دیجی اسکریپت

چگونه به بازیابی از دیسک سخت شکست – باران وب | دیجی اسکریپت

چگونه به بازیابی از دیسک سخت شکست – باران وب
[ad_1]

متن:

متاسفانه اکثر کاربران خانگی و کسب و کار بسیاری از کاربران نیست پشت سیستم های خود را. علاوه بر این, بسیاری از کسب و کارهای کوچک, مسن, بازگشت به بالا روش که اغلب بی اثر برای بازیابی فایل های.

البته شما می توانید با اجرا کردن به محله خود فروشگاه الکترونیک, خرید و جایگزینی درایو برای کامپیوتر, اما آنچه در مورد داده های خود را بر روی هارد دیسک شکست خورده? چقدر مهم بود ؟ آیا شما آن را ذخیره کنید و یا پشت آن ؟

چه باید بکنید:

اگر شما نیاز به بازیابی داده ها بر روی هارد دیسک اولین چیزی که به انجام این است که اجتناب از تلاش برای راه اندازی مجدد و یا انجام هر چیزی که شامل درایو. انجام این کار در واقع می تواند آسیب بیشتر به داده های خود را.

تنها برگشت ناپذیر از دست دادن داده ها است که ناشی از جای نوشتن بیت فیزیکی آسیب به درایو پلاتر یا تخریب مغناطش از platters که به ندرت اتفاق می افتد در جهان واقعی است. در اکثر موارد خرابی ناشی از یک آسیب دیده مدار شکست یک جزء مکانیکی و سقوط از نرم افزار داخلی سیستم ردیابی و یا سیستم عامل.

در مورد واقعی شکست هارد دیسک تنها یک حرفه ای بازیابی اطلاعات می توانید اطلاعات خود را به عقب. و این واقعیت است که شما نمی تواند دسترسی به داده های خود را از طریق سیستم عامل خود را لزوما به این معنی نیست که اطلاعات خود را از دست داده است.

به عنوان یک “قاعده کلی” اگر شما از شنیدن صدای کلیک ساطع از هارد دیسک خود را و یا اگر کامپیوتر S. M. A. R. T. عملکرد نشان می دهد یک خطا در هنگام بوت روند چیزی اشتباه است. شما باید فورا متوقف کردن استفاده از هارد دیسک به منظور جلوگیری از ایجاد آسیب بیشتر و به طور بالقوه ارائه اطلاعات بر روی هارد دیسک unrecoverable.

پس از دریافت خود را شکست هارد دیسک, بازیابی اطلاعات, متخصص اولین قدم خواهد بود به تلاش و صرفه جویی در یک تصویر دیسک آسیب دیده بر روی درایو دیگری. این تصویر درایو نه واقعی آسیب دیده و رانندگی است که در آن داده های بازیابی متخصص سعی خواهد کرد برای بازیابی اطلاعات از دست رفته.

گام بعدی در روند تصویربرداری است برای تعیین اگر دیسک سخت شکست واقعی خرابی یک سیستم فساد و یا یک سیستم پیگیری موضوع است.

سیستم فساد و سیستم پیگیری مسائل به طور معمول ثابت با استفاده از یک متخصص نرم افزار بازیابی اطلاعات. سیستم فساد و یا سیستم ردیابی بهبود نمی نیاز به پردازش در یک اتاق تمیز و محیط زیست است.

نتیجهگیری:

متاسفانه آسیب به یک درایو مدار هیئت مدیره و یا شکست از سر درایوهای غیر معمول نیست. در هر یک از این شکست, بازیابی اطلاعات, متخصص باید کار بر روی سیستم تنها در یک اتاق تمیز و محیط زیست است. وجود متخصص می تواند جایگزینی قطعات مانند درایو, الکترونیک, اجزای داخلی خواندن/نوشتن اسلحه نوشتن/خواندن سر اسپیندل موتور و یا اسپیندل بلبرینگ از یک اهدا کننده درایو به منظور به دست آوردن دسترسی به داده ها بر روی هارد دیسک شکست خورده. در اکثر موارد بازیابی داده ها متخصص است که قادر به بازیابی و بازگشت اطلاعات از دست رفته.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.