دیجی اسکریپت

کتاب جدید طرفداران اعلام شخصی خود را قهرمانی فصل – باران وب | دیجی اسکریپت

کتاب جدید طرفداران اعلام شخصی خود را قهرمانی فصل – باران وب
[ad_1]

در حال تبدیل شدن به خود را قهرمان Duane Martinz خوانندگان می آموزد که چگونه برای رسیدن به موفقیت با ایجاد قوانین خود را به بازی با. خود را پر انرژی گریه است به اعلام خود قهرمانی فصل و پس از انجام هر کار را برای شما برای تبدیل شدن به یک قهرمان.

در اوایل کتاب Duane مذاکرات در مورد چگونه بسیاری از مردم sarcastically می گویند وقتی پرسید که چگونه آنها هستند که آنها “زندگی رویا.” عمل آنها مانند زندگی است که حکم آنها در خدمت به جای یک هدیه آنها می توانید لذت ببرید و آنها موفق به دنبال کردن فرصت های خود را برای بهبود شرایط و زندگی در شرایط خود را.

Duane می داند به همین دلیل است که دارای اکثر مردم یک نگرش منفی و عدم باور آنها می تواند موفق شود. به جای تمرکز بر چیزهای بد اتفاق می افتد که با استفاده از آن به عنوان بهانه ای برای حرکت رو به جلو او نشان می دهد: “چگونه در مورد این ادعا که همه چیز است که اتفاق می افتد به شما این است که برای یک دلیل بزرگ برای حرکت شما رو به جلو و نزدیک تر و نزدیک تر به هدف شما و شخص شما خواهید بود. فکر می کنم مثل W. Clement Stone. هر کس به شما کمک کند و شما خوب است.”

Duane می داند که آن را سخت به این باور است که موفقیت و تحقق شخصی امکان پذیر است. همه ما ترس است اما ما باید به اندازه کافی ایمان خودمان را به اولین گام. ما لازم نیست که به موفقیت یک شبه. ما فقط باید به می گویند بله به فرصت است. به عنوان او می گوید “این که چگونه همه ما شروع-می ترسم عصبی اما در نهایت ما می گویند بله! ما می گویند بله به موفقیت, و سپس ما به استرس است.”

بله همه این توصیه آسان تر است از انجام گفت اما Duane گرفته شده خود مشاوره بسیاری از بار. او بارها و بارها غلبه بر موانع ترس و تفکر منفی است که باید به او برگزار شد به عقب. آنچه که من در مورد این کتاب این است که او نیز با استفاده از بسیار واقع گرایانه نمونه همه ما می تواند مربوط به. او یک ورزشکار حرفه ای و یا یک میلیونر اما یک مرد فقط مانند بسیاری از ما است. چرا که او اجازه نمی دهد از ترس متوقف کردن او تبدیل به یک بلندگوی عمومی موفق و شوهر و پدر و مادر است. و نه او باید ساده ترین تربیت است. او از یک خانواده بزرگ است که نمی باید مقدار زیادی از پول. برخی از اعضای خانواده اش تمایل به حزب یا دچار مشکل ساخته شده است که مردم فکر می کنم کمتر از او توسط انجمن. او این کار را نمی بزرگ در مدرسه و در عین حال او تصمیم گرفت تا یک روز او خواهد بود اولین بار در خانواده اش به رفتن به کالج.

یکی از Duane را نمونه های عملی نگرانی های کالج خود را تجربه. او قبلا همیشه با خود گفت: او خوب نیست در ریاضی است. آن را مانند یک ترجیع بند در حال اجرا را از طریق سر خود را “من خوب نیست در ریاضی است.” اما زمانی که او به کالج او را به ریاضی. خوشبختانه او مصمم به موفقیت و به عنوان سخت به عنوان ریاضی بود و برای او در بر داشت یک مربی که به او کمک کرد تا خود را برای تغییر تفکر و او نیز شروع به خواندن تفکر مثبت کمک به خود کتاب. هنگامی که او شروع به فکر می کنم “من می توانید انجام دهید ریاضی” او به پایان رسید تا گرفتن بالاترین نمره در کلاس ریاضی. من دوست دارم که چگونه Duane مبالغ تا این وضعیت و تفکر منفی به طور کلی. او می گوید: “نمی نوشند از کاسه توالت است.” به عبارت دیگر لازم نیست پر کنید خودتان را با تند و زننده و افکار خود شکست.

تبدیل شدن به خود را قهرمان پر متعدد دیگر داستان های الهام بخش. یکی از مورد علاقه های من است که در مورد Duane پسر که تا به حال به سمعک استفاده می کنند. این داستان می کند شامل یک ورزشکار حرفه ای-NBA بازیکن Mark Madsen که به Martinz خانواده را نجات. Duane با استفاده از این داستان نشان می دهد که چگونه شما را مجبور به راه رفتن خود صحبت کنید.

یکی دیگر از داستان در مورد اجتناب از زانو حرکت تند و سریع واکنش و اجازه دادن به نا امیدی غلبه بر شما. در واقع وجود دارد یک زن و شوهر از داستان های در مورد این موضوع. یکی از آنها شامل چه Duane یک کلاس جهانی بلندگو به تایید او و دیگری مربوط خنده دار و نه قسمت در دیزنی لند.

یکی از Duane بزرگ گرفتن عبارات است “بیشتر است از تدریس کرده است.” به عبارت دیگر ما نیاز به به عنوان مثال منجر شود. دوباره دوان با استفاده از یک مثال رایج برای نشان دادن نقطه خود را. او در مورد چگونه شما اگر شما در حال رفتن به یک رهبر شما باید به راه رفتن خود صحبت کنید چرا که مردم در حال تماشای شما و خود را گرفتن ، او تساوی در یک داستان از Zig Ziglar برای نشان دادن این نکته: “من متعلق به بسیاری از برنامه های از Zig Ziglar. من به یاد داشته باشید گوش دادن به زیگ بحث در مورد تضاد آموزش کودکان و نوجوانان ما را به اطاعت از قانون در موارد متعدد. زیگ خواهد بگو: شما را مجبور به اطاعت از قانون شما رو به اطاعت از قانون است. در حال حاضر به دلیل استفاده کنم fuzz شکن, پسر است… شما رو به پیشدستی کردن پلیس.’ شما احساس تنش ؟ حدس می زنم آنچه که من انجام شده بود در ۲۰۸ مایل رفت و آمد? من با استفاده از یک ریش ریش شدن منفجر یاخوردکننده! واقعا چیز بد شد من بود و من هنوز (خوشبختانه) به یک مامور اجرای قانون. آیا به نظر شما جنگ ؟ خوشبختانه بچه ها من خیلی جوان بودند در زمان و رسمیت نمی شناسد چه می گذرد. حتی خوشبخت بود این واقعیت است که Ziglar آمد و صاف کنید من قبل از من به رهبری خانواده را به نفاق با موعظه یک چیز است و زندگی دیگر. بنابراین مانند آلبرت شوایتزر گفت: “به عنوان مثال منجر شود.’ اگر بچه ها من باید آن را انجام دهند و سپس نه باید I.”

وجود دارد مقدار زیادی بیشتر در این کتاب به شما کمک خواهد کرد که تبدیل شدن به خود را قهرمان. وجود دارد در فصل چگونه قدردانی خواهد غنی سازی زندگی خود را چگونه به انجام درست اهمیت اتمام آنچه شما, شروع, چگونه برای ایجاد یک روال روزانه و انضباط به انجام رساندن اهداف خود را و چگونه برای تعیین و مستقیم نتیجه شما می خواهید در یک وضعیت است.

قبل از آن را بیش از Duane حتی پرش از یک هواپیما برای نفع خود. به طور جدی او یک افسانه چتربازی داستان به عنوان یک مثال از اینکه چگونه به اجازه از ترس کنترل شما است.

من عاشق Duane را-به-زمین تن حس خود را از طنز و نگرش مثبت خود را. او طول می کشد به قلب W. Clement Stone مشاوره به یک معکوس پارانوئید-به باور جهان است توطئه را در مورد خوب برای شما. من هرگز از خواندن سنگ اما من پارانوئید یک مقدار زیادی از زمان. در حال حاضر من به جای خواهد کشت بودن معکوس پارانوئید بنابراین من می تواند خود من قهرمان است. من معتقدم مانند Duane که اگر ما اعلام خود ما قهرمانی فصل همه چیز را به محل سقوط به رویاهای ما به حقیقت می پیوندند. در حال حاضر از آن زمان برای شما برای تست آن را برای خودتان. شروع به خواندن این کتاب.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.