دیجی اسکریپت

کارآفرینی تصورات غلط – باران وب | دیجی اسکریپت

کارآفرینی تصورات غلط – باران وب

اجازه ندهید که آنچه دیگران فکر می کنم در مورد کارآفرینان نگه داشتن شما را از عظمت

تصور غلط است که یک فکر و یا عقیده است که نادرست است و بر اساس تفکر معیوب و یا درک درستی از مردم است. در اینجا ما می خواهیم برای روشن شدن برخی از تصورات غلط در کارآفرینی است.

آنها کار را برای پول

کارآفرینی نیست, همه چیز در مورد پول آن را در مورد حل مشکلات مردم و عشق آنچه انجام می دهند. همچنین, آن را در مورد ایجاد یک نام برای خود و ساخت یک تاثیر مثبت در جهان است.

پول نیز یک راه برای انجام این کار بزرگتر و هیجان انگیز تر می پردازد. انگیزه یک ایده جدید و خطرات به مراتب قدرت بیشتری برای ایجاد انگیزه در روحیه کارآفرینی از پول است. در کارآفرینی, کسب و کار و موفقیت تبدیل به یک وسواس و نه پول.

آنها فاقد شجاعت

من هرگز دیده می شود هر کسی که به عنوان شجاع به عنوان یک کارآفرین.

آن را طول می کشد شجاعت به چشم پوشی قابل پیش بینی از یک, شرکت, کار, آن طول می کشد شجاعت به خطر شکست در آن طول می کشد شجاعت به رویاهای خود را به واقعیت است.

و آن طول می کشد شجاعت مقدار زیادی از آن به دست بر کمر در هنگام راه اندازی خود را رشد می کند فراتر از توانایی خود را برای مدیریت آن است.

همین دلیل است که کارآفرینان به درستی قهرمانان واقعی از دنیای مدرن ما.

آنها حرفه ای هستند

موفق ترین کارآفرینان هستند مجرب همراهان اما با موفقیت هدایت می شود. با کمال تعجب حضور نخبگان دانشگاه و یا آموزش عالی را فراهم می کند یک مزیت قابل توجه در کارآفرینی است. آنچه مهم است این است که کارآفرین سود یک درجه انتخاب اصلی یا کالج بازی نیست و نقش مهمی در موفقیت است. اما بیشتر آموزش و پرورش کارآفرین کاهش نرخ شکست کسب و کار و بالاتر و کسب سود و فروش و اشتغال است.

آنها گاهی اوقات موفقیت یک شبه

این ممکن است به نظر می رسد به شما که کارآفرینان ساخته شده مقدار زیادی از پول, اما شما می دانید که وجود دارد این است که بسیاری از صنایع دستی قبل از او ساخته است.

موفقیت یک شبه امکان پذیر است; کارآفرینان الهام بخش برای شروع کسب و کار خود را توسط شاهد موفق و تاسیس کارآفرینان. آنها مطالعه داستان های موفقیت از آغاز کسانی که داستان های موفقیت که اغلب شامل عظیم مبارزه قبل از پیشرفت. به عنوان یک ماده در واقع آن سالها طول می کشد برای تبدیل شدن به یک شبه موفقیت در کارآفرینی!

بسیاری از کارآفرینان دلیلی که نگران آنها نیست کامل ایده های خود را. هیچ ایده ای است که تا به حال کامل است. هنگامی که شما یک ایده از پیش بروید و ساخت یک نمونه اولیه یا دو با سرهم بندی کردن آنچه با این نسخهها کار ایجاد اصلاحات لازم است اما با تمام معنی آن را دریافت کند وجود دارد! شما همیشه می توانید بهبود در یک ایده خوب است. اجازه دهید بازار به شما کمک کند بهبود می بخشد.

شما لازم نیست که به یک فارغ التحصیل دانشگاه هاروارد به یک کارآفرین اما شما نیاز به درک ویژگی های کارآفرینی. ببینید شما در بالا!



لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.