای دریافت طیف گسترده ای از بودجه تنوع برای همان نوع از کار. اما قبل از اینکه شما شروع به یک مشاوره رایگان با حرفه ای واجد شرایط است.

پس از انتخاب یک نرم افزار سفارشی توسعه شرکت است و البته یک تصمیم بزرگ آن تاثیر مستقیم در نتیجه محصول نهایی خود را.

در اینجا در این مقاله ما بحث با شما چه چیزهایی هستند که شما باید با مشورت قبل از نهایی کامل همکاری.

چه گام های اولیه است که شما را قبل از شروع یک پروژه ؟

این سوال به شما کمک خواهد کرد به کشف بیشتر در مورد مشتری شرکت توسعه نرم افزار مانند آنچه آنها را در ابتدا برای ایجاد یک محصول است که خواهد شد آدرس خاص خود را نیاز دارد. یک شرکت خوب را در ابتدا تمرکز بر نیازهای کسب و کار شما به جای فن آوری قسمت. آنها مطمئنا برای یک جلسه به درک مورد نیاز است.

چگونه شما خود را تنظیم جدول زمانی پروژه?

قبل از اینکه شما شروع با یک پروژه مهم است که به روشن در جدول زمانی. در طول مشاوره شما می توانید به دانستن در مورد راه شرکت محاسبه زمان است که باید به طور کامل شفاف است. و در صورت تغییر و یا تاخیر و مطمئن شوید که راه آنها را محاسبه هزینه مربوط به پیشنهاد جدول زمانی.

چه خواهد شد این نرم افزار مدل توسعه است که این شرکت را استفاده کنید ؟

تمام مشتریان شرکت های توسعه نرم افزار خود را مدیریت سبک های در حال توسعه پروژه های خود را. این که آیا آن یک آبشار یا چالاک بسیار مهم است که مدل مناسب شرکت شما کار سبک. مدیران پروژه معمولا ترجیح می دهند به استفاده از فرز, پس از آن کمک می کند تا مشتری به ارائه بازخورد در طول کل پروژه توسعه و همچنین کمک می کند تا به نگه داشتن هزینه های پایین.

چگونه بسیاری از توسعه دهندگان خواهد شد اختصاص داده شده به این پروژه ؟

درک اندازه توسعه دهنده’s تیم خواهد شد که کار بر روی پروژه خود را کمک خواهد کرد که شما را به ارزیابی قابلیت ها و زمان تقریبی مورد نیاز برای تکمیل این پروژه است. اگر تنها یک تیم انتخاب شده باید کار بر روی پروژه خود را, اما این مهم است که اطمینان حاصل شود که در صورت هر گونه توسعه دهنده’s دسترس نبودن پروژه خود را دریافت نمی کند به تعویق افتاد. اگر شرکت نمی کند باید منابع کافی برای رسیدگی به خواسته های تاخیر ممکن است یک امکان بزرگ.

آنچه که موفقیت های قبلی پروژه های توسعه نرم افزار?

هر سفارشی قابل اعتماد شرکت توسعه نرم افزار را در یک سبد که پر است از داستان های موفقیت خود را. به منظور بررسی اینکه آیا این شرکت است که مناسب برای شما, شما می توانید آنها را به نشان می دهد که نتایج آنها ارائه شده قبل از. Don’t دریغ به درخواست برای هر گونه مرجع اطلاعات تماس برای مشتریان دیگر. شما می توانید در تماس با آنها را بعد از به دست آوردن دقیق پیشنهادات و انتقادات در مورد این شرکت است.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.