دیجی اسکریپت

کاهش عملکرد Google My Business به دلیل شیوع کرونا ویروس | دیجی اسکریپت

کاهش عملکرد Google My Business به دلیل شیوع کرونا ویروس
[ad_1]

کاهش عملکرد Google My Business به دلیل شیوع کرونا ویروس
کاهش عملکرد Google My Business به دلیل شیوع کرونا ویروس

ویروس کرونا این روز‌ها بلای جان کسب‌و‌کارهای زیادی شده. البته کسب‌و‌کارهای آنلاین از این قضیه مستثنا هستند. دلیل این موضوع قابلیت انجام کارها بصورت دورکاری هست. تیم میهن وردپرس از ۵ اسفند ۱۳۹۸ تاکنون بصورت دورکاری فعالیت می‌کند. اما بسیاری از خدمات یکی از سرویس‌های گوگل به دلیل شیوع این ویروس جهانی با تاخیر روبرو شده است.

سرویس Google My Business که خدمات ثبت اطلاعات کسب‌و‌کارها برای نمایش کسب‌و‌کارهای اطراف شما در گوگل را به عهده دارد، به دلیل همه‌گیری شدن این ویروس موقتا غیر فعال شد. مدیران اجرایی این سرویس اعلام کردند که در حال حاضر برخی از عملیات این سرویس غیر فعال شده است. چند روز اخیر یکی از کاربران این سرویس در توییتر اعلام کرد:

There are a LOT of things with Google My Business that are not functioning as normal right now due to COVID-19. Many of these just started on Friday. I have compiled a list of everything I’m seeing thus far here: https://t.co/F6IqRRxrA3

— Joy Hawkins (@JoyanneHawkins)

برای تایید کسب‌و‌کار خود باید بیشتر صبر کنید

هر چند این موضوع به حال ما ایرانی‌های تحریم شده فرقی ندارد. اما اگر کسب‌و‌کاری خارج از ایران دارید یا از روش‌های دیگری برای ثبت کسب‌و‌کار خود در گوگل استفاده می‌کنید، فعلا کسب‌و‌کار خود را ویرایش نکنید.

سایت میهن وردپرس در Google
سایت میهن وردپرس در Google

دلیل این موضوع افزایش حجم اطلاعات ارسالی برای سرویس گوگل بیزنس هست. ویرایش‌های کسب‌و‌کار قبلا توسط ناظران این سرویس مدیریت و تایید می‌شد. اما در حال حاضر به دلایلی، امکان تایید سریع اطلاعات وجود ندارد.

با اینکه ویرایش‌های پست در Google My Business همچنان فعال است اما ویرایش وضعیت باز یا بسته بودن کسب‌و‌کار، ساعات کاری، توضیحات کسب‌و‌کار و مشخصات کسب‌و‌کار مانند شماره تلفن، آدرس وب‌سایت و … در حال حاضر تایید نخواهد شد.

پس اگر طی چند روز آینده کسب‌و‌کار خود را در گوگل ویرایش کردید و ویرایشات شما با گذشت چند روز تایید نشد، نگران نباشید. این تاخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا خواهد بود.

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.