دیجی اسکریپت

کلامی حکم افتتاحیه – چگونه برای نوشتن نثر ورزشی – باران وب | دیجی اسکریپت

کلامی حکم افتتاحیه – چگونه برای نوشتن نثر ورزشی – باران وب
[ad_1]

از آنجا که زبان انگلیسی زبان دوم من است, من بسیار مراقب باشید زمانی که من نوشتن عبارات جملات و جملات. در یک معامله خوب از نوشته های من من با استفاده از ‘Verbals.’ چون من در تلاش برای ایجاد من نثر قوی و ورزشی, من می خواهم برای به اشتراک گذاشتن آنچه که من آموخته اند در مورد این موضوع.

اگر خواننده در می یابد جمله زیر بازکن:

مارپیچ و بافندگی در اطراف…

بدون حتی ذکر یک موضوع نویسنده شکل یک تصویر در ذهن خواننده را که هیچ چاره ای اما برای مسابقه پیش رو برای دیدن آنچه در آن است که در حال حرکت است در چنین مد. این participal-انواع افعال در -ing (مارپیچ و بافندگی) نه تنها منعکس کننده جنبش اما همچنین ایجاد یک انتظار و انگیزه ای برای ارضای حس کنجکاوی. و این چیزی است که همه نویسندگان در تلاش برای; است که به نگه داشتن خواننده مشغول کنجکاو حدس زدن می افتد بعدی.

اسکات فیتزجرالد در نامه ای به دخترش به نقل از یک آیه از کیات شعر حوا از سنت اگنس به نقطه چگونه فعل-participals حرکت و حمل از جمله:

خرگوش خمیده لرزش از طریق منجمد چمن.

Participial-اشکال نیز پایان در -اد و -t یا -en (در برخی از افعال نامنظم).

زمانی که یکی می شنود ضروری یک می پردازد با توجه به زمانی که یکی می شنود: “که نیست!” حتی زمانی که دستور زانو در آوردن و مکالمه خواننده می پردازد با توجه به زمانی که هرمان ملویل تساوی خواننده به یاد ماندنی موبی دیک با ضروری: “با من تماس اسماعیل.”

افعال و verbals بسته و از بند باز کردن یک نوع منحصر به فرد انرژی که بخش های دیگر سخنرانی نمی; است که چرا استاد نویسندگان یادگیری و استاد خود را استفاده کنید. آیا تا کنون فکر آنچه که باعث می شود برای با مزه, galloping, نفس نوشتن? پاسخ این است: خودتان را بیان با افعال و verbals.

بیایید تعریف Verbals:

Verbals هستند اشکال فعل استفاده می شود که نه به عنوان افعال اما به عنوان:

اسم: به طور کلی از کار اخراج شد برای عقب نشینی. [Where ‘retreating’ is a gerund noun].

افراد: به طبخ یک دلخوری. [Where ‘To cook’ is an infinitive acting as subject].

صفت: پرواز هواپیما ممکن است خطرناک باشد. [Where ‘flying’ is an adjective that modifies ‘planes.’].

قیدهای: سناتور به حال هیچ دلیلی برای دروغ. [Where ‘to lie’ is an infinitive functioning as an adverb].

که verbals قدرتمند هستند به عنوان حکم افتتاحیه بدون شک وجود دارد. در عین حال بسیاری از نویسندگان-حتی نویسندگان موفق– ترجیح می دهند به نم نم نوشتن خود را مناسب با صفت ها و قیدهای; به عنوان مثال: بدون شک ضعیف به طور کلی از کار اخراج شد برای اینکه بزدلانه.

بیایید اعتراف کنیم که فعل در زبان انگلیسی پادشاه است; و مانند بازی شطرنج دیگران قطعات (از جمله ملکه) هر چند مهم و قدرتمند هستند بنابراین تنها در رابطه با پادشاه است.

بی دقتی نویسندگان استخدام فعل ‘می شود’ به طور مداوم است که نشانه ای از ضعیف نوشتن. پس به نوشتن خود را قوی دنبال این دستورالعمل ساده: ترجیح می دهم verbals و قوی افعال; جلوگیری از ضعیف فعل است. و حتی زمانی که با استفاده از ‘به’ به عنوان یک copula پیدا کردن یک راه برای حفاظت از آن با verbals.

اسکات فیتزجرالد ساخته شده و ورود در یک نوت بوک که خود را نشان می دهد دغدغه –و یا وسواس یکی ممکن است می گویند-با افعال: فراموش شده است ببخشند.

Verbals به اشکال مختلف آمده است و همه آنها موثر است زیرا آنها شامل یک فعل فرم. آنقدر قوی هستند این verbals که استاد نویسندگان استفاده از آنها نه تنها برای باز کردن جملات, اما همچنین برای باز کردن پاراگراف ها-حتی کتاب.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.