دیجی اسکریپت

چگونه به ماندن مثبت برای لذت بردن از موفق تجلی – باران وب | دیجی اسکریپت

چگونه به ماندن مثبت برای لذت بردن از موفق تجلی – باران وب
[ad_1]

برای لذت بردن از موفق تجلی یکی باید مثبت

هر کس صحبت کردن در مورد تجلی قانون جاذبه و قدرت جهان. بسیاری از فکر می کنم آنها می دانند که چگونه به استفاده از آن, چگونه به آشکار و سود زیادی از این دانش است. هنوز هم بسیاری از مبارزه و حفظ بدانم چه کسانی هستند که افراد موفق را به فاش کردن هر چیزی که آنها می خواهند و مهار قدرت جهان است.

مهم این است که همه چیز از انرژی ساخته شده است و ارتعاش. شما آنچه شما ارتعاش. هنگامی که شما لرزش ترس به جهان ارسال خواهد شد شما بیشتر رویداد می ترسید. هنگامی که شما لرزش خشم شما دریافت حتی بیشتر رویداد به عصبانی و یا افرادی که با شما عصبانی. از سوی دیگر زمانی که شما لرزش شادی و تفکر مثبت شما دریافت بیشتر شادی و مثبت در بازگشت.

پس بیایید یاد بگیرند که چگونه برای تبدیل شدن به یک فرد مثبت برای اطمینان از شما نمی ارتعاش هر negativities به جهان و شروع به لذت بردن از موفقیت آمیز تظاهرات و دریافت تنها افسانه چیزهایی در زندگی است.

چگونه به فکر می کنم مثبت حتی زمانی که در بسیاری از به چالش کشیدن وضعیت

۱٫ همیشه لبخند

لبخند خود را در آینه کمک می کند تا برای بالا بردن روحیه خود را به سرعت و همچنین کاهش استرس خود را. لطفا به یاد داشته باشید که شما نیاز عضلات کمتری به لبخند نسبت به اخم.

۲٫ نقد و بررسی همه نعمت در زندگی شما

آن است که ارزش به رفتن را از طریق خاطرات قدیمی شاد, عکس های سرگرم کننده VDO کلیپ یا هر موفقیت های گذشته. با بازبینی آن افتخار لحظات شادی و شادی شما می توانید نگه دارید به negativities و غم و اندوه است. به شما احساس افتخار و اعتماد به نفس و مثبت است. به یاد داشته باشید احساس.

۳٫ پاداش دادن به خودتان گاهی اوقات

خودتان برخی از تعارف و گل و یا پاداش های کوچک گاهی اوقات هنگامی که شما در رسیدن به چیزی مهم نیست که چقدر کوچک است. شما همچنین می توانید پاداش خود را با برخی از فرصت های جدید برای یادگیری چیزی جدید برای کشف چیزی جدید و یا ملاقات با افراد جدید. این جوایز کمک به شما احساس خوبی در مورد خودتان. این یک راه برای نشان دادن قدردانی خود را به خودتان. یک نگرش مثبت هرگز نمی تواند بوجود می آیند اگر شما حتی احساس خوبی در مورد خودتان.

۴٫ توقف ناله!

ناله بازتاب خود را negativities که قرار داده شده است به کلمات. به آن خوب به هر کسی. از سوی دیگر در حالی که شکایت شما را ندانسته ارتعاش انرژی منفی خود را به دیگران و جهان. قانون جاذبه را به کار و جذب انرژی به شما. علاوه بر این, شما ممکن است به عادت ناله. و هنگامی که شما انجام negativities ساکن در خود را ثابت خلق و خوی است که جذب افراد از همان نوع به زندگی خود را.

بسیاری از مردم شکایت دارند به آنچه آنها می خواهند راه آنها آن را می خواهم. وجود دارد راه های بسیاری برای انجام کارها باید چیزهایی که ما می خواهیم در این راه ما می خواهیم آن را با استفاده از دیگر رویکردهای مثبت مانند پاداش افتخار, تشویق. این رویکرد مثبت ممکن است آهسته تر کار می کنند اما تضمینی برای قرعه کشی فقط انرژی مثبت را به دایره خود را.

۵٫ قدردانی!

یاد بگیرند که چگونه باید خدا را شکر برای همه چیز شما باید در حال حاضر. آن است که همیشه یک ایده خوب برای تشکر از افراد دیگر برای همه چیز آنها برای شما مهم نیست چقدر بزرگ یا کوچک است. توصیف دیگران و خدا را شکر برای دیگران گارد دور negativities از ذهن خود را. در مقابل این اعمال قدردانی و تحسین ارتعاش انرژی مثبت به جهان و قرعه کشی خواهد شد به همان انرژی به شما. تحسین صادقانه و صمیمانه قدردانی نه تنها مردم را که دریافت آنها را احساس می کنم خوشحال اما همچنین شما را متوجه اهمیت و حضور.

۶٫ اطراف خود را با افراد مثبت

صحبت کردن با افراد مثبت کمک به تنظیم خلق و خوی ما. ما می تواند در جذب و مطالعه راه آنها فکر می کنم. در نهایت ما را تبدیل به مثبت بیش از حد.

۷٫ دور ماندن از افراد منفی

فکر منفی مسری است. هنگامی که ما قطع با افراد منفی ما به تدریج جذب می کند. زودتر از ما متوجه ما خودمان را پیدا کنید یک فرد منفی بیش از حد.

۸٫ یادگیری Dhamma انگیزشی, و به نقل از!

خواندن کتاب های خوب از Dhamma یا انگیزشی و الهام بخش نقل قول از افراد موفق کمک به ما جلوگیری از پایین رفتن منفی لین. هر زمان که منفی ناشی از درک یک کتاب یا خواندن یک نقل قول انگیزشی ما را دوست دارم. آن کمک می کند.

۹٫ فکر می کنم از دیگران که کمتر و بیشتر رنج می برند

گاهی اوقات هنگامی که ما فکر می کنم در مورد افرادی که کمتر خوش شانس مردم که رنج می برند بیشتر از کمبود ضرورت در زندگی ما ممکن است به عنوان به خوبی درک زندگی ما و آنچه که ما را بیشتر. علاوه بر این بسیاری از کسانی که دچار فقر و مشکلات مبارزه کرده اند تا به بالای آب است. بسیاری از مبارزه برای افزایش بالای جمعیت و تبدیل شدن به بسیار موفق است. چگونه می تواند آنها را یک دستاورد بزرگ? گاهی اوقات یادگیری در مورد افراد دیگر داستان موفقیت می تواند الهام بخش ما است. یاد بگیرند که چگونه آنها موفق به سرب جان خود را از صفر به قهرمان.

۱۰٫ کمک به دیگران و بخشش یاد

کمک به افراد دیگر در هر راه ممکن شما می خواهد شما را احساس بسیار مثبت در مورد خودتان. آمرزنده و مردم نیز uplifts روح خود را. آن را می سازد شما اجازه رفتن از احساس منفی و به شما احساس خوبی در مورد خودتان بیش از حد.

۱۱٫ برکت دیگران و آرزو آنها را به خوبی

هنگامی که ما برکت دهد کسی یا کاش کسی به خوبی از قلب ما به طور خودکار ایجاد یک احساس مثبت و محبت در قلب ما است. هنگامی که ما آرزو ما ارتعاش انرژی مطلوب به جهان است. و است که شما باید با ارسال سیگنال به جهان شما می خواهید یک برکت و رحمت بیش از حد.

۱۲٫ جلوگیری از تفکر منفی

تمرین مدیتیشن برای آگاهی از هر گونه فکر منفی پس از آن رخ می دهد. زمانی که شما متوجه شما باید یک فکر منفی را از خودتان بپرسید که آیا آنچه شما فکر می کنم واقعی است. از خودتان بپرسید که آیا کسانی که افکار سالم هستند و شما را خوشحال احساس. چه چیزی می تواند به دست آمده از برگزاری به منفی? چه چیزی می تواند به دست آمده از اجازه دادن به آن و مثبت به جای ؟

۱۳٫ مراقب باشید قبل از درخواست خود را ‘چرا؟’

این ” چرا ” خوب است هنگامی که شما نیاز به پیدا کردن منبع از درگیری و یا پیدا کردن یک راه حل است. اما پرسیدن ” چرا ” برای پیدا کردن خطا و یا به ایجاد درگیری و منفی است و نه سالم. همه در همه ، آگاه باشید قبل از پرسیدن چرا. اگر آن را برای علت خوب است آن را انجام دهد. اگر نه بهتر است درخواست ‘چرا؟’. سعی کنید خودتان یک سوال متفاوت مانند “چرا ما انتظار داریم همه چیز و همه کس بود که ما انتظار می رود؟”, “آیا ما در حال خود محور؟”, “ما باید فکر می کنم کمتر از آنچه ما می خواهیم و شروع به پذیرش چیزهایی که راه آنها هستند؟”.

۱۴٫ ورزش برای بالا بردن ذهن خود را

ذهن شما تاثیر خود را در بدن و بالعکس. بنابراین زمانی که شما احساس می کنید با استفاده از بدن خود را به بالا بردن روحیه خود را. ورزش یک راه عالی برای روشن کردن خلق و خوی خود را و تولید انرژی سالم برای بدن و ذهن خود را. سعی کنید در حال اجرا آهسته دویدن و یوگا یا هر ورزش است که کمک خواهد کرد که شما ببینید روزانه خود را پیشرفت و تجربه برخی از دستاوردهای جدید در هر روز است. هنگامی که شما در حال غمگین و دلسرد سعی کنید برخی از وضعیت که خواهد نور تا خلق و خوی خود را به سرعت مانند لبخند زدن نگاه کردن به آسمان و یک نفس عمیق بکشید. خود را احساس خواهد شد بازگشت به مثبت در هیچ زمان.

۱۵٫ چند سوال از خود بپرسید

یکی از راه های موثر برای مقابله با negativities است که به باور کسانی که ایده های منفی. اولین, شما نیاز به آگاهی از احساس. دوم پیدا کردن آنچه باعث شد. سپس با استفاده از یک سری از سوالات است که برای کمک به شما جلوگیری از منفی بودن که عبارتند از:

  • آیا این درست است ؟
  • آیا اثبات?
  • ما می تواند آن را اثبات کند اشتباه است ؟
  • آن مفید است ؟
  • آیا این فکر ما را خوشحال ؟
  • چه منفی اگر ما به این ایده ها ؟
  • چه بدتر که می تواند اتفاق می افتد اگر ما هنوز به این negativities?
  • در نهایت لازم است که ما معتقدیم در این منفی ایده ها ؟

۱۶٫ مدیتیشن

تمرین مدیتیشن برای حداقل ۱۵ دقیقه در روز است. شما می توانید سعی کنید آرامش مراقبه است که به شما کمک می کند آرامش ذهن و احساس صلح آمیز است.

اما بهتر است برای تمرین مدیتیشن بینش. بینش مراقبه کمک می کند تا خود را تیز ذهن و آگاهی خود را. شما خواهد شد آگاه از هر گونه افکار و احساسات است که به ذهن می آیند به سرعت و قادر به پاسخ عاقلانه تر. با آگاهی شما شروع به ارتعاش تنها انرژی مثبت به جهان و دیر یا زود جهان قرعه کشی خواهد شد به شما در نوع خود است.

۱۷٫ آواز

موسیقی می تواند شما را بکشد از بدبختی خود را حتی برای یک زمان کوتاه است. زمانی که آواز شما یک شانس برای آزادی خود را در غم و اندوه, مشکلات, و مشکلات را از طریق آهنگ. شما یک مقدار زیادی احساس آرامش پس از آن است. موسیقی می تواند کمک به شما احساس خوب بیش از حد.

۱۸٫ نگرش خود را تغییر دهید

با توجه به همان سناریو دو نفر ممکن است نظرات متفاوتی نسبت به این وضعیت است. برای مثال هنگامی که در مواجهه با مشکلات مثبت فرد ممکن است آن را به عنوان یک چالش. منفی فرد ممکن است مشاهده آن را به عنوان یک مانع یا شکست. بنابراین هر زمان که در مواجهه با مشکلات سعی کنید از دیدن آنها را به عنوان یک چالش یا یک فرصت برای توسعه مهارت های خود را برای غلبه بر این مشکل است.

۱۹٫ شروع محکومیت خود را با ‘حداقل’

زمانی که زندگی بوده است نامهربان به شما در هر راه عاقلانه است که به دنبال در سمت مثبت از وضعیت با استفاده از ‘،’ برای مثال هنگامی که شما موفق چیزی به شما می گویند به خودتان ” حداقل من سعی کردم بهترین من.’

هنگامی که شما از دست دادن کار خود را, شما می گویند به خودتان ” حداقل من هنوز هم سلامتی و در حال حاضر فرصت های جدید برای کشف پتانسیل من.’ با نگاه کردن به جنبه مثبت هر شرایطی شما فرصت بیشتری در آن و به دست آوردن می تواند بیشتر از وضعیت از ماندن منفی است.

سعی کنید تمرین این اسرار را به عنوان اغلب به عنوان شما می توانید تا زمانی که آن را تبدیل به عادت خود را. قانون جاذبه شروع به کار خواهد کرد شما. شما را پیدا خواهد کرد زندگی خود را در راه مثبت و شروع به دیدن چگونه جهان است پاسخ به هر آرزو می کنم مثل یک معجزه است.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.