دیجی اسکریپت

کامپیوتر مشترک مسائل مربوط به عملکرد و راهنمایی در مورد چگونه به منظور بهبود عملکرد کامپیوتر | دیجی اسکریپت

کامپیوتر مشترک مسائل مربوط به عملکرد و راهنمایی در مورد چگونه به منظور بهبود عملکرد کامپیوتر
[ad_1]

کامپیوتر و مسائل مربوط به عملکرد تبدیل شدن به یک مشکل جدی است که آن را آهسته است در موعد مقرر از زمان. سیستم استفاده می شود که به انجام به خوبی در زمان قبل است و در حال حاضر مشکل و آهسته است. مشکلات به کامپیوتر رخ می دهد در بسیاری از اشکال مانند شروع کند تا آهسته تعطیل طور کلی آهسته در عملکرد مکرر پیام های خطا به خوبی شناخته شده صفحه آبی مرگ PC یخ و سقوط سیستم.

درست مانند هر دیگر ماشین آلات کامپیوتر و همچنین به انجام تعمیر و نگهداری دوره ای. شما باید برای حذف فایل های موقت از زمان به زمان. همچنین, شما ممکن است به ده-frag دیسک و سازماندهی مطالب است. د-قطعه حیاتی برای عملکرد مطلوب سیستم.

هر گونه مشکل با رم نیز می تواند بر سرعت سیستم. رم به پشتیبانی مادربرد و آن را به روز رسانی می شود در هنگام نیاز می آید. نرم افزارهای مخرب در سیستم نیز می تواند تاثیر منفی در عملکرد سیستم. نصب و راه اندازی آنتی ویروس, ضد جاسوسی و به روز رسانی این برنامه کمک خواهد کرد که برای خلاص شدن از چنین نرم افزارهای مخرب.

ناخواسته برنامه های در حال اجرا در هنگام راه اندازی سیستم در نتیجه شروع کند ، از بین بردن آیتم های ناخواسته به طور قابل توجهی افزایش سرعت سیستم در هنگام بوت. مکرر نصب و حذف برنامه های مختلف نتایج در تجمع داده ها در رجیستری ویندوز سیستم. فعالیت های در حال وقوع در کامپیوتر به طور مداوم ثبت شده در رجیستری است. همه این عوامل منجر به تعهدی از رجیستری سیستم با خراب و منسوخ داده است. رجیستری کامپیوتر به نگهداری در فواصل مکرر برای اطمینان از عملکرد بهینه سیستم.

تعداد قابل توجهی از PC مسائل مربوط به عملکرد را می توان به خراب رجیستری. عملکرد کامپیوتر می تواند بهبود قابل ملاحظه ای با توجه به مسائل ذکر شده در بالا همراه با یک پاکسازی رجیستری. متعدد رجیستری تمیز کردن برنامه های در دسترس هستند در بازار. مشهور و محبوب برنامه می توانید تعمیر خطاهای رجیستری و بهبود عملکرد سیستم شما می باشد.

بسیاری از رجیستری تعمیر برنامه اضافه شده اند از ویژگی های که باعث می شود آنها را به PC بهینه به عنوان به خوبی. آنها اسکن سیستم برای یافتن مشکلات و تعمیر آنها در صورت درخواست. کسانی که می خواهند به سعی کنید به صورت دستی ویرایش رجیستری می توانید انجام دهید حتی اگر یک کار مخاطره آمیز.

یکی دیگر از استفاده از پاک کننده رجیستری است که بسیاری از برنامه ها د-frag دیسک سازماندهی مطالب و ارائه startup manager ویژگی است که توسط آن شما به راحتی می توانید مدیریت آیتم های راه اندازی. شما می توانید برنامه تعمیر و نگهداری در فواصل مکرر برای اجرای اسکن و تعمیر فایل های. از آن خواهد شد بسیار ساده برای سرعت بخشیدن به کامپیوتر خود را فقط با استفاده از برنامه تعمیر رجیستری.

خزانه‌گیری برنج یکی از مراحل کاشت این محصول است که برای تبدیل بذر برنج به نشا، و سپس نشاءکاری در شالیزارهای مازندران انجام می شود. خزانه برنج به قطعه زمین کوچکی اطلاق می‌شود که در داخل زمین اصلی یا خارج از مزرعه قرار دارد. خزانه باید به صورت شمالی جنوبی […]

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.