دیجی اسکریپت

کارآفرینان – چرا مشاوره برای شما مهم است? – باران وب | دیجی اسکریپت

کارآفرینان – چرا مشاوره برای شما مهم است? – باران وب
[ad_1]

وقتی که من خواندن اخیر راه اندازی ژنوم گزارش دیدم که دره سیلیکون دوباره در بالا آمده به عنوان بهترین راه اندازی سیستم سازگار با محیط زیست در جهان است. وقتی که من رفتن را از طریق پارامترهای ساخته شده است که دره سیلیکون بهترین من متوجه یک واقعیت مهم است. دره سیلیکون است که بیشترین تعداد از مربیان و کارآفرینان سریال به عنوان مخالف دیگر راه اندازی اکو سیستم در سطح جهان است.

که من به ارمغان می آورد به بحث در مورد نیاز به مربی برای یک کارآفرین است.

کلمه “مربی” است اشتباه عبارت در متن زندگی ما است. که یک مربی و چه یک مربی انجام دهید ؟ چرا ما نیاز به یک مربی ؟ می تواند ما را بدون مربی ؟ آن را باید داشته باشد ؟

دیکشنری آکسفورد تعریف می کند به عنوان مربی “با تجربه و مورد اعتماد مشاور”.

از زمان بسیار قدیم, هر رهبر موفق تا به حال یک مربی. در خانواده کسب و کار متعلق به مربیان معمولا یک پدر یا عمو یا برخی از فرد مورد اعتماد در ارتباط با رفاه خانواده است. سیاستمداران معروف به حال مربیان. امپراتور به حال مربیان.

اصطلاح “مربی” بوده و سن.

امروز در زمینه کارآفرینی, مدت, مربی گرفته, تر, جامع, معنی, اما آن اخلاق هنوز هم باقی می ماند همان.

پس چرا باید یک کارآفرین باید یک مربی:

۱٫ کارآفرینی تنهایی است سفر – آیا شما و دوستان شما باید یک شریک زندگی خود را دوست دختر/پسر راه کارآفرینی هنوز هم به نظر می رسد بسیار تنها. و هیچ یک از شما “اجتماعی” و “شخصی” دایره می تواند به درک این تنهایی است که شما باید. داشتن یک مربی باعث می شود آن را آسان تر به صحبت با کسی و سهولت مسیر خود را کمی بیشتر

۲٫ کسی که به گزارش – در کارآفرینی شما رئیس خود هستید. شما باید به خود را تعریف متریک و چوب به آنها.شما فقط خودتان را برای پاسخ به. بله مشتری نهایی است که فرد به چه کسی شما جوابگو اما مگر اینکه شما چوب به معیارهای شما تعریف شده برای خود را دارد و می خواهد مشتریان. داشتن یک مربی کمک می کند تا شما را بیشتر پاسخگو

۳٫ شما مبارزه متعدد شخصی جنگ – کارآفرینی است به همان اندازه در مورد موقعیت های خارجی به همان اندازه به عنوان آن داخلی است. در واقع من می خواهم بگویم, کارآفرینی است که بیشتر به یک جنگ داخلی از خارجی. شما خواهد بود رفتن را از طریق طیف گسترده ای از احساسات است که هیچ کدام می تواند درک. داشتن یک مربی باعث می شود آن را آسان تر برای پیروزی در آن جنگ شخصی

۴٫ شما اغلب clueless – وجود خواهد داشت بار زمانی که شما خواهد بود به عنوان clueless به آنچه شما باید انجام بعدی. که آیا شما باید ساخت “این” ویژگی و یا “که” ویژگی که آیا شما باید تغییر استراتژی بازاریابی خود را, و یا اینکه آیا شما باید هدف های مختلف مشتری بخش. یک مربی با تجربه می تواند کمک به شما و راهنمای شما را به مسیر درست است.

۵٫ اطلاعات تماس – یک مربی با تجربه به ارمغان می آورد با او/او یک ثروت از اطلاعات تماس. این مخاطبین هستند و آنچه که مورد نیاز اغلب به شما می دهد که شما نیاز به رشد.

چگونه باید شما را انتخاب کنید یک مربی ؟

شما باید زمان خود را برای انتخاب یک مربی. برخی از چیزهایی که شما باید به دنبال دارد:

۱٫ آیا شما سهم خوب رفاقت با مربی

۲٫ شما راحت بودن خود را با مربی

۳٫ این مربی مشهور در زمینه

۴٫ آیا مربی به شما مشاوره است که شما احساس می کنید با ارزش هستند به رشد خود را

۵٫ است مربی بسیار صادقانه در انجمن

۶٫ آیا مربی است هر متناقض علاقه به کار با شما.

۷٫ چه مربی را به جدول که شما می توانید انجام دهید آن را توسط خودتان

چگونه باید شما درگیر با یک مربی ؟

نگاهی به زمان برای پیدا کردن حق مربی است. آموزشی است نه یک “حرفه ای”. آن را در مورد کسی که به او زمان برای شما چرا که او/او واقعا معتقد است که در شما و چشم انداز خود را. زمانی که شما صحبت کردن با مردم شما می دانید که واقعا علاقه مند در شما و چه کسی نیست. چند مکالمات. ملاقات با آنها را برای نوشیدنی بحث در مورد کسب و کار شما. گوش دادن به آنچه آنها می گویند. بیشتر به شما گوش دادن بهتر خواهد بود درک خود را از یک مربی.

هرگز کار در هزینه نگهدارنده مدل در صف مقابل. ارزیابی هر یک از دیگر ویژگی های قبل از وارد شدن به کسب و کار رسمی قرارداد. هنگامی که شما ببینید ارزش کسی که شما می خواهید برای حفظ آن شخص است. پس صبر کنید تا شما دریافت کنید که ارزش.

خود را مربی خود را نجات دهنده است ؟

نه هرگز. و انتظار نداریم که او/او می شود خود را نجات دهنده. شما مسئول برای کسب و کار خود را. بنابراین انسان و مسئولیت برای اقدامات خود را. یک مربی کسی است که به ارمغان می آورد/تجربه خود را به شما کمک کند. اما او/او خدا نیست. گمراه شدن انسان است.

چگونه می توانم به شما در پیدا کردن چنین مربیان?

شما می توانید پیدا کردن بهترین مربی در کسی که از خانواده خود را. اما شانس هستند کمتر است که خود را پدر یا مادر همیشه به شما خنثی نظر نقطه از شما و کسب و کار. بنابراین معمولا کسی که برای شما بهتر کار می کند مگر اینکه البته شما صاحب یک کسب و کار خانوادگی.

پیدا کردن افراد در صنعت مشابه به عنوان مال شما که موفق بوده اند. حضور و شبکه در حوادث. اتصال به بهترین و سخت کوش ترین مردم در جهان کسب و کار. بهترین مربیان اغلب آرامترین و کم ترین مشخصات ، بنابراین زمان را به آنها را پیدا کنید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.