دیجی اسکریپت

کد تخفیف هاست ایران | خرید هاست وردپرس ایران | دیجی اسکریپت

کد تخفیف هاست ایران | خرید هاست وردپرس ایران
[ad_1]

با درود فراوان به شما کاربران گرامی

همان‌گونه که در کانال تلگرام ماندگار وب به آگاهی رساندیم، در پی تحریم‌های آمریکا، برخی از دیتاسنترهای بین‌المللی از جمله دیتاسنتری که ماندگار وب برای سرویس‌های میزبانی وب خارج از ایران با آن شرکت همکاری دارد در پی نامه‌ای اعلام کرده‌اند که دیگر با شرکت‌های هاستینگ ایرانی همکاری نخواهند داشت.

سوایِ از تحریم‌ها در پی بالارفتن نرخ ارز که تاکنون بی‌سابقه بوده است، هزینه‌ها برای شرکت‌های هاستینگ ایرانی به شدت بالا رفته و حتی با در نظر گرفتن سودی ناچیز بر روی سرویس‌های میزبانی وب، کاربران نیز در پرداخت هزینه‌های‌شان دچار مشکل شده‌اند.

با در نظر گرفتن شرایط بد اقتصادی، ماندگار وب همانند همیشه در تلاش است تا با ایجاد کردن شرایطی ویژه از کاربران وب پارسی حمایت کند که در همین راستا این شرکت با دارا بودن چندین سرور اختصاصی در دیتاسنتر افرانت تهران تصمیم دارد با پایین آوردن سود خود در این شرایط دشوار اقتصادی، همراهی لازم را با کاربران ایرانی داشته باشد.

از این پس و تا رسیدن به ثبات اقتصادی، همه‌ی سرویس‌های میزبانی وب ایران را می‌توانید با ۴۰ درصد تخفیف ویژه، بصورت سالیانه از هاستینگ ماندگار وب خریداری کنید که برای استفاده از این تخفیف ویژه می‌بایست از کد تخفیف زیر در سبد خریدتان استفاده نمایید:

iran

برای تماشا و بررسی پلن‌های هاست وردپرس ایران، می‌توانید از پیوندهای زیر استفاده کنید:

خرید هاست سی پنل ایران
خرید هاست پربازدید سی پنل ایران
خرید هاست دایرکت ادمین ایران
خرید هاست پربازدید دایرکت ادمین ایران

کانال تلگرام ماندگار وب

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.