دیجی اسکریپت

چگونه برای به دست آوردن بیشتر از شما سرمایه گذاری در خواندن – باران وب | دیجی اسکریپت

چگونه برای به دست آوردن بیشتر از شما سرمایه گذاری در خواندن – باران وب
[ad_1]

آیا شما واقعا خواندن است ؟

شما ممکن است خودتان را در یک موقعیت چیزی شبیه به این قبل از. شما یک کتاب است که شما خواهد شد سوال در بعدی خود را در دانشکده ادبیات کلاس تنها chums خود را متقاعد شما برای ضربه زدن به حزب بزرگ در برادری شب قبل از. یا شاید شما فقط خوابش خواندن آن.

صبح روز بعد ذهن فازی و hungover شما انگشت شست از طریق جیمز جویس اولیس در یک ساعت بیش از میوه حلقه ها و قهوه قوی. کتاب می خواند مانند استادانه درست شده شوخی های نوشته شده برای hungover دانشجویان است.

هنوز هم شاید شما به یاد داشته باشید جزئیات یا دو و یک زن و شوهر امتیاز شما نمی دریافت کرده اند در مسابقه در غیر این صورت. شما چیزی به دست آورد. نه خیلی زیاد.

من اعتراف به داشتن فقط یک ساعت برای آماده شدن برای تدریس پیر مرد و دریا توسط همینگوی که من تا به حال به نوعی هنوز به عنوان خوانده شده به جیک جیک یک گروه ۶۰ نفری از دانشجویان است. خوشبختانه آن کوتاه است.

اما فرض کنید رئیس خود را پرتاب شما ۵۰ صفحه کاغذ سفید است که شما نیاز به ارائه گزارش در ۲۰ دقیقه.

بدون در نظر گرفتن شرایط شما بسیاری از انواع مختلف خواندن از ایمیل به زندگینامه و مغز خود را سازگار به نیازهای این وضعیت (یا نه). ماهر تر شما به عنوان یک خواننده و نویسنده ساده تر از این اقتباس می شود.

خواندن با یک هدف

یک طیف خواندن وجود دارد از به چالش کشیدن ساده است و من ذکر فقط چند در اینجا شما را به برخی از زمینه قبل از من به اشتراک گذاشتن برخی از ترفندها برای تطبیق خود را سبک خواندن. شما خود را تغییر دهید خواندن بسته به هدف خود را و چه مقدار زمان به شما:

  • مهم: این جدی methodic و evaluative. با هدف حفظ و یادگیری وارد گفت و گو ارزیابی کنند.
  • جدی: این زحمت کش توجه و متمرکز شده است. در نظر دارد برای یادگیری است اما نه لزوما ارزیابی یا ارزیابی است.
  • استراتژیک: سریع برنامه ریزی شده و هدفمند است. این نوع بیمار توصیف در جزئیات بیشتر. شما در واقع نمی خواندن کل قطعه است که باعث می شود آن را متفاوت از بعد نوع است.
  • سرعت: فوق العاده سریع و سیستماتیک. شما می توانید دوره های آموزشی است که به شما آموزش چگونه به انجام این کار مختلف از راه های مختلف با موفقیت.

فقط به شما اطمینان بدهم که من در نظر گرفتن شما را از یک مسیر به جنون چک کردن این نقل قول و چه کسی آن را گفته:

خواندن از یک سن خاصی انتقال ذهن بیش از حد از آن حرفه های خلاق. هر کسی که بار خوانده شده بیش از حد و استفاده از مغز خود را بیش از حد کوچک می افتد به تنبل عادات تفکر است.

آلبرت انیشتین

بنابراین هدف من در اینجا این است که شما را با ارائه ابزار به شما اجازه می دهد برای تنظیم خود را خواندن نرخ بسته به شرایط.

استراتژیک خواندن

شما می توانید استراتژیک خواندن در نرخ های مختلف بسته به اینکه چقدر زمان دارید. این جالبترین کیفیت: شما می توانید انطباق در پرواز است. در اینجا مراحل:

  1. توجه داشته باشید چقدر زمان دارید و چه مدت طول قطعه است. این اجازه می دهد تا شما می دانید که چگونه به سرعت خود را به عنوان شما را از طریق فرایند. شما حتی ممکن است تصمیم می گیرید شما نیاز به جست و خیز برخی از مراحل است.
  2. نگاهی به عنوان و به سرعت تصمیم می گیرید آنچه شما فکر می کنم نوشتن در مورد. شما می توانید بیشتر یا کمتر زمان با این بسته به محدودیت های خود را. حدس می زنم آنچه شما فکر می کنید این کاغذ را انجام داده چه مدت آن است و آنچه شما فکر می کنم عنوان وسیله.
  3. سرعت اسکن بند اول شکار یک بیانیه پایان نامه. پایان نامه اظهارات ضبط کل مقاله در یک جمله. اکثر نویسندگان با استفاده از آنها و آنها با ارائه یک روش برای شما برای شروع طبقه بندی اطلاعات است. اگر آن را کپی دیسک شما ممکن است زیر خط دار آن است. اگر شما می توانید یک لحظه واقعا روند و به یاد داشته باشید معنای پایان نامه.
  4. تلنگر به پایان و خواندن پاراگراف نتیجه گیری نزدیک است. این باید شروع به کمک به شما شروع به کشیدن مفاهیم با هم و ساخت حس از آنها.
  5. بازگشت به ابتدا و به عنوان خوانده شده از طریق همه عناوین (اگر نوشتن آنها است). دوباره, این است که ارائه اطلاعات برای کمک به شما در دسته بندی. همچنین نگاه کنید تمام تصاویر و خواندن و نوشتن شرح تصاویر وبه عنوان نویسندگان اغلب شامل اطلاعات کلیدی در گرافیک قالب.
  6. بازگشت به شروع و خواندن اولین و آخرین جمله هر پاراگراف. این تقریبا تضمین خواهد کرد که شما ضربه موضوع حکم است که ارائه خواهد شد جان کلام محتوای مقاله است.
  7. یک دقیقه به اجرا را از طریق تمام مقاله ها را در ذهن خود. اگر شما هم از نوشتن یک جمله خلاصه در کلمات خود را که قطاری از مهم ترین ایده ها.

یکی از مهم ترین مفاهیم شما باید به یاد داشته باشید این است که این مراحل را انعطاف پذیر هستند. اگر شما نسبتا کمی زمان حرکت را از طریق آنها را به سرعت.

بیایید می گویند شما فقط باید ۱۵ دقیقه برای ۲۰ صفحه کاغذ. سعی کنید انجام ۱-۶ به سرعت. شاید زمان وجود ندارد که سعی کنید ۱-۳ یا فقط ۱ و ۶ (اگر شما واقعا در زمان کوتاه فقط با خواندن جمله اول هر پاراگراف به جای اولین و آخرین).

من امیدوارم که این راهنمایی به شما کمک کند اینسو انسو جمع کردن از خود را به خواندن اطلاعات شما واقعا نیاز. آنها مرا نجات داد و من فکر می کنم شما می شود شگفت زده چگونه مفید است.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.