دیجی اسکریپت

کارهای مورد نیاز هنگام خرید سایت دست دوم | دیجی اسکریپت

کارهای مورد نیاز هنگام خرید سایت دست دوم

کارهای مورد نیاز هنگام خرید سایت دست دوم

کارهای مورد نیاز هنگام خرید سایت دست دوم

بله! شاید تعجب کنید اما کم کم باید به جای خرید و فروش خودرو و ملک٬ نه به فکر خرید سیم کارت های رند بلکه به فکر خرید وبسایت های دست دوم و کارکرده باشیم. 😀 در این مقاله ما به شما ١٠ نکته که هنگام مالک شدن سایت وردپرسی باید انجام دهید را آموزش میدهیم.

۱٫تغییر تمامی رمز عبور ها

کارهای مورد نیاز هنگام خرید سایت دست دوم

زمان مالک شدن سایت وردپرس اولین کاری که باید انجام دهید گردآوری نامهای کاربری و اطلاعات رمز میباشد. که شامل رمز میزبان وب ، رمز ftp و cdn،رمز مدیریت دامنه ،رمز برای تمام افزون ها و هر چیز پایه ای که به آن نیاز است میباشد.

برای کار با چند مشتری و مشاور وردپرس ویژه توصیه میکنیم توسط ۱password یا lastpass رمز ایجاد کنید. هر دو حالت بالا به شما اجازه ی ذخیره امنیت و سازماندهی رمز در گروهها را میدهد. ما از lastpass برای رمز های خودمان استفاده میکنیم.

۲٫ تغییر رمز عبور مدیران و ایمیل ها

وقتی تمام رمزها را دریافت کردید برای اینکه مطمئن شوید ارائه دهندگان قبلی و صاحبان سایت نمیتوانند چیزی را مدیریت کنند تمام رمزها را تغییر دهید. دیگر کاری که میتوانید انجام دهید آپدیت کردن ایمیل تماس مدیریت میباشد. طبق نظرات یکی از طراحان وب اغلب افراد فراموش میکنند که ایمیل مدیریت را در تنظیمات وردپرس تغییر دهند. با آپدیت جزئیات مخاطب مطمئن میشوید که افرادی که باید,اطلاعیه های مهم را دریافت میکنند.

۳٫ اسم افزونه های سایت را یادداشت کنید

کارهای مورد نیاز هنگام خرید سایت دست دوم

قبل از ایجاد هر تغییری در سایت مهم است که با وب سایت آشنا شوید و مهم است که اهمیت و قابلیت هر افزونه را بدانید. همچنین مهم است که از قالب ها و ویدجت هائی که استفاده میکنید یادداشت بردارید.

۴٫ بک آپ بگیرید

کارهای مورد نیاز هنگام خرید سایت دست دوم

قبل از شروع تغییرات در سایت باید پشتیبان ایجاد کنید تا اگر جایی به مشکل برخورد کردید به پشتیبان برگشته و نسخه اصلی را بازگردانید. backupbuddy را برای اینکار توصیه می کنیم.

۵٫تغییر سطح دسترسی کاربران

کاری که باید هنگام مالک شدن سایت انجام دهیم کار با مشتری ها برای دیدن نیاز کاربران میباشد. هدف اولیه ی ما محدود کردن نقش کاربر مدیر برای چیزهایی که واقعا به آن نیاز دارند میباشد. بسته به سایت و نیازها گاهی ممکن است بخواهید رمز را برای تمام کاربران مجددا تنظیم کنید.

۶٫ اسکن سایت برای فایل های مخرب

با توجه به اینکه سایت جدید است نیاز دارید اسکن کارا و ایمن اجرا کنید. برای اسکن های ایمن توصیه میکنیم از sucuri استفاده کنید. اگر با ارائه دهندگان آشنا نیستید میتوانید از شرکت میزبانی وب خود بخواهید که اسکن امنیت را اجرا کند. برای کارایی یکی از متخصصان وردپرس توصیه میکند از تست سرعت صفحه گوگل استفاده کنید. مقدرا زیادی از بینش و توصیه را ارائه میدهد. همچنین مهم است که پیکربندی کش را بررسی کنید. با استفاده از افزونه wprocket وردپرس

۷٫ بررسی سئو

اغلب مبتدیان ردیابی تجزیه و تحلیل گوگل را به قالب خود اضافه میکنند که برای انتقال آن به افزونه گوگل آنالیز که در ایکس اسکریپت معرفی شده خوب است. اگر سایت هیچ ردیابی روشنی نداشت توصیه میکنیم تجزیه و تحلیل گوگل را راه اندازی کنید. همچنین اطمینان حاصل کنید که سایت به ابزار گوگل وب مستر ارسال شده است و نقشه سایت عملکرد صحیح دارد. همچنین اطمینان حاصل کنید که سایت دارای تایید نویسندگی گوگل میباشد.

۸٫ بررسی نسخه ها

اگر یک توسعه دهنده هستید توصیه میکنیم برای سایت کنترل نسخه را پیاده سازی کنید. استفاده از Github و BitBucket بسیار آسان است که توصیه میکند یک سایت مرحله بندی برای اطمینان از اینکه دارای محیط تست پایدار قبل از قرار دادن چیزی هستید ایجاد کنید.

۹٫ تمیزکاری سایت

اکنون که با پروژه آشنا شده اید بهتر است هر چیز غیر ضروری را حذف کنید. تمام قالبها و افزونه های غیر فعال و تمام نامهای کاربری که مورد نیاز نیستند را پاک کنید. وارد پایگاه داده ی وردپرس شده و آنرا بهینه کنید. برخی افزونه های بد جداول پایگاه داده را حذف میکنند. اگر متوجه شوید که کدامیک هستند بهتر است آنها را پاک کنید.

۱۰٫ بهبود ٬ بهبود ٬ بهبود

با مشتری ارتباط برقرار کنید و ببینید چگونه میتوانید سایت را بهبود بخشید. یکی از محققان وردپرس میگوید که اگر ممیزی از کد کامل را انجام دهید میتوانید ببینید که چگونه میتوانید سایت را بهبود بخشید و راحتترین راه برای انجام این کار روشن کردن حالت اشکال زدایی و بررسی اسکریپت و کدها میباشد.

The post کارهای مورد نیاز هنگام خرید سایت دست دوم appeared first on ایکس اسکریپت.



لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.