دیجی اسکریپت

چگونه به بازیابی از دست رفته ویدئوها از کانن Vixia HG20 دوربین فیلمبرداری – باران وب | دیجی اسکریپت

چگونه به بازیابی از دست رفته ویدئوها از کانن Vixia HG20 دوربین فیلمبرداری – باران وب
[ad_1]

کانن Vixia HG20 است پر زرق و برق HD (کیفیت بالا) دوربین فیلمبرداری از کانن. آن است که منطقی ساده برای استفاده در خارج از جعبه و آن را به نظر می رسد بسیار خوب نیز هست. آن است که تقریبا شبیه به Vixia HF11 از این شرکت بر خلاف ضبط عمدتا به فلش داخلی ذخیره سازی آن را ثبت و ضبط ویدئوها به هارد دیسک. هارد دیسک ذخیره سازی است که بسیار مستعد ابتلا به شکست و شما ممکن است از دست دادن با ارزش خود را ویدئوها اگر نتواند به هر دلیل. در چنین مواردی شما نیاز به استفاده از قابل اعتماد فایل تصویری ابزارهای بازیابی.

ذخیره فایل های ویدئویی در این دوربین به هارد دیسک است که بسیار فرار هستند و ممکن است از دست رفته به دلایل متعدد. علل از دست دادن ویدئو ممکن است شامل رسانه های ذخیره سازی فساد, قالب بندی, دوربین هارد دیسک و یا حافظه فلش فایل های به طور تصادفی حذف ویروس با عفونت و بسیاری از به طور یکسان. با این وجود علت از دست دادن ویدئو, شما نیاز به گرفتن فیلم های خود را بازیافت به عنوان از دست دادن قابل قبول نیست به هر قیمتی.

به عنوان یک مثال عملی از از دست دادن داده ها ممکن است شما با مشکلات روبرو می شوند در حالی که در تلاش برای اتصال Canon Vixia HG20 خود را به مایکروسافت ویندوز ویستا سیستم عامل مبتنی بر کامپیوتر است. ویندوز ویستا نمی تواند تشخیص دستگاه و دسترسی ویدئوها از آن است. این رفتار از این دوربین فیلمبرداری دیجیتال باعث می شود تمام فایل های ویدئویی خود را غیر قابل دسترس.

اساس موضوع

عمده دلیل این موضوع می تواند فساد و یا آسیب به رسانه های ذخیره سازی از دوربین یا دوربین های هارد دیسک و یا حافظه فلش. فساد ممکن است رخ دهد به سیستم فایل منطقی و ساختار فایل سیستم از رسانه های ذخیره سازی. با توجه به همان دوربین فیلمبرداری سیستم عامل نمی تواند تعیین محل ذخیره فایل های ویدئویی و سیستم عامل کامپیوتر نمی تواند تشخیص دستگاه.

قطعنامه

به منظور کار در اطراف این موضوع, شما نیاز به جایگزین کردن فایل های آسیب دیده سیستم فایل های سیستم و ساختارهای داده ای با یکی از جدید. آن نیاز به هارد دیسک و فلش کارت حافظه قالب بندی. اگر چه قالب بندی مفید است به کار در اطراف بسیاری از مسائل از جمله, اما آن را نیز یک حرکت نزولی. آن را حذف تمام فایل ها از رسانه های ذخیره سازی و باعث شدید تصویری از دست دادن موقعیت ها. در چنین مواردی تصویری بازیابی اطلاعات ضروری می شود.

شما به راحتی می توانید از دست رفته بازیابی فایل های تصویری با استفاده از نرم افزار بازیابی. آنها با استفاده از بالا پایان اسکن تکنیک های برای اطمینان از بهبودی کامل است. این تصویری ابزارهای بازیابی کاملا آسان و امن برای استفاده است.

Stellar Phoenix Photo Recovery پیشرفته ترین و کارآمد راه حل برای بازیابی با موفقیت فیلم از دست رفته. این نرم افزار در دسترس است برای هر دو ویندوز و Mac OS X سیستم عامل در دو نسخه مختلف. آن را با این نسخهها کار در تمام موارد از دست دادن ویدئو و می تواند بازیابی فایل های تصویری از تمام فرمت های فایل.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.