دیجی اسکریپت

کسب و کار اینترنتی در خانه یا دفتر کار؟ کدام یک بهتر است؟ | دیجی اسکریپت

کسب و کار اینترنتی در خانه یا دفتر کار؟ کدام یک بهتر است؟
[ad_1]

یکی از مباحث بسیار مهم در راه‌اندازی یک کسب‌وکار اینترنتی، مکانی است که شما به آن برای شروع فعالیت خود نیاز دارید. این موضوع که کجا باید کسب‌وکار خودتان را شروع کنید ممکن است ذهن شما را به خود مشغول کند و به یک دغدغه اساسی تبدیل شود. یکی از سؤالات دیگری که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که اصلاً شما به مکانی برای راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی خود نیاز دارید یا نه؟ کسب و کار اینترنتی در خانه یا دفتر کار؟ کدام یک بهتر است؟

 

کسب و کار اینترنتی در خانه یا دفتر کار؟ کدام یک بهتر است؟

 

شاید در ابتدا انتخاب مکان کسب‌وکارهای اینترنتی برای شما ساده و پیش‌پاافتاده به نظر برسد؛ اما به یاد داشته باشید که اگر شما اطلاعات و شناخت دقیقی از آن نداشته باشید می‌تواند به‌راحتی به کسب‌وکار شما لطمه وارد کند.

 

پس اگر می‌خواهید باعث پیشرفت کسب‌وکار اینترنتی خودتان شوید و از طریق آن به درآمدهای بالا برسید، باید حتماً در مورد محل کسب‌وکار خود یک سری اطلاعات دقیق به‌دست بیاورید.

 

کسب‌وکار اینترنتی در خانه یا دفتر کار؟

دغدغه بسیاری از شما این است که باید بین گزینه‌های محل کسب‌وکار اینترنتی کدام را انتخاب کنید. کسب‌وکار اینترنتی این امکان را به شما می‌دهد که حتی از خانه خودتان هم بتوانید فعالیت‌ها و سایت را کنترل کنید. البته برخی مواقع شما به یک دفتر کار نیاز دارید تا بتوانید کسب‌وکار خودتان را گسترش دهید.

 

درست است که یکی از ویژگی‌های کسب‌وکارهای اینترنتی این است که شما می‌توانید از خانه خودتان هم آن را مدیریت کنید، اما فراموش نکنید که اگر به فکر پیشرفت و توسعه هستید در برخی مواقع به یک دفتر کار نیاز خواهید داشت.

 

مثلاً ما در بیست اسکریپت به‌عنوان یک کسب‌وکار اینترنتی هم به‌صورت کار در خانه و هم در دفتر کار فعالیت داشتیم؛ پس شما نیازی ندارید بین این گزینه‌ها یکی را انتخاب کنید. شما با مدیریت صحیح می‌توانید کسب‌وکار خودتان را در خانه و دفتر کار انجام دهید. البته سعی می‌کنیم در این مقاله بیشتر در این انتخاب به شما کمک کنیم.

 

امکانات محل کاری که می‌‌خواهید انتخاب کنید.

محل کار شما فارغ از اینکه چه نوع فعالیتی دارید باید یک سری امکانات و ویژگی‌ها داشته باشد. امکاناتی که شما برای محل کسب‌وکار خود در نظر می‌گیرید نقش بسیار مهمی در میزان موفقیت شما دارد. از این‌رو به اکیداً به شما توصیه می‌کنیم برای پیشرفت خود حتماً امکانات خاصی را برای محل کار خود در نظر بگیرید.

 

قبل از اینکه بخواهید یک مکان را برای کسب‌وکار خود اجاره کنید باید ویژگی‌های موردنیاز کسب‌وکار خودتان را بشناسید، و بررسی کنید که آیا آن مکان، ویژگی‌های مدنظر شما را دارد یا خیر.

 

مزایای کسب و کار اینترنتی در خانه

  • عدم نیاز به اخذ مجوز‌های مربوطه (البته تا حدی)
  • استخدام کارمند از سراسر دنیا
  • صرف وقت بیشتر و بهینه‌تر روی کار
  • عدم نیاز به رفت و آمد
  • پرداخت حقوق کمتر به کارمندان دورکار
  • جذب افراد حرفه‌ای تر (به دلیل عدم محدودیت در محل زندگی کارمندان)
  • مدیریت کسب‌و‌کار در مسافرت یا از هر جای ممکن

 

مزایای داشتن دفتر کار

  • منسجم بودن تیم شما
  • راحتی برای برگزاری جلسات
  • راحتی برگزاری جلسات تیمی
  • اعتماد بیشتر مشتری (البته در ایران)
  • کنترل بیشتر و دقیقتر روی کارمندان
  • سیستم‌سازی راحت‌تر

 

با کسب و کار اینترنتی در خانه چطور جلسه برگزار کنیم؟

برخی مواقع شما نیازی ندارید به‌صورت تمام‌وقت یک دفتر اجاره کنید. درواقع جلساتی که مربوط به‌کار شما می‌شود ممکن است بسیار اندک باشد و برای شما به‌صرفه نباشد که بخواهید یک دفتر را به‌صورت کامل اجاره کنید.

 

در این‌طور مواقع اجاره ساعتی دفتر برای قرار ملاقات به کمک شما می‌آیند، درواقع شما با استفاده از این دفاتر تا حد زیادی هزینه‌های خودتان را کاهش می‌دهید. اما به این نکته توجه داشته باشید که اجاره دفتر به‌صورت ساعتی نیز نکات و قوانین مختص به خودش را دارد که باید آن‌ها را رعایت کنید. در غیر این صورت با مشکل مواجه خواهید شد.

 

نکاتی که باید زمان عقد قرارداد اجاره دفتر کار مدنظر داشته باشیم.

عقد قرارداد اجاره دفتر کار دارای قوانین مختص به خودش است، و شما بدون رعایت این قوانین می‌توانید با مشکلات جدی و اساسی روبه‌رو شوید. رعایت قوانین هنگام عقد قرارداد می‌تواند موانع زیادی را از سر راه شما بردارد.

 

ممکن است بسیاری از شما آگاهی کاملی از نحوه قرارداد و قوانینی که باید هنگام عقد قرارداد رعایت شود نداشته باشید؛ به همین دلیل در این موارد نیاز دارید تا اطلاعات دقیقی از این قوانین کسب کنید. زمان عقد قرارداد ممکن است تخلفات زیادی صورت گیرد که شما برای اینکه بتوانید از این تخلفات جلوگیری کنید باید بر روی یک سری قوانین و مقررات احاطه داشته باشید. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم حتماً در این خصوص از یک فرد متخصص کمک بگیرید.

 

عدم رعایت برخی موارد در تنظیم قرارداد دفتر کار می‌تواند باعث شود شما متحمل ضررهای چندمیلیونی شوید، بنابراین شما باید تمامی مفاد ضروری را در قرارداد اجاره دفتر رعایت کنید.

 

پیشنهاد می‌کنیم برای اجاره دفتر کار حتما با یک مشاور یا متخصص این حوزه مشورت کنید. البته در دوره آموزش اصول کسب‌و‌کار، مواردی که برای داشتن یک کسب‌و‌کار اینترنتی موفق باید داشته باشید را بصورت کامل به شما توضیح خواهیم داد و موارد قابل توجه هنگام اجاره دفتر نیز بصورت کامل شرح داده شده.

نوشته کسب و کار اینترنتی در خانه یا دفتر کار؟ کدام یک بهتر است؟ اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.