دیجی اسکریپت

چه قاضی نیست به شما بگویم در مورد قضاوت معوق – باران وب | دیجی اسکریپت

چه قاضی نیست به شما بگویم در مورد قضاوت معوق – باران وب
[ad_1]

بسیاری از قضات در شهرستان هریس را به متهم که معوق داوری بهترین چیز بعدی به اخراج بر مصرف خود را درخواست. در برخی موارد که ممکن است درست باشد اما در بسیاری از موارد معوق داوری بهترین چیز بعدی به یک اعتقاد.

معوق قضاوت در تگزاس یک روش خلاصی از یک پرونده جنایی است که در آن یک قاضی قبول درخواست از هیچ مسابقه یا گناه اما از عهده یک پیدا کردن از گناه تا زمانی که متهم از اتمام مدت آزادی مشروط. باید فرد کامل مشروط با موفقیت مورد رد شده است.

اما باید فرد موفق به تکمیل دوره مشروط دادگاه خواهد شد را وارد کنید و پیدا کردن گناه است و ممکن است حکم متهم به هر گونه مجازات تا حداکثر برای آن جرم. به این دلیل معوق داوری است که گاهی اوقات به عنوان تعقیب معوق.

پس از اتمام موفقیت آمیز از مشروط شدن فرد ممکن است واجد شرایط برای درخواست دادگاه برای یک سفارش از عدم اطلاع. این همان است که محو سابقه کیفری. کلید واژه عدم اطلاع. امضا صرفا جهت اطلاع دستگیری آژانس های اجرای قانون است که آنها ممکن است افشای هر گونه اطلاعات در مورد وضع از این مورد برای هر کسی خارج از قانون اجرای – به جز برای ۲۴ دیگر نام نهاد.

معوق داوری ممکن است ارائه شده برای هر گونه اتهام جزایی به جز هر جرم ذکر شده در بخش ۴۹ Texas Penal Code – تگزاس DWI اساسنامه.

برای بسیاری از جنحه دفع از طریق معوق قضاوت یک فرد ممکن است دادخواست به دادگاه برای یک سفارش از عدم اطلاع بر تکمیل مشروط. قاضی دارای اختیار برای تصمیم گیری که آیا برای اعطای سفارش انکار سفارش و یا تجدید دادخواست در زمان بعد.

برای جنحه دیگر از جمله آدم ربایی جرم تجاوز جنسی, حمله, جرائم, جرائم علیه خانواده رفتار آشوبگرانه و یا سلاح جرائم درخواست باید صبر کنید تا دومین سالگرد اخراج قبل از دادخواست دادگاه برای یک سفارش از عدم اطلاع. اگر درخواست شد به یک جنایت درخواست باید صبر کنید تا پنجمین سالگرد اخراج.

نه هر کس است واجد شرایط برای یک سفارش از عدم اطلاع. اگر یک فرد دارای یک قبل از محکومیت و یا قرار داده شده در معوق داوری برای یک جرم نیاز به ثبت نام به عنوان یک sex مجرم تشدید آدم ربایی, قتل کودک رها و یا خطر افتادن نقض محافظ نظم وسیله و یا یک جرم خشونت در خانواده است که فرد حق ندارد به منظور از عدم اطلاع پس از آن برای هر جرم.

و حتی اگر قاضی نشانه منظور از عدم اطلاع برخی از سازمان ها هنوز هم ممکن است به دست آوردن اطلاعات در مورد پرونده است. بسیاری از نام سازمان (تگزاس دولت در بخش کد ۴۱۱٫۰۸۱(من)) در حال تنظیم مقررات و صدور مجوز سازمان و همچنین مدارس و آتش و ادارات و خانه های امن برای کودکان است.

بنابراین شما ممکن است که اعتقاد بر رکورد خود را, اما این اطلاعات هنوز وجود دارد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.