دیجی اسکریپت

چند فروشندگی در ووکامرس و فروش محصول توسط کاربران سایت | دیجی اسکریپت

چند فروشندگی در ووکامرس و فروش محصول توسط کاربران سایت
[ad_1]

افزونه چند فروشندگی در ووکامرس

افزونه چند فروشندگی در ووکامرس

در وردپرس می توانید کاری کنید که به آسانی فروشگاهی با چند فروشنده داشته باشید. کاری که دیجی کالا و بامیلو و آزمازون انجام می‌دهند. با اینکار شما به ازای فروش محصولات فروشندگان خود از آنها کمیسیونی دریافت می‌کنید. همچنین درصد کمیسیون را از قبل میتوانید مشخص کنید. با افزونه رایگان ووکامرس YITH WooCommerce Multi Vendor میتوان این قابلیت را به فروشگاه خود اضافه کرد.

کار با افزونه خیلی راحت و ساده است، در زیر آموزش افزونه را به طور کامل توضیح می دهیم. در صورت تمایل آموزش را دنبال و در سایت وردپرسی خود استفاده کنید.

نحوه کار با افزونه YITH WooCommerce Multi Vendor

مانند روال همیشه افزونه را دریافت و نصب کنید. پس از فعال کردن افزونه دو منو جدید به نام های Commissions و Vendor در پیشخوان وردپرس اضافه می شوند. در منو Vendor فروشنده های سایت تان را وارد و ذخیره کنید.

سپس، در بخش Commissions میتوان محصولاتی که فروشنده ها فروخته اند و گزارش کمیسیون فروشنده ها را مشاهده کرد. یعنی کمیسیون هایی که از هر فروشنده به مدیر سایت تعلق می گیرد را نشان می دهد. برای پیکربندی تنظیمات به مسیر yith plugins> multi vendor بروید.

در اولین تب، درصد کمیسیون از فروش محصولات فروشندگان را مشخص کنید. و روی دکمه save changes کلیک کنید. و در تب بعدی، رنگ برچسب نام فروشندگان در فروشگاه، فعالسازی مدیریت سفارشات(یعنی هر فروشنده به صورت مجزا سفارش محصولات خود را مدیریت کند) را تنظیم کنید. و در تب اخر نسخه پرمیوم افزونه را مشاهده و تهیه کنید.

تنظیمات افزونه

پس از اتمام کار، وارد صفحه ویرایش هر محصول شده و در پایین صفحه> سمت چپ در متاباکس vendor در کادر مشاهده شده نام فروشنده دلخواه خود را انتخاب و محصول را به روز رسانی کنید.

ویرایش محصول حال وقتی صفحه محصول را مشخص کنید مانند تصویر زیر نام فروشنده زیر محصول نمایش داده می شود. و در تب vendor میتوان نام فروشنده و محصولات آن را مشاهده کرد.

نمایش فروشنده

همچنین این افزونه دارای ابزارک است که میتوان لیست فروشندگان را در سایدبار سایت خود نیز نمایش دهید.

موفق و پیروز باشید.

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.