دیجی اسکریپت

کارآفرینی و نوآوری: حقیقت ناخوشایند | دیجی اسکریپت

کارآفرینی و نوآوری: حقیقت ناخوشایند
[ad_1]

کارآفرینی و نوآوری: باور محبوب

کارآفرینان به طور گسترده ای اعتقاد بر این بود که عوامل پشت رشد اقتصادی و نوآوری است. آنها به ما گفته شده سیاست گذاران و shakers که ایجاد صنایع سرنگون کردن رهبران فعلی از تاج و تخت خود را و باز کردن مرزهای جدید برای همه. فرهنگ عامه خستگی ناپذیر انتشار یک داستان موفقیت یکی پس از دیگری – از Facebook مارک زوکربرگ بود که جلال در “شبکه اجتماعی” فیلم به تسلا Elon Musk مهاجر است که تبدیل به یک نام خانگی برای گوگل سرگئی برین که موتور جستجوی اینترنتی نام رسما تبدیل به یک فعل در انگلیسی.

آنقدر قانع کننده است که روایت از کارآفرینی فن آوری دلاوری و موفقیت است که بسیاری از کشورها – از جمله کشورهای در حال توسعه که احساس آنها در حال عقب – توسعه سیاست های جامع برای حمایت و ترویج کارآفرینی و حتی کنار قابل ملاحظه وجوه برای سرمایه گذاری در راه اندازی از طریق دولت-اجرای سرمایه گذاری برنامه ها. اما این شیفتگی و اعتقاد کارآفرینان توجیه کرد ؟ چگونه به احتمال زیاد در حال کارآفرینان به فشار فن آوری مرزی را مورد نوع تغییر است که دولت ها می خواهید ؟ کارآفرینی استاد سرگئی Anokhin از دانشگاه ایالتی کنت می گوید شواهد سخت است به مراتب کمتر قانع کننده تر از فرهنگ عامه باعث می شود شما فکر.

سمت تاریک از کارآفرینی

در یک مطالعه از ۳۵ کشور جهان بیش از ۷ سال دوره استاد Anokhin از ایالت کنت و استاد Joakim Wincent از سوئد Lulea University of Technology نشان می دهد که هیچ جهانی مثبت رابطه بین کارآفرینی و نوآوری است. در حالی که برای بزرگترین اقتصادهای جهان از جمله ایالات متحده مثبت پیوند بین, راه اندازی, نرخ و نوآوری ممکن است درست باشد برای اقتصادهای در حال توسعه ارتباط است و در واقع منفی است. از جمله کشورهایی هستند احتمال بیشتری برای دیدن نوآوری و پشتیبانی توسط شرکت های موجود نمی آمدن. با چند مورد استثنا کارآفرینان وجود دارد دنبال فرصت های از نوع های مختلف است که بر اساس تقلید و انتشار ایده های دیگران و مجهز به تولید واقعا پیشرفته “بزرگ” نوآوری. به طور متوسط راه اندازی کمتر کارآمد از شرکت های موجود. بر این اساس اگر دولت های محلی حمایت از کارآفرینی اقتصادی اثر ممکن است رنج می برند و نوآوری است که کمتر به احتمال زیاد به رخ می دهد. در واقع موفق توسعه فن آوری در اقتصادهای در حال ظهور است که اغلب در ارتباط با تهاجمی رفتار کارآفرینانه از شرکت های بزرگ نمی کارآفرینان فردی. چنین مورد مثلا از کره جنوبی با آن chaebols.

شکل زیر نشان می دهد بسیار متفاوت تاثیر راه اندازی نرخ نوآوری و توسعه فن آوری (به عنوان اندازه گیری توسط برنامه های کاربردی ثبت اختراع) در سراسر کشور. تنها کشورهای ثروتمند می توانید انتظار بیشتر کارآفرینی منجر به نوآوری بیشتر, می گوید دکتر Anokhin. برای کمتر توسعه یافته کشور به عنوان طرح نشان می دهد, افزایش, راه اندازی, نرخ تنها منجر به کمتر نه بیشتر فعالیت های نوآورانه. این مشکل با توجه به سرگئی Anokhin است که کشورهای در حال توسعه اغلب نگاه کردن به اقتصادهای هنگامی که در تلاش برای طراحی سیاست های خود را. علاوه بر این کاملا طبیعی است که بسیار کتاب های درسی که دانش آموزان در سراسر جهان استفاده نوشته شده توسط دانشمندان از جهان پیشرو کشور را در اقتصادهای در حال توسعه ” متن به حساب آورد. هم آن اغلب قفل سیاست گذاران در فرض رابطه بین کارآفرینی و نوآوری است که نمی خواهد نگه دارید و در نقاط خاصی از جهان است. نرم افزار-کارآفرینی سیاست را در مورد اثرات رود و منابع محدود تلف خواهد شد برای حمایت از فعالیت های است که تا حد زیادی مخل.

آنچه در آن همه به معنی

وقت آن است که به رسمیت شناختن است که رابطه بین کارآفرینی و نوآوری متفاوت در سراسر کشور می گوید استاد Anokhin. است که چرا مجمع جهانی اقتصاد جهانی در دستور کار شورای ترویج کارآفرینی به صراحت اذعان دارد که دره سیلیکون داستان های موفقیت لزوما طنین انداز در سایر نقاط جهان است. گسترده-سکته مغزی سیاست هایی که با هدف ترویج کارآفرینی برای افزایش نوآوری کشور به خوبی ممکن است غلط. احتمالی رویکرد است که منطقه ای خاص به حساب باید به جای.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.